Diskuze

Svět chce SUV, Volkswagen ho jimi hodlá zaplavit

„Svět chce SUV a mnoho z nich ponese logo Volkswagenu,“ s těmito slovy představil šéf značky Herbert Diess nový model T-Roc. Německá automobilka svou nabídku SUV pořádně zahustí, za pár let chce mít v na světových trzích dohromady 19 SUV modelů, včetně elektrických.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J35a20k19u45b 66J25a75n14d75a

26. 8. 2017 10:15

Důvodem nastupujícího trendu SUV je několik, jedním z hlavních je přechod automobilů na elektrický pohon. Díky větší světlé výšce, právě SUV vozů, lze do jejich podlahy následně zabudovat vysokokapacitní baterie. A nebude to mít jakýkoliv vliv na velikost zavazadlového prostoru či na místo uvnitř vozu. Což je obrovské plus, pro výrobce aut.

Samotné VW se po dieselgate chytlo za nos a rozhodlo se do toho praštit. V brzkých letech nás čeká revoluce alternativních pohonů, samočinného řízení, sdílení aut apod.

Sám jsem na to zvědavej, bude to obrovská změna v automobilovém průmyslu a i vlastně v infrastruktuře měst a našich životů. Pokrok člověk nezastaví. :)

0 0
možnosti

tak souvislost nástupu SUV s přechodem na elektromobily považuji za naprostý nesmysl.

1. Proč chystat dnes karoserii na něco co tam dnes vůbec není?

2. Na to by snad bylo lepší MPV bez zvýšené světlé výšky ne? Baterie se dávají do karoserie, ne pod karoserii.

Jinak karoserie SUV mají pro elektropohon jednu zcela zásadní nevýhodu velký aerodynamický odpor, tedy krátší dojezd.

0 0
možnosti

svet nechce SUV, to se nam jen vsechny automobilky snazi podrstrcit, protoze je to pry zrovna IN. Svet chce urcite kategorie aut dle toho jak je chce vyuzivat, pripadne auta ktera umi zastoupit vice takovych kategorii soucasne (treba crossovery, ale crossovery v pravem slova smyslu - cili velikostne jako treba mercedes R, a ne to cemu se dnes rika crossover a ve finale to je v interieru i v kufru velke jako Rapid spaceback...)

mala - prakticka do mesta

auta pro zabavu (kupe, cabrio, gt, sportaky atd)

velka pro rodinu (MPV)

terenni /offroad - pro ty co radi jezdi jinde nez po silnici

jenze SUV je udajne IN a tak to vsichni tlaci ve vsech velikostech a tak uz dnesni SUV jsou vlastne jen male hatchbacky na vyssim podvozky s velkymi koly... temer zadne z nich vsak neni ani Sport ani Utility.. ale jen Vehikl :D T-Roc budiz toho dukazem...

6 0
možnosti

A proč to tedy ti lidé kupují, když to nechtějí?

1 0
možnosti

myslíte, že marketéři automobilek jsou úplní pitomci a vyrábí auta natruc zákazníkům? kdyby trh žádal sportovní kupé, tak budou vyrábět je, kdyby trh chtěl MPV (jako že po boomu v 90 letech už nechce), tak je bude vyrábět taky.

4 0
možnosti

J93a58n 28M48a72l54ý

28. 8. 2017 4:56

To samozřejmě má logiku. Proč ovšem napr. prodejně úspěšné a zakaznicky oblíbené modely Opel Meriva a Zafira končí bez náhrady?

0 0
možnosti

Co nalozili to vezou... ;-)

1 0
možnosti

V první řadě myslím na moji bezpečnost a svou rodinu. A proto si koupím raději větší, vyšší a těžší auto v mezích finančních možností.

0 3
možnosti

stejně drahé "normální" auto nebo MPV je pasivně naprosto stejně bezpečné, ale má lepší aktivní bezpečnost protože je dynamičtější a díky nižšímu těžišti má lepší jízdní vlastnosti!

8 0
možnosti

Jsem naopak rád, že lidi a automobilky dostali rozum a dělají SUV, byť mnohdy dost nepovedená (že, frantici).

