Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tata posílá nano do Evropy a vymýšlí nové, které se otočí na pětníku

Před dvěma roky Ratan Tata, vládce indické automobilky, které dal jméno, prohlašoval, že jeho nejlacinější auto světa Nano dorazí za rok za dva do Evropy. Legrační, malá, úzká nana s designem kontejnerů na plastový odpad zatím na našich silnicích nepotkáváme. Ani na domácím trhu si nevede velkolepě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ADix

9. 3. 2011 7:53
...

Pokud to nebude bezpečné aspon jako smárt a cena do 100 000 s klimou a takovýma capinama, tka je zbytečné to tady nabízet...

0 0
možnosti

u.boat

8. 3. 2011 22:47
ten popis řízení zadních kol

jsem nějak nepobral...

"Přední kola se natočí do velkého úhlu, vnější zadní kolo se třeba při parkování točí jedním směrem, VNITŘNÍ PAK OPAČNÝM 8-o??

0 0
možnosti

Mychal.B.

9. 3. 2011 10:40
Re: ten popis řízení zadních kol

jako tank ;-)

0 0
možnosti

duch zavražděného iuose

8. 3. 2011 20:31
hmm

v tomhle je budoucnost městských cest

0 0
možnosti

cenzore_zdar

8. 3. 2011 19:53
jednickovej golf nebo brouk z brazilie

na nase prachy to tam stoji nove 50 000kc. Takovejhle pekacek na dojizdeni do prave v LPG verzi a jsem happy. Na co auto za 300k ?!

0 0
možnosti

u.boat

8. 3. 2011 22:42
Re: jednickovej golf nebo brouk z brazilie

bezpečnostní normy + emisní normy = na naše silnice to semí

0 0
možnosti

Racky

8. 3. 2011 18:42
Proč ne..

Klidně bych do takového auta i šel. Co člověk potřebuje za fáro. Jen aby to odjelo z domu do obchoďáku a zpátky. Kdyby to stálo 50-70tis, jelo to 60km/h (takže by to nesmělo na dálnici), odvezlo 2 lidi (4 nouzově) a nerezlo to (karoserie z plastu), šel bych do toho, kdybych auto potřeboval.. Na to, že to bude stát na sídlišti a chátrat, je to ideální .. I by to mohli prodávat jako kapotovaný skooter, ale aby to šlo řídit s řidičákem B.

Víte kolik aut by se pak vešlo na sídliště? Byl by konec s přeplněnýma ulicema. Jen přesvědčit lidi, že nemusí vlastnit 2 tunový a 5metrový hovado kvuli cestám po přeplněných městech. Sámo, že na delší cesty by to nebylo.. Ale kdo je na tom jako já, že všude jezdí busem a jen nárazově potřebuje pekáč, je to pro něj jak dělaný.. Půjčovny aut totiž asi moc nefungujou :(

0 0
možnosti

TrueRobos

9. 3. 2011 22:46
Re: Proč ne..

Přesně tak, nevím, co tu "praví motoristi" řeší, ve městě potřebujete motorizovaný nákupní vozík, co nejmenší, co nejúspornější, s co nejjednodušší nakládkou a vykládkou tašek s nákupem. S Hummerem si hoši jeďte blbnout někam na pole...

0 0
možnosti

Věnceslav-Kolo

8. 3. 2011 15:56
Nemám názor

Já mám VW Golf 2.0 TDI Highline 103 kW r.v.2010

0 0
možnosti

MerlinMagic

8. 3. 2011 15:58
Re: Nemám názor

On už je tady zase. Tak to je konec diskuse. Takže pro neznalé, tohoto "člověka" doporučuji ignorovat.

0 0
možnosti

nazor7

8. 3. 2011 15:01
Hledáme modelky na předvádění nového vozu.

Podmínky konkurzu:  výška maximálně 150cm

0 0
možnosti

l.g

8. 3. 2011 14:50
Bezpečnost

U dnešních "normálních" aut činí bezpečnostní prvky zhruba polovinu ceny vozu. Co jsem zaslechl, tak Nano má plastová ložiska kol a podobné vychytávky v evropském provozu zcela nemyslitelné. V případě, že by chtěl Tata splnit bezpečnostní normy pro Evropu, Nano by nestálo 35 tisíc ale minimálně okolo 150-180 tisíc. A to už si snad člověk rači koupí Dacii.

0 0
možnosti

Salada

8. 3. 2011 15:20
Re: Bezpečnost

Opravdu si myslíte, že to má plastová ložiska kol? Taková nemá ani nejlevnější čínsý moped. A i pochybuji, že by něco takového šlo vyrobit.

0 0
možnosti

l.g

8. 3. 2011 14:43
PIXL

Dovedete si představit, jak se z takového auta vystupuje v garáři, která má strop vysoký 2,2m?

0 0
možnosti

ADix

9. 3. 2011 7:26
Re: PIXL

Tohle píšete i v diskuzích o Lamborghiny ?

0 0
možnosti

maruširi

8. 3. 2011 14:30
Chtěl bych vidět nějaké crash testy

těhle rakviček.

0 0
možnosti

MerlinMagic

8. 3. 2011 15:26
Re: Chtěl bych vidět nějaké crash testy

Chtěl bych vidět crash testy mopedů a kol.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  11:46

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...