Diskuze
Volba znalců: Suzuki Grand Vitara se terénu nebojí
Děkujeme za pochopení.
Chytry.Levicak
z tohoto designu si vemte příklad!!!
protože nemá ty dnešní přeplácaně moc zakulacené tvary.prostě zakulacené tak akorát! moc hezké.
petrolhead
dobrý článek
Mnohem lepší než ten obligátní chvalozpěv na Rapida a články o ničem/ekologii/hyperultrasportech. Víc testů ojetin, vždyť přece není dost nových aut na dva články denně.
Doktor JÁTRO
Motor reanault
Jáááj motor renault s filtrem pevných částic no tak to musí být vážně HARDCORE.........jestli je renault spolehlivostí pořád na úrovni R19 tak teda zdááár,měl jsem to auto asi měsíc a už asi ze zoufalství a ze vsteku jsem to naboural,odvezl na vrakáč a mám svatý pokoj s 28 let starou škodou 120 která jezdí,a škodou felicií 1,3MPi s najetýma 370 000km a která taky jezdí jak za mlada
PS: Je to tak,ale pravda je krutá,RENAULT JE SHíííííT....Nevěříte?-VĚŘTE
poterienko
Re: Motor reanault
Land Cruiser 120 3.0 330 000km najeto a stále jako nový. http://1.bp.blogspot.com/-T8a6_JjVkt4/T6ZUBdwl5tI/AAAAAAAAA1g/g4Ur9uS3Hgs/s1600/toyota.jpg
Ale je vidět, že to Suzuki je fakt teréňák, když to dokáže jezdit po prašné cestě a loužema...
Graf B
Grand Vitara
Do terénu s ní moc nejezdím (zatím), mám 2,4 benzin teprve rok. Ale letos jsem potřeboval v zimě zajet ke známému na chatu a v půlmetrovém navátém sněhu na stráni neměla problém. Prodejce mně říkal, abych vzal raději ten silnější motor, že se to z dlouhodobého hlediska vyplatí. Ale je to jako s každým výrobkem, pokud máte smůlu, tak se z problémů nevyhrabete. S Grand Vitarou zatím naprostá spokojenost, až na tu spotřebu (11,2 l), ale s tou jsem počítal. Za to zase nepoznám, jestli jedu sám nebo je plně naložená.
petrolhead
Re: Grand Vitara
Co LPG? Není tam přímovstřik a místa na nádrž dost, ne?
nepetr
Z vlastní
Zkušenosti můžu říct že Grand Vitara je v TERÉNU velmi dobrá za dané peníze nic lepšího koupit nelze.
suarez
To se znalci trochu seknuli
Znamy mel Vitaru 1.9 DDiS, 2007 a naprosta katastrofa. Kdyz pominu, ze mel v zime od zacatku problem se startovanim, tak mel problemy s predni napravou, prevodovkou a nejakou elektronikou a do tretice neco s motorem. Nechtel to dat pryc s tim, ze ma bezpecny auto a kdyz jej + nekoho v octavii loni vytlacil nejaky kamion ze silnice, tak se s tim kutalel prikopem, zatimco ta octavia byla taky zrusena ale zustala v prikopu na kolech a pan z toho vylezl po svych.
Jedna slecna z naseho baraku ma Jimny 1,3 JLX a 2-3x do roka je tu pro ni taky servisman z odtahovkou.
Pribuzny ma zase Swifta a to je taky kapitola. Osobne bych do tehle znacky nesel.
lassesse
Re: To se znalci trochu seknuli
Znamy ma swifta asi 5 rokov a nema problema.
ertz
Vitara
Vitara není špatná volba, i když za podobné peníze bych šel asi do Forestra...
izyweb.cz
Terénu se nebojí?
Měl jsem ji současně s Pajerem a tyto dvě auta jsou naprosto nesrovnatelná. Vitara neprojela ani to, co kamarád projel ve felicii. Tohle auto pro mě bylo maximálním zklamáním a určitě to nebylo o tom, že jsem měl špatný kus. Do terénu to rozhodně neni! Navíc jsem měl motor 2.0 benzin a to byl taky solidní průser, občas jsem měl pocit, že jezdím na olej a ne na benzin. Cca 1.5l oleje na 100km... atd., atd... Pajero taky mělo své mouchy, ale prostupnost byla podstatně větší a velkově mělo méně závad i když bylo podstatně starší. (možná absence elektroniky, ale ta se nerozbila ani ve Vitaře) :)
By mě zajímalo jaký znalec to hodnotil nebo jsem se překoukl a jedná se o PR článek? :)
baryk2
Re: Terénu se nebojí?
Jsem geodet, takže v terénu jsem s ní jezdil a celkem v pohodě jsem se všude dostal. Měl jsem 2L benzin. Když pominu spotřebu (nahrazeno výjezdy do terénu), tak v 65.000 km se mi zadřel motor, bez varování kontrolky, že tam není olej. Byla 2 měsíce po 3leté záruce a i když přiznali na centrále, že je to výrobní chyba čidel, tak mi nabídli maximálně slevu na cenu práce ve značkovém servisu. Oprava vyšla na 100 tisíc. Za chování SUZUKI již nikdy !!!
StG08
SUZUKI
je v poměru cena-užitek nejlepším autem (dříčem) na trhu. Mám s tím svoje zkušenosti, takže tohle mi nikdy nikdo nevymluví.
dracekv1
teréňák
Pokud to nemá obě tuhé nápravy a alespoň zadní uzávěrku, tak to pro mě není teréňák, ale SUV. Nazdar
Nikita Balmašev
Re: teréňák
Och, zhroutil se mi svět, nechci více žít. Můj Hilux je jen SUV, s tím se nevyrovnám. Nazdar
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...