Diskuze
Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí
Děkujeme za pochopení.
A80n56t15o65n14i74n 53D63e94c72h72l76e78r
Auztor článku je až směšně zaujatý, očividně by jednu teslu taky rád, ale nemá na ni. Tak jí raději pošpiní co to de, aby se aspon trochu uklidnil, - CHUDÁK
J20a26n 76D68l21o92u46h15ý
Takovej medved ci bmw dokaze pri slusnem zachazeni jezdit pri stejnych jizdnich vlastnostech minimalne 15 let - a stale se da "vyhodne" prodat dal. Co ale s teslou, ktera nakrouti za 15 let ty same km a baterka bude "pri zboznem prani" sotva na polovine kapacity. Tesla nepouziva nejake zazracne technologie, jsou tam v podstate clanky, ktere najdete napriklad v produktech Apple ;-) a kdyz to realne srovnam tak muj nejstarsi Macbook z roku 2006 ma po 11 letech sotva 40% puvodni kapacity a to jsem tu baterku v podstate "setril". Tyhle auta ale pojedou az temer do dna kazdy druhy den... at pocitam, jak pocitam nic lidoveho tam nevidim... jo a cena za km u stavajicich tesel je realne okolo 1kc, to same splni jakekoliv auto prestavene na lpg ( vyjma sestivalcu,osmivalcu).
M82a26r44t28i34n 91K95a74r72á79s35e42k
No baterky v autech opravdu jsou vyrazne odlisne od baterek v bezne elektronice - jak samotnou tehcnologii clanku, tak predevsim "battery managementem" diky cemuz prave nemaji problem s zivotnosti... nejake realne zkusenosti s teslami v extrmenim provozu (taxi na dlouho vzdalenosti) zatim ukazuji, ze s padanim kapacity nebude zadny zasadnejsi problem.... samo nejaky vzorek 15 let a starsich aut neni ze...
J46o94s31e94f 10N73o82v50á62k
Tak hlavně aby nenásledovaly modely F, A, i a L.
M48a40r21t22i28n 91K95o57u41š48a
tedy v USA je evidentně cena lidového vozítka někde jinde než u nás, ale v zemi, kde jezdí polovina populace s auty za 50 000 to asi lidovka nebude.
J44i98ř70í 46S60c54h48w83a81c44h
tak pro takové není "lidovka" ani Dacie, když stojí třikrát více
P53e96t42r 78Č60e98r20m62á13k
Škoda, článek se sice snaží tvářit jako hodně objektivní, přesto místami neskrývaně sklouzává k tvrzením která jsou jen na úrovni zbožného přání fandů, s realitou ale nemají moc společného.
1)Tvrzení že větší a dražší modely mají vydělat na ty levnější je zcela postavené na hlavu, je to právě naopak a tyto modely uvrhly Teslu do té ztrátovosti a teprve tyto menší modely budou výdělečnejší (resp. méně ztrátové, o reálné ziskovosti se zatím mluvit nedá). Navíc Musk se netají tím že jde o něco jiného...
2)Tesla má tradičně problém dodržet vlastní předsevzetí co se týče výše produkce a v podstatě nikdy to nesplnila, takže je úsměvné že jak se blíží rok 2018 a je čím dál tím víc jasné že původně bombasticky a suverénně uvedená hranice 500tis vozů nebude reálně naplněna, začínají se najedou ty prognózy uvádět "až" 500tis vozů. Což o to, o tu samotnou výši by až tak nešlo (protože i tak to bude úspěch a trocha toho chvástání co pak vyjde na prázdno je v komunitě tesly zkrátka akceptovatelná), problém to je ale ve vztahu k dodacím lhůtám - reálně se dnes objednané vozy dostanou do rukou zákazníku nejdříve za 2 roky, což už je u "masového lidového auto" na pováženou.
3)Porovnání prodejů premium značek na US trhu a celé produkce Tesly nedává žádný smysl, Tesla ty auta chce prodávat po celém světe a ne jen doma.
4)Za konkurenci jsou auta z premium segmentu považována kvůli ceně, počtem prodaných ks si nijak nekonkurují, takže se Tesla nikam "nevklínila".
5)Srovnání s applem je nesmysl, a to jak po technické stránce tak ekomomické - apple nenabízí revoluční nebo odlišnou techniku, ale precizně dotažený standardní produkt, a funguje jako běžná tržní firma, elektromobily prozatím bez subvencí nejsou životaschopné.
P72e52t85r 35Č29e77r13m17á22k
6)Muskovi nelze upřít obchodní talent, ale investoři nejsou hloupí - investují nikoliv do Tesly jako výrobce aut (současná kumulovaná ztráta je tak obrovská že by to v z hlediska běžné návratnosti investice bylo nerentabilní, navíc sám Musk se netají tím že výroba aut možná nikdy zisková nebude a postupně úplně zanikne, jelikož smysl je v rozvoji technologie elektromobility a vlastní produkce aut slouží především jako rychlejší cesta k jejich následněmu rozšíření), ale právě do celého toho systému.
7)To že by měla Tesla náskok před zbytkem světa je skutečně jen zbožné přání, ještě Tesla ani neexistovala a Toyota a Lexus už prodali více baterii a elektromotorů než dodnes Tesla vyrobila, a při pohledu na to které elektromobily jsou dnes nejprodávanější je vcelku jasné že Tesla má náskok především v oblasti marketingu a PR a umí výborně prodat to co má, ale reálný technický náskok nemá.
P72e14t78r 24Z47a86s96k42o74č57i70l
"ti, kdo se o auta nezajímají a o auta na baterky už vůbec" - naopak, benzínový auta mě nikdy nezajímaly, auta mě začly zajímat až od použitelnýho - tedy elektrickýho - drivechainu Tesly.
O49l60d88ř10i15c19h 50O96l41e60š
Pane Zaskočile promiňte ale jste osel. Omlouvám se těmto nevinným tvorům i redakci za tento hanlivý výraz.
P28e80t42r 53Z67a95s57k72o51č68i56l
Bože, to je Fremont (ne Freemont).
V46í35ť20a 76K64r38u58t55i80š
50kWh baterie a dojezd 350km? To jako spotřeba 14kWh/100 km? Menší Nissan Leaf má v reálném provozu okolo 17 kWh a tato Tesla tak bude někde mezi 20-22. Tudíž opět se dostávám na použitelný dojezd (s nějakou bezpečnostní rezervou) okolo 200 km, resp. 300 km u silnější verze.
M27a34r62t91i62n 21B62a84r29t20e36k
Model 3 má nejmenší aerodynamický odpor ze všech sériově vyráběných a aut. Takže může mít menší spotřebu než Leaf. On ten Leaf zase o tolik menší není. Asi nějakých 25 centimetrů.
O16l75d61ř54i33c46h 70O79l89e49š
Do výbavy přidají zdarma ebonitovou tyč a liščí ocas.
J68i33ř88í 23S13c35h77w33a50c80h
poznámka k údajně vysoké ceně "lidové" Tesly:
"lidových" vozítek s dynamikou pod 6 sec/100 a cenou více pod milion až tak moc velký výběr nebude
J91a50k59u42b 93S28e50k89e56r42a
Tak "lidove" urcite neni koeficient zrychleni, ale ceny vs kupni sily
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Prodej, pozemku určeného ke stavbě, 812m2, Babice u Řehenic
Řehenice, okres Benešov
4 200 000 Kč