Diskuze
Suzuki Kizashi: požitek ze sportování tlumí automat
Děkujeme za pochopení.
sincos
Jak automat brzdí z kopce?
Protože nemám žádnou zkušenost s automatem, rád bych se zeptal, jak se s ním brzdí z kopce? Jsem na to u manuálu docela zvyklý, taky mám archaický zvyk používat meziplyn, ten opravdový s dvojím mačkáním spojky, jde to velice rychle a neškubne to. Vím, že je to dneska zbytečné, ale ono mi to dělá samo.... Spotřeba je i s tím, dnes už asi zlozvykem, v pohodě. Najezdím asi 50 - 60 tis. ročně, brzdy vydrží cca 100 - 120 tis. km, o spojku se tím pádem nestarám nikdy, je asi věčná. Vyplatí se automat? Díky za radu.
Crocodylus anthropophagus
Re: Jak automat brzdí z kopce?
Prostě vzhledem k rychlosti zařadí převodovka optimální rychlostní stupeň a brzdí stejně jako manuál. Jen ručička otáčkoměru při tom provádí podivné manévry, ale to je normální... Brzdy u automatu vydrží trochu méně, protože převodovka pořád táhne, ale velký rozdíl to nebude a bude záležet na konkrétním autě. Jestli se ti vyplatí, to musíš posoudit sám. Určitě ti kromě otravy s řazením v kolonách nic jiného neušetří.
Junqueira
nechapu
jak si nekdo muze najivne myslet, ze jeho leva noha a prava ruka je rychlejsi nez automat To jsou asi takovy ty tuneri s Ochcavkou 1,9 ve jedovatym turbosmradu. To ze se nekde uvadi ze manual radi treba za 9 a automat za 10 je ale pri testech, kdy davaj spojce poradne zabrat a po 10 tisicich by byla v kopru. Ve skutecnosti to ty levy noze a prave ruce trva mnohem dyl nez automatu.
bitkar
Re: nechapu
jenze ten pohyb mas proste pod kontrolou a preradis si presne kdyz chces, podradis zrovnatak. V praxi to s tou rychlosti automatu vypada tak, ze seslapnes plyn a cekas vecnost, nez to ta elektronika pochopi a podkopne o dva kvalty dolu. V manualu uz tohle vim predem a nemusim cekat. Preradim rovnou. Samotny mechanicky pohyb prerazeni mozna zvlada automatika rychlejc, ale celej ten proces si precjienom rad zvladnu sam. (ps nemam oktavku tdi :) )
Dusan321
Predpokladam moznost pomerne masivni slevy
Protoze jinak by to auto bylo naprosto neprodejne. Velikosti je to spise nizsi stredni nez stredni a za 600.000Kc je dnes treba mnohem vetsi Mondeo v plne palbe, ale i spousta jinych vozu zavedenych znacek.
ertz
Re: Predpokladam moznost pomerne masivni slevy
Pěkné auto, ale jak píšeš cena vysoká. Za ty prachy mám Subaru v naftě a v kombíku.
Děkuji
Doležal
Zakov
Proc...
... by do takovyho auta meli davat smradlavej diesel? Nafta patri do traktoru....
DannyR99
Vyborna volba
Pro mne vyborna volba, nejezdit autem nejlepsi znacky "sluzebni" tak bych i uvazoval. Je to prostornejsi auto nez Octavia, neni o moc mensi nez Passat a nebude jim jezdit kazdej jako tema co je srovnavam. Jen jsem fanda do kombiku tak ten bych radeji :-)
Honx
V Suzuki se museli zbláznit, udělat sporťák a dát tam benzín
Každý "český odborník na motorismus" přece ví, že do sporťáku jedině nafta protože v takových autech jde především o spotřebu a o nic jiného...
zabanovany lajos
Re: V Suzuki se museli zbláznit, udělat sporťák a dát tam benzín
hehe, presne to me napadlo. ta posedlost cechu naftakama je silena. zlaty svicari. kdyz na to nemam, tak si to nekupuju nebo pak nebulim, ze do sedanu sportovniho strihu nedelaj naftu abych s tim mohl jezdit ekorally. na druhou stranu ten motor nic moc. kdyby to byla oturbena 2.4ka s tema 200+hp a zrychlenim pod 8s, tak by to bylo jiny svezeni.
NovoCZ
Re: recenze
To je taková levná lidová rychlorecenze - najmeš borečka co o autech ví jen to co mu řekli v autoškole a hospodě a posadíš ho na chvilku do toho auta. Závěr je jasný, aby to bylo super lidové, mělo by to mít diesel a manuál. Všimni si že ani nezachytil, kolik má ten automat stupňů ...
fatmike
4x2 - Wtf?!?!?!
Může mi někdo objasnit pojem pohon 4x2??? Chápu to tak, že je to vlastně standartní pohon jedné nápravy, tj. 2 kol, tj. prostě jako má 90% osobních aut? Včetně mě na mojí Astře? Jenom tomu neříkáme 4x2??
habásko
Na mobile.de....
... v SRN funglovka Kizashi 4x4 za 20084 € + DPH ! Tj. asi 496 tis.Kč bez DPH a 595 tis.Kč vč.DPH - to je srovnání oproti 760 tis. !
Inkvizitor Johny
Re: žaponci
Tady parkuje Mazda 3 v sedanu v řadě jiných aut. Je to takový svébytný design. Já na to moc nejsem, ale babám se líbí.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha