Diskuze
Americký spotřebitelský časopis odrazuje od Tesly 3, špatně brzdí
Děkujeme za pochopení.
J25i16ř32í 87D97v12o14ř62á76k
Další nepříjemnou zprávou pro Teslu je, že o víkendu znovu havaroval její Model S v oblasti San Francisca a řidič při této nehodě zemřel.
Proč San Francisco?
Z91d61e33n48ě43k 77M52o58r20á40v74e81k
Proč nereferujete o nehodách jiných značek, při kterých zemřel člověk? Aha, protože to byste nedělal nic jiného. Jak jednoduché.
J82a59r59o27m36í17r 46M93a67y96e21r
Mě spíše na tom celém zaráží, že Musk veskrze potvrdil možnost vzdáleně změnit chování brzd.
Co když někdo bude schopný zjistit jak se do toho auta přihlásit skrze vzdálený přístup, provést update řídících jednotek a používat to jako nový druh ransomware? Zaplať nebo brzdi o svodidla.
Z18d89e15n15ě86k 21M43o87r39á93v94e27k
Tohle už vyzkoušeli na autech jiných značek. Mám obavy, že s Teslou to bude zrovna poněkud těžší, to auto komunikuje s továrnou samostatně a tak by měl výrobce brzy jasno, že něco není v pořádku.
P38e96t13r 26Z14a38s21k96o64č75i65l
"nepodařilo naplno a bez problémů rozjet výrobu základní verze" - základní verzi (tj. SR a ne LR) ještě nevyrobili ani jednu, proč taky, když mají stále neuspokojené objednávky LR s vyšší marží.
A33n71t37o79n75í95n 26S81v33o64b21o39d52a
když potřebujete využít rekuperaci, tak nemůžete brzdit brzdami, musíte se snažit vrátit co nejvíce energie do baterek, stačí upravit software, ale potom auto bude lépe brzdit, ale méně ujede :-)
Z71d47e70n97ě95k 86M51o64r86á41v31e29k
Rekuperace je tu pro situace, kdy není potřeba intenzivně brzdit. Pro nouzové zastavení jsou tu klasické brzdy a o jejich použití rozhoduje řidič, ne elektronika.
O33n90d41ř65e55j 98L56i42š33k81a
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. On centrální display nebude pro důchodce, ale mlaďoši na to nedají dopustit. A zastavování na 46 metrech? Počkáme si na další "studii" a porovnání se stejně výkonnými a těžkými vozy...
Z42d58e41n67ě90k 23M22o70r62á26v67e59k
Spíš by mne zajímalo, kde se v dnešní době dostali k předprodukčnímu vzorku. S normálním produkčním kouskem se dnes dá takový test udělat znovu a opakovaně a pak se uvidí, kdo má problém, jestli Tesla nebo "vlivný americký magazín Consumer Reports".
A54n65t66o23n10í77n 34S11e45b40e16r59a
To je hodně tragické. I taková Fabie nebo Rapid zabrzdí na 35 metrech. A to jsou auta za 300 tisíc.
P51e15t83r 26V77o64d64i96č28k89a
To tězko - http://www.repubblica.it/popup/servizi/2007/motori/frenata.html
Běžná dráha je 38-40m... Těch změřených 46m Tesly je mimo. Dokonce i Consumer Reports pak přiznali, že nejdřív naměřili 40, ale pak se něco stalo a dráha se prodloužila. Je to buď závada předprodukčních verzí nebo nějaký běžně se nevyskytující se problém, protože by na něj už dávno někdo přišel.
D21a66v38i94d 38R52i25e78s14z
Moje zkusenost je, ze cim vic je v aute elektroniky, tim vic je na houby. A tohle auto je cely elektronicky...
P61e72t46r 74M97i41c98h77a17l
Kdysi za bolševika se říkalo o naší domácí elektronice, že se bude psát TeSla, jako zkratka slov Technicky Slabší. Jak vidím, je to platné i nadále. :-)
G32e45o12r52g 80K25o84m38b94e92r96e60c
Model 3 Performance má pokořit 100 km/h už za 3,5 s a dosahovat maximální rychlosti kolem 250 km/h
a co stim? mimo Nemecko je stejne vsude maximalne povolena rychlost 140 km/h.
Cely to je stejne jenom letadlo. Tesla 3 se mela od lonskeho listopadu vyrabet v objemu 5000 kusu tydne. A realita? stale v risi snu.
Nedari se? tak se predstavi neco novyho protoze se stale najde dost jhlupaku kteri na to skoci.
Jinak asi uspesnej podnik ta Tesla. Spalit za 3 mesice 15.478.000.000 slovy 15.5 miliardy korun to musi byt uz obr-umelec.
I69v40a63n 60K55o55h70o81u95t
Jsem netušil, že je mimo německo všude povoleno 140 km/h
P57e30t60r 12V97o78d68i19č27k45a
Až na to, že při testu měli k dispozici jen předprodukční verzi. Vůbec se divím, že se něco takového dovolili zveřejnit, když nemají ověřeno, že to dělají i prodejní verze. Podle Muska je brzdná dráha ve skutečnosti 40m, ale slíbil, že to prověří a případný problém vyřeší.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj