Že návrhářům nedocházejí nápady, svědčí i nejnovější studie pro pařížský autosalon – předobraz budoucího malého, ale prostorného vozíku, umístěného mezi Swift a SX4.
Dobře namíchaný kompromis mezi silnicí a lehkým terénem se drží v mezích jednoduché techniky, která by mohla zajistit případně nízkou prodejní cenu.
Čtyřmístná karoserie měří na délku jen 3,78 m, zato je ale nadstandardně široká (1780 mm) i vysoká (1650 mm), takže čtyři cestující mají dostatek místa )rozvor je 2360 mm). Výrazné oblouky našly protiváhu v několika nekompromisních hranách, celek tak, i přes prakticky čtvercový průřez, působí velice harmonicky.
Potřebný punc originality dodávají 18“ kola (pneumatiky 215/45), neotřele tvarované přední i zadní světlomety (zadní trochu připomínají Citroën C4) a také originální malé moduly se světlomety a kamerami, nahrazující vnější zrcátka.
Modře laděnému interiéru vládnou jednoduché tvary a praktické materiály, nekomplikované je i ovládání, soustředěné na minimum prostoru.
Každý cestující má k dispozici anatomické kožené křeslo a dostatek světla skrz velká okna a panoramatickou střechu.
Prakticky vše ovládá řidič pomocí multifunkčního volantu, na středovou konzolu tak zbylo jen nezbytné minimum tlačítek a také nezvyklý, kulový volič samočinné převodovky.
V kontrastu k velice nekonvenčním křivkám, je použitá technika navýsost tradiční. Nově vyvinutá čtyřventilová zážehová dvanáctistovka pohání prostřednictvím čtyřstupňového automatu přední kola.
Žádná drahá technická lahůdka tak nenarušuje vnímání Splashe jako hezkého a případně i levného prostředku pro aktivní trávení času.
Suzuki Swift Sport
Očekávatelnou, ale milou novinkou je vrcholná verze úspěšného malého hatchbacku Swift, která odkazuje na úspěchy značky v seriálu JWRC.
Mrštnost má již od přírody, sílu dodá upravená zážehová šestnáctiventilová šestnáctistovka VVT o výkonu 92 kW a 148 Nm, která prostřednictvím pětistupňové mechanické převodovky s posílenou spojkou dokáže Suzuki Swift Sport rozjet až na dvoustovku.
Od standardního Swiftu se odlišuje sportovním předním nárazníkem, malým aerodynamickým kitem, chromovanou koncovkou výfuku a velkými, minimálně 16“ (za příplatek 17“) koly. Zajímavá je i standardní výbava, v níž nechybí 6 airbagů, ESP, EDS, sportovní sedačky, volant, pedály a manžeta řadicí páky. Interiér zdobí pásky z imitace lesklého kovu.