Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tango se bude tančit v MPV-rytmu ibizy

  11:37aktualizováno  11:37
Ibizu čtvrté generace se chystá Seat představit přespříští rok. První obrázky napovídají, že malý seat půjde ve stopách ostatních modelů s velkým S ve znaku a přinese mezi malá auta MPV vzhled zabalený v dynamických linkách. Na základech nové ibizy by také mohl vzniknout malý spider jménem Tango.

Seat Ibiza | foto: diariomotor.com

Nová ibiza se chystá na rok 2008. Malý seat, který je po alhambře momentálně nejletitějším modelem značky s ještě klasickým neMPVčkovitým designem, by podle oskenovaných obrázků, uveřejněných na diariomotor.com (obrázek zezadu ZDE), měl vzhledově přiblížit ostatním sourozencům.

Model, kterému dá tvář mimo jiné bývalý designér Peugeotu, Audi, Škody a Lamborghini Luc Donckerwolke dostane techniku Volkswagenu Polo.

Ibiza opět dorazí v tří- a pětidveřovém provedení, otázkou je, jak se designéři poperou s naroubováním sedanovité zádi na víceméně jednoprostorové tělo ibizy u verze cordoba, s kterou se prý také počítá.

Malý model dostane podle očekávání altea-vzhled unifikující čumáky všech seatů. Boční dynamické linky naopak připomínají leona, od kterého by se také měla ibiza inspirovat tvarem zadních světel.

Tango na ibize
I přesto, že situace španělské automobilky není úplně růžová, neměla by jejich modelová řada ustrnout u variací na téma "všechny podoby MPV".

Podle informací italského autoblogu by se měl v nabídce Seatu objevit malý spider jménem Tango, vycházející právě z chystané ibizy.

Nádherný koncept se stejným jménem se představil v roce 2001. Je otázkou, jestli z něj nový designér automobilky vyjde, nebo zavelí k tvorbě úplně nového kabátu. Předchozí tango totiž dirigoval svou kreativní tužkou nynější šéf designu VW, Seatu, Audi a Lamborghini Walter de Silva

Koncept tango ukrýval motor 1,8 turbo s výkonem 180 koní, který známe z první generace Škody Octavie RS, dnes pohání například VW Polo GTI (výkon 150 k). Tango s ním prořezávalo vzduch rychlostí 230 km/h, na stovce bylo za sedm sekund. Podle francouzského caradisiacu by se španělské tango mělo tančit za cenu 22 tisíc euro.

Seat Tango (2001)

Seat TangoSeat TangoSeat Tango



Seat TangoSeat TangoSeat Tango




Autoři: ,




Nejčtenější

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Další z rubriky

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.