Diskuze
Ojeté Suzuki SX4: tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí
Děkujeme za pochopení.
M53a38r98e54k 70K62l35u62f28a
Tohle auto se mi vždycky moc líbilo. Nemám ho jen kvůli malému vnitřnímu prostoru.
P50e68t23r 15B52á79č38a
Ze si lide nekoupi radsi tohle mistoho toho odpornyho Dusteru.
Rikam porad, ze vetsina nema vkus.
P52e88t77r 25V29a33z69a50č
Napíšu jenom jedno : firemní auta SX4, najeto přes 400tis km, jen spotřebák nebo sem tam ložisko kola, max vodní pumpa.... Na motor není sáhnuto, rozvody řetězem stále původní. Takže titul článku není opravdu nadsazený ...
J34a38n 73R85i97c12h10t70e12r
Hmm, akorát že to má příšerné jízdní vlastnosti. Už když jsem sedl do nového měl jsem pocit, že řídím traktor a ne osobák. Je velmi nekomfortní (děsné sedačky bez možnosti nastavení, nulové boční vedení) a nejde vůbec nastavit dle potřeb vyššího člověka (mám 192 a sedadlo nejde sundat, abych viděl ven pod zpětným zrcátkem). Kufr je naprosto směšný, v podstatě je to nákupní taška. Stačí jet na víkend a už se tam nevejdete. Interiér je z tvrdých plastů a už jako nové to působilo jak 10 let staré auto. Plastový volant klouže v ruce. Rádio hraje strašně a při vyšší rychlosti není slyšet vůbec. Taky to vůbec nesvítí, v noci je to o strach. Pozitivně můžu hodnotit akorát 4x4, to se v zimě na horách hodí, jinak bych od toho dal ruce pryč.
J48a45n 52D50l37o68u73h67ý
Ja si pod odolnym autem predstavuji neco, co kdyz zanedbam udrzbu, tak se nerozsype vejpul. A to neni pripad tohoto vozu! Davat to na LPG, kdyz to ma problemy uz pri 150tkm nedava smysl... za me tohle bylo vzdy takove divne auto konkurujici akorat cenou a znackou (preci jenom je to suzuki). Ale uprimne kdo chce poradnou 4 kolku koupi si Suzuki Jimmy
J32a42k34u31b 61S18e50k17e98r58a
Jimmy se fajn auto, ale ne na rychlejší a delší jízdy..
S LPG jsou problémy jak píší, jen při neserizovani ventilů. Prostě favority už dosloužily.
J61a57r54o34m15í39r 14B46l34i61n75k30a
Mám rovněž zkušenosti s japonci.Od r.1990 mám jen Mazdy.Poslední Mazda 6 2.0-bentin dodnes.Baterii skoro 11 let,brzdové destičky měněny ve 120tis.km,3x nástřik podvozku a dutin.Pravidelnou výměnu olejů a fitrů nepočítám.JInak závada,nebo porucha NIC.Do dnešního dne najeto 135tis.Kdysi jsem uvažoval o výměně za mladší ročník,ale toto auto si nechám do úplného dojetí!A deingu se netřeba zmňovat krásné auto
J67a52n 12U13l44m
Šestka je krásná, ale ty Mazdy strašně hnijou!!
J84a87n 25U30l13m
Nevypadá to špatně, ale ten kufr je fakt strašně malej a kór u 4x4
V56e95r89o44n29i71k29a 32M78u98r52í48n22o57v24á
Auto maji nasi, parkrat jsem s nim jela a musim rict, ze ta stiznost na ten predni sloupek je opodstatnena. Nez jsem si na nej zvykla, malem jsem na kruhaci sundala cyklistu.
M39a23r46e89k 44Š22t91ě12t93k65a
"Tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí..." To už se říkalo o jedničkových Oktávkách... Ale pořád je to jenom auto a záleží hlavně na tom, jak se k tomu člověk chová - kombinace pravidelného nešizeného servisu, způsobu jízdy a možná ještě kvalitního paliva, které člověk tankuje
V77l58a14d16i32s21l43a41v 54B96u37r24y93š83e73k
záleží hlavně na tom, co je to za auto, tedy jaký typ a značka, třeba k Renaultům se člověk může chovat sebelíp a spolehlivé nejsou i když tankujete Vervu 100 a každý měsíc budete vyměňovat kvalitní olej a filtr, víc toho, stejně nezvládnete, podle mých zkušeností fakt nezáleží hlavně na tom, jak se k tomu chováte, ale co je to za auto, rozdíl mezi francouzskými auty a německými ve spolehlivosti je až neuvěřutelný
V14l39a96d30i94m29í39r 54Š88ť14a70s51t34n84ý
Moc jsem nepochopil, proč Suzuki utnula výrobu auťáku, který byl spolehlivý i po 8 letech neokoukaný a prodával se sám...
V90l64a93d94i77s51l22a25v 26B55u87r18y16š67e59k
protože nikdo nechce usnout na vavřínech a bojí se, že se mu to vymstí, i když některá auta, třeba opel astra či lada niva se dělala fakt dlopuho, ale i tak, všechno jednou končí
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...