Diskuze
Telefonování za volantem s handsfree je horší než 0,5 promile alkoholu
Děkujeme za pochopení.
josef571
když ne hands free tak schválit i následující
Já bych byl ještě tvrší. Pokud bude zakázáno používání hands free měli by poslanci iniciovat zákon o instalaci tabulky "Nehovořte za jízdy s řidičem" do všech osobních vozidel provozovaných v ČR. Řidiči by byli povinit jezdit s náplastí na ústech, aby jim bylo znemožněno hovořit s ostatními ve vozidle. Kdo má rýmu a nemůže dýchat nosem má smůlu ......
Ales2175
zakažte taxi
předpokládám, že se zákazem handfree zaniknou taxi služby (používají vysílačky). taky by nebylo od věci zakázat autorádia nebo aspoň do aut zamontovat rušičky na AM/FM vysílání. jo a samozřejmě zákaz jídla a pití. sedadlo spolujezce bych zrušil úplně a zadní sedadla oddělil sklem, aby zezadu nemohlo být nic slyšet.
vítejte v Kocourkově přátelé !
doktor mobil
používám pevnou hf 15 let bez nehody !!!!!
používám pevnou hf 15 let bez nehody !!!!!
to už můžou v autě rovnou zakázat .... rádio - navigaci - dvd přehrávače - vozit děti - manželku apod.
mi_golem
nesouhlasím s tímto článkem
Ve dvou autech mám HANDSFREE, a je to dobré. Pokud vše funguje, tak jak má, je to rozhodně bezpečnější než telefonování napřímo s mobilem. Pochopitelně problém je, když volá Váš šéf a chce nesplnitelné ihned, okamžitě, právě teď hned. Srovnávat to s poloopilým řidičem je kravina. Vše je individuální. To by se pak klidně mohlo tvrdit, že člověk , který řídí, musí být vyspalý min. 8 hodin a nesmí se před jízdou dívat na barevnou televizi nebo monitor počítače, protože jinak jezdí jako opilý s 0.3 promile.
mi_golem
Re: nesouhlasím s tímto článkem
Ještě doplním malou informaci. Dost často dochází k nehodám kvůli tomu, že řidiči jsou nevyježdění, nezkušení, nemají dlouhodobé zkušenosti s vozem který řídí, nemají zkušenosti s ovládáním jiného vozu. Pocit opilého řidiče jsem měl vždy, když jsem jsem měl za úkol jet služebním vozem , které bylo pokaždé jiné, s jinou výbavou, jiným ovládáním, jiným řazením. Už jenom taková ptákovina, jak se řadí zpátečka může pro technické antitalenty být problém. Jízdní vlastnosti totéž. S jedním autem projedete zatáčku v pohodě 80 , s jiným skončíte málem v poli. Platí to i v práci. Lidi mají být trénovani , školeni, vzdělaní. Jinak to vede ke zbytečným chybám. Při dnešním zběsilém kapitalismu, kdy se šetří pomalu i na toaletním papíru se pak nelze divit, že je tolik nehod a to nejen na silnici.
Judge Dredd je o5 tady
Mno a jaké ma ta paní zkušenosti
z handsfree a telefonováním za jízdy...? Jak byla procvičena a jakou měla praxi - je logické, že pokud nulovou, což lze předpokládáat z toho, jak se u toho tváří a drží to jako prase kost, tak z toho nelze vyvozovat žádné závěry.
vypovídající hodnota článku = NULA.
superkutil
Podle příspěvků je jasně vidět kdo v autě telefonuje ...
... a kdo řídí. Už jsem viděl mnoho nehod způsobených lidmi co telefonovali nebo psali SMS. Nejhorší ale byl případ, kdy se hádal řidič se spolujezdkyní a v plné rychlosti to napálil do auta stojícího na červenou. Mě tabulka NEMLUVTE ZA JÍZDY s řidičem nepřipadá až tak nesmyslná.
BrumlajiciCmelak
Autorovi a odborníkům z článku by měli vyměnit obsah lepky
za něco méně nechutného. To snad není možný napsat takovejhle cint.
Za volantem jsem přes hands-free prokecal pár desítek hodin, a rozhodně s tvrzením z článku nesouhlasím. Normální člověk když řídí a dostane se do komplikované situace, prostě se přestane soustředit na hovor, dořeší silnici a vrátí se zpátky k telefonu. Pokud mu něco unikne, řekne druhýmu ať to zopakuje.
Je to super věc, když člověk jede někam, nudí se a může se udržet vzhůru třeba pokecáním se známým.
Pokud ovšem redakce vybere nějakou husu, která se při každé zmínce o celebritě přestane soustředit na řízení, tak se člověk nemůže divit tomu, že pak neumí řídit.
Při jízdě po městě, když někdo jede jako Pl_ČA, tak je to buď nějakej děděk v šunce, nebo frajer s telefonem u ucha ... platí na 90%. Naproti tomu hovor přes HF se zdaleka na řízení takto neprojevuje!!!
Hynek Vilém Jarmila reloaded
Re: Autorovi a odborníkům z článku by měli vyměnit obsah lepky
Obsah leBky by měli vyměnit vám. Naučte se česky. Tohle může napsat snad jen indočech.
sbeda
nesmysl
Dlouho jsem nečetl takový nesmysl ...
Testovaná řidička věděla o testu ... Správný test probíhá v řízeném běžném provozu, kdy řidiči neví o "nastražených" překážkách.
Je to podobné jako fáma "o chodcích s předností před auty"
vrm
když už
se dělají tyhle testy , tak snad aby mněly smysl je třeba je posunout do reality; nemají žádný smysl pokud je dělá člověk který je odpočatý a za volantem je cca tak 10 minut. Kdyby takhle na polygonu musel kroužit 2 - 3 hodinky v noci a poslouchal pouze hudbu z radia tak by se najednou rychle změnily výsledky a také názory na telefonování (samozřejmně že s použitím patřičného zařízení) a hovory se spolujezdcen, případně poslouchání(jen blázen by je sledoval) filmů za jízdy. Já osobně poslouchám audio knihy, narozdíl od hudby mne udrží celkem ve střehu.
KarelV
TITULEK: Redakce - to snad nemyslíte vážně???
Jak můžete takovou do nebe volající KRAVINU vůbec napsat ?!!! - že vás hanba nefackuje - to už je fakt vrchol !!! - To už je vážně DOSLOVA tak, jako byste přímo naváděli řidiče ke chlastání !!!!!!!!
Ku_va - strhněte si třeba 10 000 dukátů, ale stejně tím neschováte, že se tímto stáváte nepřáteli lidu !!! - FUJ ! - Já z toho snad dostanu INFARKT !!!
KarelV
Re: TITULEK
Proč nekritizujete, když spolujezdec za jízdy živě hovoří se řidičem - snad nechcete tvrdit, že ho to rozptyluje MÉNĚ (???) než telefonování s handsfree....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj