Diskuze
Americký spotřebitelský časopis odrazuje od Tesly 3, špatně brzdí
Děkujeme za pochopení.
J44i20ř22í 88D73v30o74ř84á74k
Další nepříjemnou zprávou pro Teslu je, že o víkendu znovu havaroval její Model S v oblasti San Francisca a řidič při této nehodě zemřel.
Proč San Francisco?
Z52d14e94n24ě83k 35M26o53r93á14v33e86k
Proč nereferujete o nehodách jiných značek, při kterých zemřel člověk? Aha, protože to byste nedělal nic jiného. Jak jednoduché.
J43a16r78o63m27í96r 59M51a83y47e75r
Mě spíše na tom celém zaráží, že Musk veskrze potvrdil možnost vzdáleně změnit chování brzd.
Co když někdo bude schopný zjistit jak se do toho auta přihlásit skrze vzdálený přístup, provést update řídících jednotek a používat to jako nový druh ransomware? Zaplať nebo brzdi o svodidla.
Z73d37e66n82ě88k 30M89o66r88á96v92e96k
Tohle už vyzkoušeli na autech jiných značek. Mám obavy, že s Teslou to bude zrovna poněkud těžší, to auto komunikuje s továrnou samostatně a tak by měl výrobce brzy jasno, že něco není v pořádku.
P71e38t94r 30Z70a27s48k36o77č36i48l
"nepodařilo naplno a bez problémů rozjet výrobu základní verze" - základní verzi (tj. SR a ne LR) ještě nevyrobili ani jednu, proč taky, když mají stále neuspokojené objednávky LR s vyšší marží.
A11n14t42o35n55í33n 24S43v89o15b37o30d85a
když potřebujete využít rekuperaci, tak nemůžete brzdit brzdami, musíte se snažit vrátit co nejvíce energie do baterek, stačí upravit software, ale potom auto bude lépe brzdit, ale méně ujede :-)
Z26d51e37n33ě14k 47M43o89r49á18v16e34k
Rekuperace je tu pro situace, kdy není potřeba intenzivně brzdit. Pro nouzové zastavení jsou tu klasické brzdy a o jejich použití rozhoduje řidič, ne elektronika.
O31n76d88ř33e45j 20L97i46š87k65a
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. On centrální display nebude pro důchodce, ale mlaďoši na to nedají dopustit. A zastavování na 46 metrech? Počkáme si na další "studii" a porovnání se stejně výkonnými a těžkými vozy...
Z77d55e93n43ě43k 73M62o13r91á44v17e19k
Spíš by mne zajímalo, kde se v dnešní době dostali k předprodukčnímu vzorku. S normálním produkčním kouskem se dnes dá takový test udělat znovu a opakovaně a pak se uvidí, kdo má problém, jestli Tesla nebo "vlivný americký magazín Consumer Reports".
A13n28t89o25n32í40n 91S58e60b94e36r10a
To je hodně tragické. I taková Fabie nebo Rapid zabrzdí na 35 metrech. A to jsou auta za 300 tisíc.
P33e55t35r 20V54o93d39i82č96k59a
To tězko - http://www.repubblica.it/popup/servizi/2007/motori/frenata.html
Běžná dráha je 38-40m... Těch změřených 46m Tesly je mimo. Dokonce i Consumer Reports pak přiznali, že nejdřív naměřili 40, ale pak se něco stalo a dráha se prodloužila. Je to buď závada předprodukčních verzí nebo nějaký běžně se nevyskytující se problém, protože by na něj už dávno někdo přišel.
D38a69v13i69d 36R46i26e70s27z
Moje zkusenost je, ze cim vic je v aute elektroniky, tim vic je na houby. A tohle auto je cely elektronicky...
P22e72t69r 42M30i87c66h54a39l
Kdysi za bolševika se říkalo o naší domácí elektronice, že se bude psát TeSla, jako zkratka slov Technicky Slabší. Jak vidím, je to platné i nadále. :-)
G15e81o29r92g 19K86o48m52b57e96r15e33c
Model 3 Performance má pokořit 100 km/h už za 3,5 s a dosahovat maximální rychlosti kolem 250 km/h
a co stim? mimo Nemecko je stejne vsude maximalne povolena rychlost 140 km/h.
Cely to je stejne jenom letadlo. Tesla 3 se mela od lonskeho listopadu vyrabet v objemu 5000 kusu tydne. A realita? stale v risi snu.
Nedari se? tak se predstavi neco novyho protoze se stale najde dost jhlupaku kteri na to skoci.
Jinak asi uspesnej podnik ta Tesla. Spalit za 3 mesice 15.478.000.000 slovy 15.5 miliardy korun to musi byt uz obr-umelec.
I21v53a54n 19K85o61h36o32u31t
Jsem netušil, že je mimo německo všude povoleno 140 km/h
P23e78t64r 82V21o82d64i76č34k15a
Až na to, že při testu měli k dispozici jen předprodukční verzi. Vůbec se divím, že se něco takového dovolili zveřejnit, když nemají ověřeno, že to dělají i prodejní verze. Podle Muska je brzdná dráha ve skutečnosti 40m, ale slíbil, že to prověří a případný problém vyřeší.
V38á67c53l90a61v 44P59o26u31s83t87k28a
Tak to jste nás uklidnil.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Přípravář staveb/rozpočtář
PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč