Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Také vozík musí mít pojištění

aktualizováno 
Na povinné ručení za přívěsný vozík, který slouží například k převozu materiálu nebo koní, by motoristé neměli zapomínat, či na něm dokonce šetřit.
Na povinné ručení za přívěsný vozík, který slouží například k převozu materiálu nebo koní, by motoristé neměli zapomínat, či na něm dokonce šetřit. To nevyváží případné komplikace, kterým se řidič vystavuje v případě nehody vozíku nebo policejní kontroly. "Když nehodu zaviní řidič, který má za automobilem připojený nepojištěný vozík, jsou dvě možnosti: buď škodu způsobí pojištěné auto a náhrada škody se řeší z povinného ručení, nebo je na vině nepojištěný vozík a škodu poškozeným uhradí Česká kancelář pojistitelů. Ta bude celou částku následně soudně vymáhat na majiteli nepojištěného vozíku," vysvětluje Josef Daniška z pražské dopravní policie. Řidič s nepojištěným přívěsem každopádně neunikne blokové pokutě ve výši až 500 korun. "Policie také řidiče oznámí příslušnému okresnímu úřadu, od kterého mu ve správním řízení hrozí mnohem vyšší sankce," říká Josef Daniška. "I na přívěs řidič dostane doklad o zaplacení povinného ručení a pro cestu do zahraničí také zelenou kartu," ujišťuje Dagmar Koutská z České pojišťovny. Roční pojistné přívěsu s celkovou hmotností do 750 kilogramů stojí u Kooperativy 156 korun, Česká pojišťovna je o deset korun levnější.
Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.