Diskuze
Londýnská taxi to mají spočítané, musí omládnout a jezdit na elektřinu
Děkujeme za pochopení.
S72t34a32n13i14s18l58a77v 65N91ý22v61l32t
Pro srovnání s Prahou. Vytížené taxi celou noc 12 hodin od 20 do 8 hodin natočí 300-400 km. Jedna nádrž LPG. Ale jestli to zvládnou baterie?
S67t34a91n75i69s90l87a75v 12N32ý11v87l89t
Byl jsem měsíc v USA v Nevadě. Tam je všecko tak daleko od sebe, že dojezd elektromobilu vám nestačí ani na návštěvu souseda.
H60o50n58z24a 24T93a11r
Jak to souvisí s použitím hybridního mohonu ve městě ?
M28a90r80t96i97n 83L46i46n68h57a49r97t
Může mi někdo vysvětlit, proč se všichni světoví designéři zbláznili, a malé "mlhovky" vždy "utopí" do "antiaerodynamické" vzduchové "kapsy"?
Pozoruji to na závodních autech, stejně jako na městských autobusech...
Kam se poděl moderní trend udělat masku co "nejhladší" ?
J40ú53l66i62u85s 85M32i78k61u25l69a
Od krajiny, ktorá stavia elektrárne typu Tees Biomass, sa nič logického očakávať nedá. Spaľujú drevnú hmotu zo Severnej a Južnej Ameriky, Ázie a Európy, vyrobia si eko elektrickú energiu... Keby náhodou došlo drevo, máme ropu. Ekológia v praxi.
R30o25m24a57n 18P28o51l77á28č60e14k
Designově to je hezké. Jenom ty přední světla mi přijdou trochu zvláštní, ale to je o zvyku :-).
Pokud výrobce nekecá, tak vstupní investice se vrátí cca po 5,5-6 let provozu a pak začnu šetřit. Otázka je životnost baterií a spolehlivost celé technologie.
J93i76n84d53ř51i17c53h 82H13r56a46b93e86c
Tak výrobce každopádně kecá.Asi tak ják Slovenský létající automobil.
J72a38r90o24s48l13a30v 78K75ř82i69v87á38n49e16k
Soudruhu Vaverko počty na základní škole nebyly vaší silnou stránkou, že? Péšete cypovinu že taxik je o 7000 liber dražší a lžete nám že se uspoří 100 liber týdně. Tak nějak nejjednodušeji dělením 7000/100=70 týdnu. A pokud vím tak 70 týdnů fakt není půl roku, teda jestli to sousruzi m_r_dkomeniální nově neuzákonili.
M25i28c27h67a76l 63T30o55m22á85n13e21k
Co mne napadlo jako zajímavá idea by bylo taxi s dojezdem aspoň 300km na elektřinu a s jednoduše vyměnitelnými bateriemi, velká taxi firma používají jeden typ vozu by pak třeba po Praze nebo jiném velkém městě kde působí udělala dobíjecí stanice rozmístěné po celém městě s prednabitymi bateriemi, taxikář když by věděl , že se mu krátí dojezd by tam přijel vemenil baterie a jel by s plným dojezdem dál, tohle kdyby pak udělali na strategických místech po celé zemi tak muze být čistě jen elektro auto a prakticky s neomezeným dojezdem
J13i76n80d30ř53i89c38h 94H15r60a58b24e91c
Milý pane to by bylo fakt téměř ideální.Ba i Česko by na tom mohlo něco trhnout pokud zdroje litia na baterie a teď jsme u toho možná mi to neprojde - stát neprojebe tak jako naše zlato VODU
J34i18r93i 92B84i76l68i47n44a
Nekteri diskuteri si zde zrejme sedi na kabelu. Ten taxik bude jezdit celou smenu (nebo aspon vetsinou) na elektrinu.
A vyroba el. energie v jakychkoliv elektrarnach je vice ekologicka nez tisice malych spalovacich motoru.
I68v96o 50J77a16n93á90č79e59k
Ten taxík za celý den najede jen 100km? Jste se pomátl?
R91o41b22e82r15t 49M22a68t79u33l40a
Víte jak se pozná elektromobil jezdící jako taxi? Má větší benzínový motor než nová benzinová auta, má větší hmotnost než nová benzinová auta, má větší spotřebu a logicky i emise než nová benzinová auta, obsahuje desítky Kg baterií při jejichž výrobě vzniká radši se neptejte co, ale jsou na to dotace, protože je to prý údajně ekologické
O72d53s36t55r18a59n67ě41n17ý 17U32ž31i41v54a37t53e63l
H33o22n73z64a 28T11a52r
I u Toyota Prius zjistili, že malý spalovací motor je méně ůsporný došlo k navýšení oběmu motoru .
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej, chata, 64 m2, pozemek 359 m2, Hůrka - Horní Planá
Horní Planá, okres Český Krumlov
3 100 000 Kč