Diskuze
Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí
Děkujeme za pochopení.
J40a29n 95V62a54c91h40u76d68a
Zeptejte se kolik stojí jedno nabití a spadne vám čelist. Nekupovat ..
T72o96m86á93š 48M52o42r26a24v47č23í54k
V nízkém nebo vysokém tarifu? Vše se dá najít v ceníku ČEZ nebo u jiných distributorů, ne?
M57i69r18e10k 60G54a24j56e94r
Jenže potřebujete vědět, kolik kWh spotřebujete na nabití baterií o 1 kWh. Já to tedy nevím. Odhadoval bych, že asi 1,15.
M88a96r11t50i91n 32B47a68r31t83e76k
Což máte na noční proud něco pod 2 a půl koruny. Při dojezdu 500km pro. Tedy 100 kilometrů to dá za nějakých 15 kWh. To je 37,5 korun na 100 km. U benzínu to dělá 180 korun při spotřebě 6 litrů na sto a ceně 30 korun za litr benzínu.
P63e41t57r 95M12a90r46š17á12l49e62k
Aby to bylo spravedlivé, je potřeba započítat vysoké zdanění benzínu. A ceny elektřiny při rychle elektrifikaci aut taky nezustanou bez odezvy.
M76a21r43t82i58n 87B61a92r47t25e30k
A proč bych měl dělat rozdíly mezi benzínem a spotřební daní. Zaplatit to musíš tak jako tak Jo a bez odezvy to zůstane, protože ona se elektřina používá i jinde než jenom v elektromobilech. Například třeba v domácnostech a firmách a žádná vláda by neustála ztrojnásobení ceny elektřiny pro koncového spotřebitele. Zvlášť kdy by to byla vražda českých firem
J73o83s10e84f 53N56o29v94á56k
Najde se jiná cesta jak elektroauta zdanit. Třeba za km, nějaký roční poplatek atp. Přece si to stát nenechá jen tak vzít.
P91a63v46e90l 25K22u21t97i68l
Samozřejmě, že se najde jiná cesta. Daně je potřeba vybírat.. Ale ta fosilní auta na tom budou vždy hůře a čím dál víc hůře oproti těm elektrickým.
J17a16r54o54m36í29r 89K16r18á72l
Jaký máte tarif ? Ano, pokud topíte elektřinou, můžete se dostat i pod 3 koruny. Ale v paneláku, nebo v domě, kde máte d01, nebo d02 ?
M58a16r38t45i60n 43B67a73r94t26e47k
V paneláku? Elektromobily si nekupují lidi z paneláku a jen tak nebudou. Každý kdo má peníze na elektromobil a má dům, tak má zřejmě tepelné čerpadlo a tam nepojedou na d01.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!