Diskuze

Volba znalců: Suzuki Grand Vitara se terénu nebojí

Druhá generace Grand Vitary je nejen svým vzezřením běžně chápána coby zástupce kategorie SUV. Pohled technika ale odhalí řadu odlišností. Tou hlavní je podélně uložený hnací řetězec, jenž je běžný spíše ve třídě drsných off-roadů než pseudoterénních crossoverů. Mezi ojetinami shánějte auta s benzinovým 2,4 litrem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chytry.Levicak

4. 7. 2012 14:59
z tohoto designu si vemte příklad!!!

protože nemá ty dnešní přeplácaně moc zakulacené tvary.prostě zakulacené tak akorát! moc hezké.V

0 0
možnosti

petrolhead

27. 6. 2012 17:03
dobrý článek

Mnohem lepší než ten obligátní chvalozpěv na Rapida a články o ničem/ekologii/hyperultrasportech. Víc testů ojetin, vždyť přece není dost nových aut na dva články denně.

1 0
možnosti

Doktor JÁTRO

27. 6. 2012 16:12
Motor reanault

Jáááj motor renault s filtrem pevných částic no tak to musí být vážně HARDCORE.........jestli je renault spolehlivostí pořád na úrovni R19 tak teda zdááár,měl jsem to auto asi měsíc a už asi ze zoufalství a ze vsteku jsem to naboural,odvezl na vrakáč a mám svatý pokoj s 28 let starou škodou 120 která jezdí,a škodou felicií 1,3MPi s najetýma 370 000km a která taky jezdí jak za mlada

PS: Je to tak,ale pravda je krutá,RENAULT JE SHíííííT8-o....Nevěříte?-VĚŘTE:-P

0 0
možnosti

poterienko

27. 6. 2012 20:59
Re: Motor reanault

Land Cruiser 120 3.0 330 000km najeto a stále jako nový. http://1.bp.blogspot.com/-T8a6_JjVkt4/T6ZUBdwl5tI/AAAAAAAAA1g/g4Ur9uS3Hgs/s1600/toyota.jpg

Ale je vidět, že to Suzuki je fakt teréňák, když to dokáže jezdit po prašné cestě a loužema...

0 0
možnosti

Graf B

27. 6. 2012 16:05
Grand Vitara

Do terénu s ní moc nejezdím (zatím), mám 2,4 benzin teprve rok. Ale letos jsem potřeboval v zimě zajet ke známému na chatu a v půlmetrovém navátém sněhu na stráni neměla problém. Prodejce mně říkal, abych vzal raději ten silnější motor, že se to z dlouhodobého hlediska vyplatí. Ale je to jako s každým výrobkem, pokud máte smůlu, tak se z problémů nevyhrabete. S Grand Vitarou zatím naprostá spokojenost, až na tu spotřebu (11,2 l), ale s tou jsem počítal. Za to zase nepoznám, jestli jedu sám nebo je plně naložená.

4 0
možnosti

petrolhead

27. 6. 2012 23:31
Re: Grand Vitara

Co LPG? Není tam přímovstřik a místa na nádrž dost, ne?

0 0
možnosti

nepetr

27. 6. 2012 14:02
Z vlastní

Zkušenosti můžu říct že Grand Vitara je v TERÉNU velmi dobrá za dané peníze nic lepšího koupit nelze. R^R^R^

1 0
možnosti

suarez

27. 6. 2012 10:32
To se znalci trochu seknuli

Znamy mel Vitaru 1.9 DDiS, 2007 a naprosta katastrofa. Kdyz pominu, ze mel v zime od zacatku problem se startovanim, tak mel problemy s predni napravou, prevodovkou a nejakou elektronikou a do tretice neco s motorem. Nechtel to dat pryc s tim, ze ma bezpecny auto a kdyz jej + nekoho v octavii loni vytlacil nejaky kamion ze silnice, tak se s tim kutalel prikopem, zatimco ta octavia byla taky zrusena ale zustala v prikopu na kolech a pan z toho vylezl po svych.

Jedna slecna z naseho baraku ma Jimny 1,3 JLX a 2-3x do roka je tu pro ni taky servisman z odtahovkou.

Pribuzny ma zase Swifta a to je taky kapitola. Osobne bych do tehle znacky nesel.

0 0
možnosti

lassesse

27. 6. 2012 10:45
Re: To se znalci trochu seknuli

Znamy ma swifta asi 5 rokov a nema problema.

0 0
možnosti

ertz

27. 6. 2012 9:50
Vitara

Vitara není špatná volba, i když za podobné peníze bych šel asi do Forestra...

0 0
možnosti

pidapida

27. 6. 2012 12:44
Re: Vitara

tak tak :-)

0 0
možnosti

izyweb.cz

27. 6. 2012 9:49
Terénu se nebojí?

Měl jsem ji současně s Pajerem a tyto dvě auta jsou naprosto nesrovnatelná. Vitara neprojela ani to, co kamarád projel ve felicii. Tohle auto pro mě bylo maximálním zklamáním a určitě to nebylo o tom, že jsem měl špatný kus. Do terénu to rozhodně neni! Navíc jsem měl motor 2.0 benzin a to byl taky solidní průser, občas jsem měl pocit, že jezdím na olej a ne na benzin. Cca 1.5l oleje na 100km... atd., atd... Pajero taky mělo své mouchy, ale prostupnost byla podstatně větší a velkově mělo méně závad i když bylo podstatně starší. (možná absence elektroniky, ale ta se nerozbila ani ve Vitaře) :)

By mě zajímalo jaký znalec to hodnotil nebo jsem se překoukl a jedná se o PR článek? :)

0 0
možnosti

baryk2

27. 6. 2012 11:34
Re: Terénu se nebojí?

Jsem geodet, takže v terénu jsem s ní jezdil a celkem v pohodě jsem se všude dostal. Měl jsem 2L benzin. Když pominu spotřebu (nahrazeno výjezdy do terénu), tak v 65.000 km se mi zadřel motor, bez varování kontrolky, že tam není olej. Byla 2 měsíce po 3leté záruce a i když přiznali na centrále, že je to výrobní chyba čidel, tak mi nabídli maximálně slevu na cenu práce ve značkovém servisu. Oprava vyšla na 100 tisíc. Za chování SUZUKI již nikdy !!!

0 0
možnosti

StG08

27. 6. 2012 7:23
SUZUKI

je v poměru cena-užitek nejlepším autem (dříčem) na trhu. Mám s tím svoje zkušenosti, takže tohle mi nikdy nikdo nevymluví.

2 0
možnosti

dracekv1

27. 6. 2012 6:38
teréňák

Pokud to nemá obě tuhé nápravy a alespoň zadní uzávěrku, tak to pro mě není teréňák, ale SUV. Nazdar ;-)

0 0
možnosti

Nikita Balmašev

27. 6. 2012 6:48
Re: teréňák

Och, zhroutil se  mi svět, nechci více žít. Můj Hilux je jen SUV, s tím se nevyrovnám. Nazdar ;-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!