náhledy
Tatra 87, rok výroby 1940
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Majitel Tatry 87 Bohumil Barchánek v předválečné uniformě četnictva
Autor: iDNES.cz
Proudnicová záď automobilu Tatra 87 se žraločí ploutví a žaluziemi na odvádění teplého vzduchu z motorového prostoru
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87, rok výroby 1940
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motor Tatry 87. Vzduchem chlazený vidlicový osmiválec objemu 2 968 cm3 s rozvodem OHC.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87, detail přídě se třemi světlomety
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Detail prostředního předního světlometu vozu Tatra 87
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Logo výrobce nad prostředním světlometem
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Příď proudnicového automobilu Tatra 87
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87, zadní světla
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Palubní deska Tatry 87
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Detail přístrojů na palubní desce, Tatra 87, rok výroby 1940
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Interiér Tatry 87, rok výroby 1940
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87. Znak automobilky na zadním nárazníku zakrýval otvor pro nasazení kliky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87, detail výrobního štítku
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87, rok výroby 1940
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87, rok výroby 1940
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 87, rok výroby 1940
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz