Diskuze
Svou krásnou červenou felicii řádně zajel až teď, po padesáti letech
Děkujeme za pochopení.
STlover
Vyplnte prosim nadpis prispevku
Rozhodne nejhezci skodovka v jeji historii..110 R je o proti tomu slaby kafe
Martin Adámek(adamek.blog.idnes)
to doufam nepsal nikdo z rubriky auto...
" Nejraději má modely ze šedesátých a sedmdesátých let, pamětníci si jistě vzpomenou třeba na spartaka nebo populára. "
???
Rosomak
O víkendu jsem ho asi viděl
Hučel přes jedno městečko asi šedesátkou, šedé vlasy mu vlály, od té červené nablýskané karoserie se sluníčko odráželo až oči přecházely...
Je ale pravda, že v zatáčce trochu plaval. Nebo to by tím zrcadlením vzduchu, když bylo takové horko?
Jan75
super
Pán to má opravdu moc pěkné! Všechna čest! Akorát osobně bych dal ještě diagonální pneumatiky, ty co tam má se k takovému krásnému autu nehodí!
bady.q
něco
něco mi nesedí......před třiceti lety koupil, sedm let dával dohromady, krom zimy denně jezdí a najeto má 55tisíc......to mně hlava nebere, já najezdím sice včetně zimy kolem 40 tisíc ročně a nemyslím si že je to nějak mnoho....
Jinak nádherné auto, myslím že kočky by na to letěli dneska ještě víc než před padesáti lety
bitkar
Re: něco
to mi taky nesedi. Asi jak rikal, ze jezdi denne - na nakupy apod. tak ma samosku asi tak 50m vzdalenou ne? to by pak sedelo.
whitemagic
to jsou zas chytré kecy
přitom 90% zdejších diskutujících si neumí vyměnit v autě žárovku nebo dolít kapaliny.lidi sgtrašně ztrotlovatěli. co umí ten pán si většina místních rejpálků ani nedokáže představit co to je...
bady.q
Re: to jsou zas chytré kecy
Dokážu, měl jsem stodvacítku Mít kladivo, šroubovák, kleště a kus drátu stačilo na téměř všechny opravy. Navíc v každé vesnici se dal sehnat člověk který se v autech "hrabal". Dneska si v autě opravdu nevymněním ani tu žárovku, o oleji nemluvím. Doleju tak ostřikovače
alberus
Spolehlivost ?
Kdyby s tím dělal denně Brno - Praha a zpět, apod., což se dnes běžně jezdí, tak z toho má za rok šrot, ač je to poctivá kovářská práce.
WoCoGo
Re: Spolehlivost ?
a co vas k tomuto nazoru jako vede? O starych masinkach nemam zadne pochyby, to dnesni plastaky se s nima nemuzou rovnat,sam mam doma jeste zetor 25 (sice to neni na jezdeni po dalnici),ale tech fur dreva a ost. co uz se odvozil...a drzi a drzi..paradni stroj
honzasl
Japak je to s tou spolehlivostí
"Vyžadovaly sice pečlivější údržbu, ale svým majitelům dělaly vynikající službu."
No, když se tak podívám do starých čísel Světa motorů, nemám pocit, že by se na těch autech dělala jen "pečlivější údržba", ale že řidič musel být hodně zdatným mechanikem, aby to udržel v chodu. Myslím, že ti co dneska vychvalují staré vozy by se asi hodně divili, co všechno bylo potřeba řešit.
Každopádně, uznávám, že po dnešních autech po padesáti letech neštěkne pes - důvodem je to, že prostě ty felicie a oktávie se vyráběly ze strojních součástek, které vám dneska udělá každý jouda, co má doma soustruh a frézu - zatímco na dnešní auto budete za 50 let těžko shánět lisovací formy na platové výlisky. Elektronika nebude problém, plošňák a součásky se snad dají sehant vždycky........
hives
Re: Japak je to s tou spolehlivostí
Tak to bych neřekl, že po některých dnešních autech neštěkne pes. O nějakým způsobem výjimečná stará auta bude pořád zájem. A když máš dokumentaci, dokážeš nově vyrobit třeba i tu přístrojovku. Jak myslíš, že se teď staví prototypy v automobilkách, když ještě neexistuje sériové nářadí? Nemluvě o tom, že za 50 let budem technologicky zase jinde...
pavelcz1
je to krasa
Jizda asi na dnesni pomery nebude kdovijaka, ale je to krasny auto. Videl jsem pred par dny jednu zaparkovanou u pisniku. To vypadalo tak paradne u ty vody, proste slunicko, voda, kabriolet... :-)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč