Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Präsident je po 120 letech zpátky. Jako vyšňořená nákladní tatra

Před 120 lety, roku 1897, se představil první automobil se spalovacím motorem na území tehdejší rakousko-uherské monarchie, legendární NW Präsident. Z tehdejší vagonky je dnes legendární automobilka Tatra. Osobní auta už nevyrábí, tak na oslavu výročí vylepšila svůj náklaďák.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J73a28n 37Č73e46r85m51á69k

16. 4. 2017 20:54

tak nevím... Možná kdyby vyrobily 20 replik Presidentů a věnovali je nejlepším zákazníkům, udělali by lépe...

Na druhou stranu, jde o podnik pana Strnada a ten většinou dobře ví, co dělá... Třeba nuž má na ně kupce a nebo je využije úplně jinak... :-)

0 0
možnosti

ta kabina to je hrůza (zvenčí)

0 2
možnosti

Jsou řidiči, kteří při práci na stavbě nebo v lomu dokáží mít v kabině náklaďáku

čisto a pořádek. Naopak jsou i řidiči v dálkové dopravě, kteří mají v kabině svinčík.

Nevidím důvod, proč by řidič z té první mnou uvedené skupiny nemohl jezdit s vozidlem v lepší výbavě.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 3
možnosti

Tak ona představa, že taková auta budou jezdit pořád v terénu je dost naivní. Tato auto budou jezdit normálně po silnicích a občas se podívají do terénu.

1 0
možnosti

Fakt náhoda. Dneska jsem byl v Kopřivnici v muzeu :-)

1 0
možnosti

M39i43l11a75n 36K72r17á86l

15. 4. 2017 17:47

Kdyby udělali sedlové tahače pro kamionovou dopravu myslím že v regionu CEE by měli dost zákazníků. Turci zvládají lítat po evropě s tahači Ford (ani nevím zda v Evropě je nějaká serv. síť) čeští kamioňáci by mohli s tahači Tatra[>-]

0 2
možnosti

A z jakého důvodu by dopravci ty sedlové tahače kupovaly? Z 99,9% je realizována kamionová doprava po silnicích, takže pohod všech kol je u tahače zbytečný. A právě pohon všech kol Tatru prodražuje proti konkurenci a zároveň zvyšuje spotřebu - takže pro dopravce dvě negativa.

2 1
možnosti

P53e88t14r 27L96a37n46d83a

15. 4. 2017 13:17

Přál bych Tatře pěkný a vlastní design, jako měli Phoenix, Fox, Xena, apod. Splácanina čtyřkové Scanie a starého Actrosu se nechytí. Dále bych přál šikovné lidi, kteří by dokázali zkonstruovat konkurenceschopnou koncepci i motory EURO 6. Taky hodně peněz pro rozjetí hlavně servisní sítě. Nejvíce Tater potkávám v Maďarsku či na stavbách ve východním Německu, tady na severu Moravy pár novějších kousků. Bez servisní sítě v EU už nikdy Moravu neopustí :-( Vidím to dost bledě, i kdyby se Tatra vzmohla a po 30 letech zase něco vytvořila, konkurence ji k sobě nepustí a bez sítě ji zákazníci nepřijmou.

0 4
možnosti

Víte vy vůbec že Tatra používá kabiny Dafu CF?

3 0
možnosti

Dnes by to měli pojmenovat spíše Präsedent, taková pěkná limuzína pro naše vrcholné politiky by určitě slavila úspěchy.

0 0
možnosti

Bylo by pěkné, kdyby Tatra klidně i ve spolupráci s jinou automobilkou postavila nějaký supersport či luxusní limuzínu, ideálně oboje. V malých sériích by se v těchto segmentech snad na trhu pro ni místo najít mohlo a Tatra by nemusela být tak závislá jen na náklaďácích.

3 1
možnosti

Ale to může být i jiný podnikatel. Nakonec i VW má své Škodovky a Seaty. A nakonec i Sodomka ve své době tvořil své skvosty na základě jiných výrobců. I když v tomto případě se nejednalo většinou o samonosné karoserie. Ano Tatře by jsem i malosériovou výrobu přál jako byl Metalex pro Škodu n.p.

0 0
možnosti

Co přát Moravské Tatře do dalších 120 let? Přeji tedy Tatře, aby se svými výrobky dokázala v následujících desetiletích prosadit a konkurovat Scanii, Dafu, Mannu, i Mercedesu. A tyto vozidla vidět nejen na Dakaru, ale i v běžném provozu na všech silnicích a ve všech terénech světa!!R^[>-]

8 0
možnosti

Scania, Man, Mercedes, _Volvo_, Mack, Peterbilt, CAT, CMG, _Oskosh_, Kenworth a hromada dalíších.

A nebo jednoduše: V Australském buši by Tatrovácký podvozek předjel všecko. Jen se tam prosadit.

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...