Diskuze
Prodeje SUV se v posledních pěti letech zdvojnásobily
Děkujeme za pochopení.
G98e31o38r59g 70K92o38m98b32e75r81e91c
Pravy SUV by melo mit aspon 150 koni 350 kroutici moment a 4x4. A samozreme vyzsi brodivost. Vse ostatni co je pod jsou jen pseudo SUV na machrovani.
T17o98m16á11š 76Z81e30m92a60n
Pamatujete na článek o výrobě Peugeotu 405 v Iránu? Tam byla krásně vidět světlá výška toho tehdy normálního vozu - cca jako dnešní SUV v Evropě.
A popravdě řečeno - polovina SUV z fotogalerie jsou spíš Hatchbacky s trochou plastu.
Zkrátka mi přijde že hodně zákazníků přišlo na to, že stále "lepší jízdní vlastnosti" jsou jim už k ničenu, když kvůli světlé výšce 13 cm ani nezajedou přes práh na zahradu, nebo stačí kořen v asfaltu a už drhnou spodkem.
M74i78r95o75s82l58a95v 48S79t36e93i15n16e25r
Trochu zvýšené karoserie vyhovují zejména lidem s handicapem, nastupuje a vystupuje se z nich lépe. 4x4 je o slušný příplatek dražší, vyplatí se jenom na venkově, kde se často musí na nezpevněné cesty.
Samozřejmě je to i móda, hlavně ve velkoměstech se v takových autech hraje na dobrodružství při cestě k Penny nebo Kauflandu.
J22a92n 67S72t68e36h39l98i68k
Ted u nás u bytovky jsou tři subaru outback . Vyšší kombík , pěkná kára. V zimě to normálně vjedou do 0,5m sněhu a parkují a pak bezproblému vyjedou . Ja bych byl s autem na břiše a kola by se jen protáčela
R75o22m16a48n 66P62a80s73t26y55r49i35k
Tady se pise o suv a pritrom 80% to zadne suv nejsou - tak se proberte a delejte neco
V37l12a65d35i11s91l90a88v 83B24u57r34y34š35e75k
samozřejmě že to SUV jsou, se sám prober
M19a70r25t92i88n 30Š76i13m23e86k
Teď jsem si to přečetl detailněji. Audi A6 Allroad zařazen mezi SUV?
T66o49m61á41š 28Z50e27m28a10n
Světlou výškou a 4x4 na to má.
A rozhodně tam patří pokud vezmeme v úvahu použití.
P11e95t13r 98Č59e95r77m85á85k
Autor by možná neměl jen kopírovat zprávy z četky ale trochu je alespoň upravit, pak by možná nepustil do světa nesmysl který porovnává jednu celou kategorii aut s konkrétní třídou aut jiné kategorie a dělat z toho rádoby bombastický závěr
V97l52a48d44i52s39l57a65v 72B39u15r33y33š78e16k
jezdím s SUV 10 let a je to v pohodě, nikdy jsem ho nepřevrátil, dokonce jsem ani na silnici nikdy žádný převrácený neviděl, když jsem nějaký viděl, tak to nikdy nebylo SUV, závistiví lidé, kteří mají jen na oktávii kombi 1,9TDI 66 kW s přetočeným tachometrem vytvořili okolo SUV spoustu mýtů, SUV je mezi motoristy nejoblíbenější kategorie aut a ti, kteří s nimi jezdí jsou spokojeni a když jim doslouží, tak kupují nové, do nízké oktávky se jim nechce
M70i65c96h20a44l 90Š51v57é14d52a
Lepší rozhled a (falešný) pocit větší bezpečnosti bych za horší jízdní vlastnosti a vyšší spotřebu nevyměnil. Ale každý ať si vybere dle svého gusta.
M18a73r69t25i48n 65N66o95v50o97t59n60ý
Ono jde spíš o pohodlnější nastupování, větší prostor a pohodlí. Spotřeba je stejná, jízdní vlastnosti pokud nejezdíte jako závodník taky. Měl jsem Citroen C4, jezdil jsem za 7,2 dlouhodobý průměr. Teď mám Renault Kadjar, spotřeba 7,6, jízdní vlastnosti stejné plus nemusím na každé polní cestě trnout, jestli něco neutrhnu, pohodlnější posez, subjektivně víc místa uvnitř (i když ta C4 byla taky ve srovnání s konkurencí docela prostorná)
V25í53t 48K38o30u87b35a
Je výborné vypíchnout okrajový segment, tvořící necelých 10% prodeje a na základě růstu ekonomiky jásat jak roste o desítky procent ročně. Automobilky ale jistě nejsou tupé a vědí, že při jakémkoliv náznaku poklesu bude právě tento segment první na odstřel a půjde raketově dolů. Akorát nechápu proč do toho SUV zahrnují i nákupní tašky na zvýšeném podvozku.
O76n90d17ř17e64j 41F45r64a49n69c
Ono je to už spíš 20%. Zas tak okrajový segment to není.
J68o56s94e44f 90Š43o64l87t49e34s
Ať si každý kupuje, co chce, je mi to docela jedno. Jenom mi trochu vadí stávající trend nákupu těžkých tanků, protože za chvíli budeme všichni jezdit v OT se spotřebou 30 na sto, protože je to přece bezpečné... Pokud chcete bezpečné auto, kupte si elektromobil. Nejbezpečnější bude nějaký Model X od Tesly nebo Audi E-Tron. Obě ty auta váží 2,5 tuny, tam i případný střet s dodávkou bude poměrně bezpečný.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Útulný Byt 2+1 v Historickém Středu Trutnova
Polská, Trutnov - Dolní Předměstí
3 300 000 Kč