Diskuze
Ojeté Suzuki SX4: tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí
Děkujeme za pochopení.
M17a74r51e43k 82K13l62u87f66a
Tohle auto se mi vždycky moc líbilo. Nemám ho jen kvůli malému vnitřnímu prostoru.
P95e20t36r 35B90á32č60a
Ze si lide nekoupi radsi tohle mistoho toho odpornyho Dusteru.
Rikam porad, ze vetsina nema vkus.
P26e33t31r 65V19a51z80a41č
Napíšu jenom jedno : firemní auta SX4, najeto přes 400tis km, jen spotřebák nebo sem tam ložisko kola, max vodní pumpa.... Na motor není sáhnuto, rozvody řetězem stále původní. Takže titul článku není opravdu nadsazený ...
J93a31n 84R36i17c66h73t31e29r
Hmm, akorát že to má příšerné jízdní vlastnosti. Už když jsem sedl do nového měl jsem pocit, že řídím traktor a ne osobák. Je velmi nekomfortní (děsné sedačky bez možnosti nastavení, nulové boční vedení) a nejde vůbec nastavit dle potřeb vyššího člověka (mám 192 a sedadlo nejde sundat, abych viděl ven pod zpětným zrcátkem). Kufr je naprosto směšný, v podstatě je to nákupní taška. Stačí jet na víkend a už se tam nevejdete. Interiér je z tvrdých plastů a už jako nové to působilo jak 10 let staré auto. Plastový volant klouže v ruce. Rádio hraje strašně a při vyšší rychlosti není slyšet vůbec. Taky to vůbec nesvítí, v noci je to o strach. Pozitivně můžu hodnotit akorát 4x4, to se v zimě na horách hodí, jinak bych od toho dal ruce pryč.
J16a68n 75D20l63o37u58h91ý
Ja si pod odolnym autem predstavuji neco, co kdyz zanedbam udrzbu, tak se nerozsype vejpul. A to neni pripad tohoto vozu! Davat to na LPG, kdyz to ma problemy uz pri 150tkm nedava smysl... za me tohle bylo vzdy takove divne auto konkurujici akorat cenou a znackou (preci jenom je to suzuki). Ale uprimne kdo chce poradnou 4 kolku koupi si Suzuki Jimmy
J60a27k84u17b 87S72e96k36e25r67a
Jimmy se fajn auto, ale ne na rychlejší a delší jízdy..
S LPG jsou problémy jak píší, jen při neserizovani ventilů. Prostě favority už dosloužily.
J82a91r88o79m64í92r 20B48l61i27n35k80a
Mám rovněž zkušenosti s japonci.Od r.1990 mám jen Mazdy.Poslední Mazda 6 2.0-bentin dodnes.Baterii skoro 11 let,brzdové destičky měněny ve 120tis.km,3x nástřik podvozku a dutin.Pravidelnou výměnu olejů a fitrů nepočítám.JInak závada,nebo porucha NIC.Do dnešního dne najeto 135tis.Kdysi jsem uvažoval o výměně za mladší ročník,ale toto auto si nechám do úplného dojetí!A deingu se netřeba zmňovat krásné auto
J32a56n 49U61l95m
Nevypadá to špatně, ale ten kufr je fakt strašně malej a kór u 4x4
V71e73r58o33n95i33k16a 57M87u10r90í98n89o39v39á
Auto maji nasi, parkrat jsem s nim jela a musim rict, ze ta stiznost na ten predni sloupek je opodstatnena. Nez jsem si na nej zvykla, malem jsem na kruhaci sundala cyklistu.
M36a13r81e10k 25Š74t40ě65t78k27a
"Tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí..." To už se říkalo o jedničkových Oktávkách... Ale pořád je to jenom auto a záleží hlavně na tom, jak se k tomu člověk chová - kombinace pravidelného nešizeného servisu, způsobu jízdy a možná ještě kvalitního paliva, které člověk tankuje
V62l28a80d54i74s79l75a15v 86B29u25r30y40š96e85k
záleží hlavně na tom, co je to za auto, tedy jaký typ a značka, třeba k Renaultům se člověk může chovat sebelíp a spolehlivé nejsou i když tankujete Vervu 100 a každý měsíc budete vyměňovat kvalitní olej a filtr, víc toho, stejně nezvládnete, podle mých zkušeností fakt nezáleží hlavně na tom, jak se k tomu chováte, ale co je to za auto, rozdíl mezi francouzskými auty a německými ve spolehlivosti je až neuvěřutelný
V42l14a39d35i88m11í42r 58Š75ť91a28s73t48n46ý
Moc jsem nepochopil, proč Suzuki utnula výrobu auťáku, který byl spolehlivý i po 8 letech neokoukaný a prodával se sám...
V40l17a78d16i43s14l35a12v 22B29u25r92y12š19e24k
protože nikdo nechce usnout na vavřínech a bojí se, že se mu to vymstí, i když některá auta, třeba opel astra či lada niva se dělala fakt dlopuho, ale i tak, všechno jednou končí
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...