. .

SUV má prostě ty správné vlastnosti v jednom autě.

99% lidí nikdy nevyužije jízdní vlastnosti aut jako je sedan alá BMW5, nikdy nebudou potřebovat vlastnosti Offroadu, a ani prostor dodávky.

SUV nabídce větší průjezdnost než kombík, lepší jízdní vlastnosti než offroad a MPV. Víc prostoru než sedan, vyšší posaz než kombi a nižší posaz než příliš vysoké a lavicoidní MPV a jiné dodávkoidní krabice.

Prostě OPTIMUM.

Schválně: Kdo z Vás jezdí zatáčky dveřmi napřed, jezdí v pořádném terénu nebo převáží palety?

Spíš jedeme tak nějak normálně, často v koloně, parkujeme u obrubníku, jezdíme přes retardéry a občas po nějaké polňačce k chatě, a kdy už vezeme něco těžšího, jsme rádi, když to máme po ruce a nemusíme se pro to ohýbat hluboko do kombíku. Navíc SUV je často o 10-15 cm kratší než prostorností srovnatelný kombík..

3 4
možnosti

Délka srovnatelná, šířka je tuším většinou jen o pár cm větší a výška je to, co dělá celkový dojem "velkého auta". Souhlasím s Vámi.

Koupil jsem si SUV 4x4 z několika důvodů: líbí se mi, co kdybych náhodou potřeboval jet po polňačce v lese, neřeším drobné nerovnosti při parkování (obrovský bonus oproti kombíkům, když parkujete u nezpevněné silnice a pak se bojíte vyjet, abyste tam nenechal podlahu), a někde jsem četl, že je to pro mě (potažmo mojí posádku) prý bezpečnější.

Ekologické hledisko nezmiňuji záměrně - ano, je horší než u srovnatelných vozů typu sedan či kombi. Nicméně, velká většina lidí, kteří budou na tento fakt upozorňovat má 10+let staré auto, které se pomalu bojí poslat na technickou/emise aby prošlo. Pokud srovnám emise svého vozu a sedanu starého 10let, jsem na tom nesporně lépe. Vůbec nemluvím o tom, že já jako "vrah v SUV" mám narozdíl od starších vozů auto v perfektním stavu, brzdy 100%, čidla potřebné elektroniky fungují skvěle. A nadávat pak bude člověk se starým vozem, který je rád, že to vůbec brzdí. Čidlo ABS je moc drahé. DPF dávno mrtvé... milerád se pustím do diskuze s člověkem, který má nový vůz. Ale lidé se starým vozem dle mě vůbec nemají co pokřikovat na úkor jakého koli nového vozu, třeba i SUV.

0 0
možnosti

M33a12r19i24o 96P57e12t52r20ů

24. 8. 2017 23:05

Pokud nepotřebujete velký kufr z důvodu koníčků, rodiny, apod., proč ne. Jinak vás moc nepotěší ani Kodiak nebo Q7

0 0
možnosti

Pokud je Vám Kokodák/Q7 kufrem málo, tak potřebujete dodávku protože u těchto značek už větší kufr nekoupíte.

0 0
možnosti

SUV je malé auto uvnitř. MPV má lepší užitné vlastnosti pro rodinu i lepší jízdní vlastnosti. Nejsem hloupý kupovat za větší peníze vůz s menší užitnou hodnotou. Na druhou stranu se nedivím , že staří lidi si kupují SUV, když už jsou sami. I když menší MPV by splnilo stejný účel. Automobilky pochopily, že na vozech SUV vyrejžují více peněz. Lidi jim to baští. Stejný přístup, jakože mi nadnárodní firma nabízí jiné zboží než jinde s ohledem na mé chutě. :-)

3 0
možnosti

Vzdy si vzpomenu na Simpsonovi. "Barte, tyhle velka auta nejsou bezpecna, pri nehodach umira vice lidi nez u beznych aut". Bart: "Umiraji ale jen na druhe strane ne?" ;)

3 0
možnosti

kdo je svět? to je nějaký člověk? jak to ví , že všichni na planetě chtějí suv?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...