Společnost GreenGT plánuje v roce 2011 závodit v nejprestižnějším vytrvalostním závodu v Le Mans se speciálem, který využívá k pohonu elektrickou energii. Vyobrazený vůz je prozatím pouze designérská studie. Vyloučena však není ani budoucí výroba silniční verze určená k běžnému provozu.
Speciál GreenGT používá dva elektromotory, každý o výkonu 100 kW. Točivý moment dosahuje úctyhodného maxima přes 2000 Nm. To vše stačí na maximální rychlost 275 kilometrů v hodině a na zrychlení z nuly na stovku za méně než čtyři sekundy.
Energii si závodní speciál bere ze dvou Lithium polymerových baterií. Elektronika vozu je potom nabíjena solárními panely.
Elektrický vytrvalostní supersport má podvozek z uhlíkového kompozitu. Krycí panely jsou vyrobeny ze skleněného vlákna a kola jsou vyrobena z hořčíku. To vše se podepisuje na nízké hmotnosti pouhých 860 kilogramů.
Necháme se překvapit, zda se elektrického vytrvalostního speciálu na stratu čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans opravdu dočkáme. Před lety by asi nikdo nečekal, že slavný závod jednou vyhraje vůz poháněný dieselovým motorem. A Audi R10 TDI nyní jezdí v Le Mans na špičce.