Diskuze
Autofotka týdne: Takhle viděli řidiči v noci v průběhu století aut
Děkujeme za pochopení.
M87a35r37t13i73n 56K47ř10í32ž
V roce 1908 ještě jezdily kostiřasy, ne? Pochybuji, že by tehdy někdo viděl takovýhle kolo.
T83o24m97á29š 44V76l45k
No někdy když jedou xenony tak nic nevidím a je to o držku........
J53a57n86a 41M27e45r80o14p30e
Asi tak - dřív jsme viděli aspoň nějak všechno, teď když jede auto v protisměru, nevidím ani kraj silnice.
E16d11u97a71r28d 95P80i60t84á70k
Ted jeste aby meli ty svetla polarizovaný aby se to dalo odfiltrovat a neoslepnout.
J35a98n 23Z86e21m36a34n
hmm, to mě přijde, že mi světlo na kole svítí násobně víc, než to nejnovější světlo na fordu. fenix tk20r na helmě i na řidítkách. na silnici používám 2. nejslabší režim.
R83u86d44o13l47f 80P20e93k21á37r22e98k
Tak to seš ty ten vocas s Fenixem na blembáku!
S81i16l30v16i96a 71S58u74t81o
Souhlasím s většinou diskutujících, že jet proti takovým "permanentním dálkovým světlům" je peklo. Mě už zabírá pouze dívat se na bílý pruh pravé krajnice, hlavně ne před sebe, jinak nevidím nic a začnou mi slzet oči. Druhým problémem je odraz těchto světel ve zpětných zrcátkách, hlavně když stoupá počet těch super úžasných SUV kráv, které mají světlomety zákonitě posazeny výše. Řidič sedanu, či menšího auta si to odnese dvakrát. Jezdívám pravidelně na otočku do Berlína a řídit takhle 6-7 hodin v zimě, kdy se brzy zmráká, je o zdraví.
T36o12m63á22š 57S19k76á32l65a
světlomety výše nic neřeší, jejich seřízení je stejné. Dálková světla jsou samozřejmě zakázaná, ale zapomene se, stačí bliknout.
Mnohem větší problém jsou řidiči si nastaví světlomety "aby lépe viděli" když už tam na to mají "kolečko", ale tak pitomci jsou pitomci ať už sedí v autě, nebo ne.
Ve většině aut je běžné, že na zpětném zrcátku je tmavší režim. Takže v noci stačí přepnout zrcátko a zezadu vás nic neoslní.
L45u60k17á43š 58S46e10d81l34á89č14e60k
To by odpovídalo. Ten poslední už svítí do očí a oslňuje.
J89a82n 81B77á77r50t28a
Tak tohle jasně potvrzuje, že to není jen můj dojem ale, že dnešní auta opravdu oslňují.
Jestliže je osvětlovaný objekt (cyklista) vzdálený jen 12 metrů, nemůže mít osvětlenou i hlavu.
Trochu záhadou je mi to špatné osvětlení z roku 1976 když mezi roky 1966 a 1994 je rozdíl minimální (daný vyšší svítivostí halogenů oproti normálním žárovkám).
J12i50ř38í 46S53c97h81w32a31c55h
samozřejmě že cyklista může (musí) mít osvětlenou hlavu, když se na něj svítí dálkovým LED matrix světlem....
P38a14v87e37l 75Ř76a15p65e33k
To je pokrok automobilismu za 100 let Že světla víc svítí. Opravdu gratuluji.
Už je nejvyšší čas celé tohle odvětví odepsat.
I69g30n34á72c 80M54r23k90v52i30č84k44a
tak to poslední to je o odebrání homologace! z 12 m vzdálenosti to nesmí svítit tak vysoko - to musí oslňovat všecky vokolo
J37i98ř16í 19S61c35h24w54a53c29h
dálkové LED matrix prostě svítí jako dálkové, tedy daleko a tím padem i výš než tlumené. Když cyklista pojede proti a bude mít své světlo tak ho nic oslňovat nebude....
J12a75n 84C23h77o26b54o17t
Také ale ten řidič dneska jede 3x rychleji, než tenkrát...
M30i92l38o69š 83F32. 62P55e60c46h86a48r
3× to je leda na dálnici, pokud překročíte povolenou rychlost, ale tam cyklista beztak nemá co dělat.
Běžně je (u nás) maximální povolená rychlost 90 km/h, v obcích ještě nižší.
„Model T (...) s nejvyšší rychlostí 64 – 72 km/h.“ – https://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_model_T
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha