Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Americký spotřebitelský časopis odrazuje od Tesly 3, špatně brzdí

Vlivný americký magazín Consumer Reports nedoporučuje koupi Modelu 3 od společnosti Tesla. Údajně má příliš dlouhou brzdnou dráhu. Podle testu ji má delší než velký pick-up typu Ford F-150.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Další nepříjemnou zprávou pro Teslu je, že o víkendu znovu havaroval její Model S v oblasti San Francisca a řidič při této nehodě zemřel.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/tesla-3-consumer-reports-brzdna-draha-dsy-/automoto.aspx?c=A180522_083107_automoto_fdv

Proč San Francisco?

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/543469/reditel-slovenske-firmy-uhorel-v-elektromobilu-tesla-vracel-se-domu-za-3-detmi.html

0 1
možnosti
ZM

Proč nereferujete o nehodách jiných značek, při kterých zemřel člověk? Aha, protože to byste nedělal nic jiného. Jak jednoduché.

0 0
možnosti
JM

Mě spíše na tom celém zaráží, že Musk veskrze potvrdil možnost vzdáleně změnit chování brzd.

Co když někdo bude schopný zjistit jak se do toho auta přihlásit skrze vzdálený přístup, provést update řídících jednotek a používat to jako nový druh ransomware? Zaplať nebo brzdi o svodidla.

0 0
možnosti
ZM

Tohle už vyzkoušeli na autech jiných značek. Mám obavy, že s Teslou to bude zrovna poněkud těžší, to auto komunikuje s továrnou samostatně a tak by měl výrobce brzy jasno, že něco není v pořádku.

0 0
možnosti
PZ

"nepodařilo naplno a bez problémů rozjet výrobu základní verze" - základní verzi (tj. SR a ne LR) ještě nevyrobili ani jednu, proč taky, když mají stále neuspokojené objednávky LR s vyšší marží.

0 1
možnosti
AS

když potřebujete využít rekuperaci, tak nemůžete brzdit brzdami, musíte se snažit vrátit co nejvíce energie do baterek, stačí upravit software, ale potom auto bude lépe brzdit, ale méně ujede :-)

0 0
možnosti
ZM

Rekuperace je tu pro situace, kdy není potřeba intenzivně brzdit. Pro nouzové zastavení jsou tu klasické brzdy a o jejich použití rozhoduje řidič, ne elektronika.

1 0
možnosti
OL

Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. On centrální display nebude pro důchodce, ale mlaďoši na to nedají dopustit. A zastavování na 46 metrech? Počkáme si na další "studii" a porovnání se stejně výkonnými a těžkými vozy...

2 4
možnosti
ZM

Spíš by mne zajímalo, kde se v dnešní době dostali k předprodukčnímu vzorku. S normálním produkčním kouskem se dnes dá takový test udělat znovu a opakovaně a pak se uvidí, kdo má problém, jestli Tesla nebo "vlivný americký magazín Consumer Reports".

0 0
možnosti
AS

To je hodně tragické. I taková Fabie nebo Rapid zabrzdí na 35 metrech. A to jsou auta za 300 tisíc.

0 0
možnosti
PV

To tězko - http://www.repubblica.it/popup/servizi/2007/motori/frenata.html

Běžná dráha je 38-40m... Těch změřených 46m Tesly je mimo. Dokonce i Consumer Reports pak přiznali, že nejdřív naměřili 40, ale pak se něco stalo a dráha se prodloužila. Je to buď závada předprodukčních verzí nebo nějaký běžně se nevyskytující se problém, protože by na něj už dávno někdo přišel.

1 2
možnosti
Foto

Moje zkusenost je, ze cim vic je v aute elektroniky, tim vic je na houby. A tohle auto je cely elektronicky...

8 0
možnosti
PM

Kdysi za bolševika se říkalo o naší domácí elektronice, že se bude psát TeSla, jako zkratka slov Technicky Slabší. Jak vidím, je to platné i nadále. :-)

8 0
možnosti
GK

Model 3 Performance má pokořit 100 km/h už za 3,5 s a dosahovat maximální rychlosti kolem 250 km/h

Zdroj: https://auto.idnes.cz/tesla-3-consumer-reports-brzdna-draha-dsy-/automoto.aspx?c=A180522_083107_automoto_fdv

a co stim? mimo Nemecko je stejne vsude maximalne povolena rychlost 140 km/h.

Cely to je stejne jenom letadlo. Tesla 3 se mela od lonskeho listopadu vyrabet v objemu 5000 kusu tydne. A realita? stale v risi snu.

Nedari se? tak se predstavi neco novyho protoze se stale najde dost jhlupaku kteri na to skoci.

Jinak asi uspesnej podnik ta Tesla. Spalit za 3 mesice 15.478.000.000 slovy 15.5 miliardy korun to musi byt uz obr-umelec. 8-o

0 0
možnosti
IK

I21v53a54n 19K85o61h36o32u31t

23. 5. 2018 10:36

Jsem netušil, že je mimo německo všude povoleno 140 km/h

2 1
možnosti
PV

Až na to, že při testu měli k dispozici jen předprodukční verzi. Vůbec se divím, že se něco takového dovolili zveřejnit, když nemají ověřeno, že to dělají i prodejní verze. Podle Muska je brzdná dráha ve skutečnosti 40m, ale slíbil, že to prověří a případný problém vyřeší.

1 3
možnosti
VP

Tak to jste nás uklidnil.

3 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Přípravář staveb/rozpočtář

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat: 40 000 - 50 000 Kč