Diskuze

Vitara končí s atmosférou. Motor ze staré školy modernímu SUV nepasuje

Suzuki Vitara je v kategorii SUV pojem, poprvé vyjela před třiceti lety. Postupně vznikla již ve čtyřech generacích, které měly vedle pohonu 4x4 ještě jedno společné: v nabídce vždy figurovala atmosférická benzinová šestnáctistovka. Tento motor se teď stává věcí minulosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ta spotreba mi na 1600ccm nijak skvela neprijde, ale na motor, ktery se dela 30 let beze zmeny, je to asi dobry. protoze moje dvoulitrova atmosfera 121kW v Mazde 3 jezdi pod 6, kdyz ridi manzelka. se mnou je to horsi, ale ja si to auto koupil na hrani.

0 0
možnosti

v případě vysoké karosérie ala SUV není spotřeba až tak o objemu motoru, ale o velikosti aerodynamického odporu.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

pro mě SUv dává význam velký, místo nepotřebuju a vozit v MPV vzduch se mně nechce, jezdím se psem na výlety, navštěvuji děti, jezdím do lesa na houby, zítra jedu do Maďarska se na jeden den koupat, taky jezdím na zahrádku a na to všechno je mně SUV s pohonem všech kol dobrý navíc po rozbitém městě oceňuji vyšší podvozek a standardně již silnější přeplňované motory s nízkou spotřebou, smysl to dává velkej, taky se mně do toho dobře leze a nemusím se sklánět do kufru

3 0
možnosti

Když si přečtu formulaci "moderní SUV", tak se mi vybaví nabubřelá herka na podvozku konvenčního auta...

1 0
možnosti

Tak SUV obecně moc praktická auta nejsou (oproti třeba normálnímu kombíku), ale sedí se výš, což ocení zejména lidé (před)důchodového věku - ty zase ale nebudou chtít dávat 700 tisíc za Kodiaqa, nebo 550 tisíc za Vitaru...

0 0
možnosti

Honda už taky oznámila, že do svých nových CR-V bude dávat pouze jediný zážehový přímovstřikový agregát 1,5 litru, což je rozumné

0 0
možnosti

To je spíš z nouze ctnost. CR-V by klidně snesla i dvoulitr.

0 0
možnosti

Pardon, plus jsem chtěl dát. Plně s Vámi souhlasím.

0 0
možnosti

Mám taky 1,6 a pravě kvůli tomu motoru jsem ji kupoval. Jezdí dobře, zrychlení má a s doplňkovou výbavou se v autě cítím bezpečněji než ve škodovce nebo renaultu.

0 0
možnosti

Já bych se ve Škodě Kodiaq, Suberb nebo v Renaultu Espace, Koleos nebo Talisman Grandtour cítil rozhodně bezpečněji....;-)

1 0
možnosti
Foto

D64a28v68i64d 70J93a74n54i86k

10. 8. 2018 16:45

Az na ten design je to fajn auto. Paradoxne starsi generace vypadaji vizualne lepe nez ta nejnovejsi.

9 0
možnosti

Doporučuji kompromis 1.6 Turbo.:-)

2 0
možnosti
Foto

J97a80n 14E72n82t56e26r

10. 8. 2018 13:44

Motor ze staré školy nepasuje? Ale jděte vy breptové, motor nepasuje kvůli ekoteroristům. Většině zákazníků motor pasuje ... ;-)

15 2
možnosti

J37i78r27i 22F64i27n38k

10. 8. 2018 14:51

Ten pasuje tak že ho ho radši poslali do zapomnění Je to prostě volba nenáročného řidiče Vemte si jak vypadal trh s automobily před deseti patnácti lety před nástupem downsizingu. O atmosféry už nikdo nestál prodávali se většinou jenom diesely atmosféru kupoval jen ten kdo neměl peníze na diesel.

0 10
možnosti

Taky mám Vitaru s 1,6 atmosférou v allgrip. Jsem s tím autem celkem spokojen. Motor je sice odspodu línější, pokud chci jet dynamicky, musím ho víc točit. Ale při běžném ježdění i na couračky spotřeba nepřevyšuje 7 litrů. Výbava je slušná a vyšší posed mně vyhovuje. Tenhle motor jsem schválně chtěl kvůli jeho vyhlášené spolehlivosti.

10 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...