Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kvůli ekologii nechávají v USA cinklá TDI hnít, čeká je vrakoviště

Američané se rozhodli exemplárně potrestat Volkswagen za manipulace testů emisí. Německý koncern musí od majitelů zpátky vykoupit statisíce volkswagenů a audi. Auta teď parkují na obrovských plochách a nikdo pořádně neví, co s nimi bude dál.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZP

Po přečtení zdejší diskuse je nutné se pozastavit nad tím, kolik lidí ještě dnes věří na to, že ekologické a emisní limity mají něco společného s ochranou přírody a ekoligií. Je totiž nejvyšší čas si uvědomit, že tohle všechno je pouze tvrdý hospodářsky boj a konkurence. Pokud by opravdu někomu záleželo na ochraně životního prostředí, tak elektřinu vyrábíme výhradně z jádra a rozhodně nevyrábímě biopaliva, která produkují 2-3x více CO2 než paliva minerální. Pokud někdo pochybuje o tom, že biopaliva produkují násobně více škodlivin než minerální paliva, pak určitě zapoměl učivo fyziky ze ZŠ. Stačí si totiž nají výrobní postup etanolu a začít počítat kolik energie je nutné na vydestilování 1l 99% etanolu. Jde totiž pouze o dotace, emisní povolenky a ekologické daně, s jejichž pomocí se z kapes normálních lidí vytahují peníze pro solární a větrné barony, Babišův Agrofert vyrábějící biopaliva a pod.!!!

2 0
možnosti
LS

Tak tohle parkoviště bych přesně nazval ekologickou katastrofou nejtěžšího kalibru... Všechno to vyrobit a pak zase sešrotovat, to bude panečku tun CO28-o

0 0
možnosti
SC

Auta půjdou do aukce s tím, že jsou na díly. Nakoupí je nakonec mexičani a další z jihu a budou jezdit dál.

0 0
možnosti

Divil bych se, prodat to na ND znamená výrazně nižší prodejní cenu.

0 0
možnosti
MS

já je koupim, kus za deset táců, nešrotovat!!

0 0
možnosti
Foto

J61i23ř47í 43P11a69j10k

30. 1. 2017 12:39

Jen přijít na to, jak je nějak šikovně vyvézt z USA. Je otázkou týdnů, než s tím někdo začne.. S tichým souhlasem koncernu.. Ty zánovní auta mají nižší emise, než drtivá většina toho, co se u nás prohází po cestách.

0 0
možnosti
MK

VW to podělal, to se občas stane. Co s tím teď?

Sešrotovat 400 000 nových aut by byla prohra pro VW i pro lidi z hlediska sociálního i z hlediska životního prostředí.

Co tedy s auty, jež znečišťují víc než by měly?

Vyměnit za ojetiny lidem, kteří jezdí starými auty s ještě většími emisemi.

Takový člověk by si nové auto stejně nekoupil, takže koncern zákazníka neztratí.

Aby se zabránilo kupčení s těmito auty, mohly by zůstat v majetku VW. Něco jako leasing v ceně pojištění.

Pojištění a servis by se konal u VW, takže by z toho měl i nějaký minimální příjem, 400 000 lidí by udělal radost, udělal by si tím i reklamu a 400 000 aut by méně znečišťovalo, nehledě na bezpečnost atd.

1 1
možnosti
JH

Vždyť jsou v majetku VW. Klidně je může rozprodat na NH.

0 0
možnosti
JH

VW a hnijí? To snad ne. Z čeho ta auta udělali...:-P

0 0
možnosti
OU
MH

M57a76r13e10k 97H73r94u51b89y

29. 1. 2017 23:49

Vypada to, ze se jim cinkle EURO krapet vymklo z rukou. Koncerny se holt malokdy umi chovat mimo sve domaci hriste, CEZ by mohl vypravet :-P

1 0
možnosti
MN

M47i93l18a97n 84N16ě54m69e97c

29. 1. 2017 23:23

Apoteóza hlouposti. Vyrobit, vykoupit, zlikvidovat. Užitek nikde, zisk nikde, jen spousta svinstva a zmařené energie, to jediné zůstane. A samozřejmě idea, že se nemá ničím plýtvat :)

4 0
možnosti
JH

To je ale problém VW, nikoliv USA.

5 0
možnosti
JP

J58a42n 50P79a20v98l29í57k

29. 1. 2017 21:43

Ekonomicky to smysl nedává, ale oceňuju, že mají páteř. Tady by se většina lidí zbláznila, aby mohla ty cinké šunty levně pokoupit a jezdit si pašíkem. A ještě by se chlubili, jak to krásně ošéfili...

1 2
možnosti

Amici ze maji rovnou pater.To je vtip tydne;-D.

2 3
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...