Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Světové automobilky v Ženevě s novinkami i facelifty

  20:25aktualizováno  20:25
Zahájení mezinárodního autosalonu v Ženevě zřejmě přineslo největší překvapení fanouškům škodovek. Kromě zadních partií Fabie sedan, jejíž první fotku automobilka uvolnila už před týdnem, totiž Škoda Auto představila i studii očekávaného velkého modelu. Limuzíny z Boleslavi se zájemci na trhu dočkají zřejmě až ke konci roku a konkurovat by měla dokonce vozům jako VW Passat nebo Ford Mondeo.

Podle zvláštního zpravodaje MF DNES byl automobil před úterní premiérou úzkostlivě schován, když jej zahalovalo několik plachet a prostor kolem chránili bodyguardi. Ochranka dokonce napadla reportéry, když pořizovali tento snímek.

I když automobilka představuje "pouze" studii, ta by se podle dostupných informací neměla od konečné verze modelu příliš lišit.

Novinky přinesou i další automobilky.

Škoda Fabia sedan - třetí typ karoserie z mladoboleslavské automobilky.

Italská novinka Fiat Stilo

Fiat Stilo je úplně jiný než Bravo a Brava. Dříve hravě kulatý fiat bude nyní hranatější, rozdíl mezi tří a pětidveřovou verzí bude menší než v minulosti. Časem se objeví i Stilo kombi.

Italská novinka Fiat Stilo

Mazda MX Sport Tourer

Mazda MX Sport Tourer

Mazda MX Sport Tourer má spojit sportovní vůz s praktickým kombíkem. Studie dostala hybridní pohon, který kombinuje spalovací motor s elektromotorem. Na kluzké silnici se automaticky zapíná pohon všech kol.

Mazda MX Sport Tourer

Mazda MX Sport Tourer

Mazda MX Sport Tourer

Pečlivě utajený nový model ze Škody Auto

Den před zahájením ženevské výstavy se fotografovi MF DNES podařilo vyfotit dosud utajované zadní partie Fabie sedan.

Renault Vel Satis - francouzská novinka

Renault Vel Satis - francouzská novinka

BMW Mini Cooper

BMW 3 Compact

Citroën C5 Break

Záď Citroënu C5 kombi připomíná americké vozy. Kromě dvou a třílitrových benzinových motorů budou v nabídce i dva turbodieselové agregáty: 2.0 HDi a 2.2 HDi. Kufr má základní objem 563litrů, po sklopení sedadel až 1658 litrů.

Fiat Stilo je úplně jiný než Bravo a Brava. Dříve hravě kulatý fiat bude nyní hranatější, rozdíl mezi tří a pětidveřovou verzí bude menší než v minulosti. Časem se objeví i Stilo kombi.

Honda Civic ve třídveřové verzi doplnila pětidveřovou a čtyřdveřovou variantu, které jsou již v prodeji. Kromě kompletní palety civiků představila Honda i minivan Stream.

Jaguar X-Type

Lancia Thesis

Lexus Coupé

Koncept Škoda Montreux

Mercedes-Benz třídy A190

Koncept limuzíny Škoda Montreux

Koncept limuzíny Škoda Montreux

Škoda Montreux - pohled do kabiny

Škoda Montreux na autosalonu

Škoda Montreux zezadu

Škoda Montreux

Škoda Montreux

Nissan Chappo

Opel Astra Cabrio

Opel Astra Coupé OPC X-Treme

Přední část Peugeotu 307 jakoby z oka vypadla populární "dvěstěšestce". V prodeji bude tato novinka ještě na jaře.

Loňský vítěz dokázal titulu opravdu využít - stal se jedním z nejpopulárnějších vozů Starého kontinentu. Zadaří se stejně i letošnímu vítězi?

Porsche 911 GT2

Renault ValSatis

Suzuki Liana

Lancia Thesis

Lancia Thesis

Toyota říká velkoprostorovým vozům Verso, tentokrát přišel na řadu Avensis. Vyrostl do výšky a nabídne místo až pro sedm cestujících. O pohon se postarají dva dvoulitrové motory. Jeden jezdí na benzin, druhý na naftu.

Volkswagen Passat

Alfa Romeo 147

Prototyp Aston Martin

Opel Astra Coupé OPC X-Treme

Bertoneho koncept Filo

Bugatti

Studie Citroënu

Hyundai HCD6

Jeep Cherokee

Lada Roadster

Porsche Carrera GT

Rover Mini

Speedster

Amerika vzpomíná na 60. léta, kdy byl jedním z oficiálních dopravních prostředků hnutí hippies dodávka Volkswagen. Těžko říci, jak by cestování po dlouhých dálnicích snášela bílá kůže, kterou měl interirér vystavené studie Microbus.

Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.