Diskuze
Tata posílá nano do Evropy a vymýšlí nové, které se otočí na pětníku
Děkujeme za pochopení.
ADix
...
Pokud to nebude bezpečné aspon jako smárt a cena do 100 000 s klimou a takovýma capinama, tka je zbytečné to tady nabízet...
u.boat
ten popis řízení zadních kol
jsem nějak nepobral...
"Přední kola se natočí do velkého úhlu, vnější zadní kolo se třeba při parkování točí jedním směrem, VNITŘNÍ PAK OPAČNÝM
cenzore_zdar
jednickovej golf nebo brouk z brazilie
na nase prachy to tam stoji nove 50 000kc. Takovejhle pekacek na dojizdeni do prave v LPG verzi a jsem happy. Na co auto za 300k ?!
u.boat
Re: jednickovej golf nebo brouk z brazilie
bezpečnostní normy + emisní normy = na naše silnice to semí
Racky
Proč ne..
Klidně bych do takového auta i šel. Co člověk potřebuje za fáro. Jen aby to odjelo z domu do obchoďáku a zpátky. Kdyby to stálo 50-70tis, jelo to 60km/h (takže by to nesmělo na dálnici), odvezlo 2 lidi (4 nouzově) a nerezlo to (karoserie z plastu), šel bych do toho, kdybych auto potřeboval.. Na to, že to bude stát na sídlišti a chátrat, je to ideální .. I by to mohli prodávat jako kapotovaný skooter, ale aby to šlo řídit s řidičákem B.
Víte kolik aut by se pak vešlo na sídliště? Byl by konec s přeplněnýma ulicema. Jen přesvědčit lidi, že nemusí vlastnit 2 tunový a 5metrový hovado kvuli cestám po přeplněných městech. Sámo, že na delší cesty by to nebylo.. Ale kdo je na tom jako já, že všude jezdí busem a jen nárazově potřebuje pekáč, je to pro něj jak dělaný.. Půjčovny aut totiž asi moc nefungujou :(
TrueRobos
Re: Proč ne..
Přesně tak, nevím, co tu "praví motoristi" řeší, ve městě potřebujete motorizovaný nákupní vozík, co nejmenší, co nejúspornější, s co nejjednodušší nakládkou a vykládkou tašek s nákupem. S Hummerem si hoši jeďte blbnout někam na pole...
Věnceslav-Kolo
Nemám názor
Já mám VW Golf 2.0 TDI Highline 103 kW r.v.2010
MerlinMagic
Re: Nemám názor
On už je tady zase. Tak to je konec diskuse. Takže pro neznalé, tohoto "člověka" doporučuji ignorovat.
nazor7
Hledáme modelky na předvádění nového vozu.
Podmínky konkurzu: výška maximálně 150cm
l.g
Bezpečnost
U dnešních "normálních" aut činí bezpečnostní prvky zhruba polovinu ceny vozu. Co jsem zaslechl, tak Nano má plastová ložiska kol a podobné vychytávky v evropském provozu zcela nemyslitelné. V případě, že by chtěl Tata splnit bezpečnostní normy pro Evropu, Nano by nestálo 35 tisíc ale minimálně okolo 150-180 tisíc. A to už si snad člověk rači koupí Dacii.
Salada
Re: Bezpečnost
Opravdu si myslíte, že to má plastová ložiska kol? Taková nemá ani nejlevnější čínsý moped. A i pochybuji, že by něco takového šlo vyrobit.
l.g
PIXL
Dovedete si představit, jak se z takového auta vystupuje v garáři, která má strop vysoký 2,2m?
MerlinMagic
Re: Chtěl bych vidět nějaké crash testy
Chtěl bych vidět crash testy mopedů a kol.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč