Diskuze
Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí
Děkujeme za pochopení.
A54n98t46o17n94i77n 49D70e71c75h69l19e88r
Auztor článku je až směšně zaujatý, očividně by jednu teslu taky rád, ale nemá na ni. Tak jí raději pošpiní co to de, aby se aspon trochu uklidnil, - CHUDÁK
J79a79n 71D75l18o22u93h81ý
Takovej medved ci bmw dokaze pri slusnem zachazeni jezdit pri stejnych jizdnich vlastnostech minimalne 15 let - a stale se da "vyhodne" prodat dal. Co ale s teslou, ktera nakrouti za 15 let ty same km a baterka bude "pri zboznem prani" sotva na polovine kapacity. Tesla nepouziva nejake zazracne technologie, jsou tam v podstate clanky, ktere najdete napriklad v produktech Apple ;-) a kdyz to realne srovnam tak muj nejstarsi Macbook z roku 2006 ma po 11 letech sotva 40% puvodni kapacity a to jsem tu baterku v podstate "setril". Tyhle auta ale pojedou az temer do dna kazdy druhy den... at pocitam, jak pocitam nic lidoveho tam nevidim... jo a cena za km u stavajicich tesel je realne okolo 1kc, to same splni jakekoliv auto prestavene na lpg ( vyjma sestivalcu,osmivalcu).
M43a17r85t20i67n 95K15a31r94á34s61e77k
No baterky v autech opravdu jsou vyrazne odlisne od baterek v bezne elektronice - jak samotnou tehcnologii clanku, tak predevsim "battery managementem" diky cemuz prave nemaji problem s zivotnosti... nejake realne zkusenosti s teslami v extrmenim provozu (taxi na dlouho vzdalenosti) zatim ukazuji, ze s padanim kapacity nebude zadny zasadnejsi problem.... samo nejaky vzorek 15 let a starsich aut neni ze...
J32o55s19e83f 62N97o65v96á71k
Tak hlavně aby nenásledovaly modely F, A, i a L.
M41a24r66t71i31n 11K98o40u48š27a
tedy v USA je evidentně cena lidového vozítka někde jinde než u nás, ale v zemi, kde jezdí polovina populace s auty za 50 000 to asi lidovka nebude.
J35i42ř20í 90S60c95h36w80a43c49h
tak pro takové není "lidovka" ani Dacie, když stojí třikrát více
P75e51t18r 40Č66e33r69m87á22k
Škoda, článek se sice snaží tvářit jako hodně objektivní, přesto místami neskrývaně sklouzává k tvrzením která jsou jen na úrovni zbožného přání fandů, s realitou ale nemají moc společného.
1)Tvrzení že větší a dražší modely mají vydělat na ty levnější je zcela postavené na hlavu, je to právě naopak a tyto modely uvrhly Teslu do té ztrátovosti a teprve tyto menší modely budou výdělečnejší (resp. méně ztrátové, o reálné ziskovosti se zatím mluvit nedá). Navíc Musk se netají tím že jde o něco jiného...
2)Tesla má tradičně problém dodržet vlastní předsevzetí co se týče výše produkce a v podstatě nikdy to nesplnila, takže je úsměvné že jak se blíží rok 2018 a je čím dál tím víc jasné že původně bombasticky a suverénně uvedená hranice 500tis vozů nebude reálně naplněna, začínají se najedou ty prognózy uvádět "až" 500tis vozů. Což o to, o tu samotnou výši by až tak nešlo (protože i tak to bude úspěch a trocha toho chvástání co pak vyjde na prázdno je v komunitě tesly zkrátka akceptovatelná), problém to je ale ve vztahu k dodacím lhůtám - reálně se dnes objednané vozy dostanou do rukou zákazníku nejdříve za 2 roky, což už je u "masového lidového auto" na pováženou.
3)Porovnání prodejů premium značek na US trhu a celé produkce Tesly nedává žádný smysl, Tesla ty auta chce prodávat po celém světe a ne jen doma.
4)Za konkurenci jsou auta z premium segmentu považována kvůli ceně, počtem prodaných ks si nijak nekonkurují, takže se Tesla nikam "nevklínila".
5)Srovnání s applem je nesmysl, a to jak po technické stránce tak ekomomické - apple nenabízí revoluční nebo odlišnou techniku, ale precizně dotažený standardní produkt, a funguje jako běžná tržní firma, elektromobily prozatím bez subvencí nejsou životaschopné.
P20e56t96r 20Č82e75r70m53á95k
6)Muskovi nelze upřít obchodní talent, ale investoři nejsou hloupí - investují nikoliv do Tesly jako výrobce aut (současná kumulovaná ztráta je tak obrovská že by to v z hlediska běžné návratnosti investice bylo nerentabilní, navíc sám Musk se netají tím že výroba aut možná nikdy zisková nebude a postupně úplně zanikne, jelikož smysl je v rozvoji technologie elektromobility a vlastní produkce aut slouží především jako rychlejší cesta k jejich následněmu rozšíření), ale právě do celého toho systému.
7)To že by měla Tesla náskok před zbytkem světa je skutečně jen zbožné přání, ještě Tesla ani neexistovala a Toyota a Lexus už prodali více baterii a elektromotorů než dodnes Tesla vyrobila, a při pohledu na to které elektromobily jsou dnes nejprodávanější je vcelku jasné že Tesla má náskok především v oblasti marketingu a PR a umí výborně prodat to co má, ale reálný technický náskok nemá.
P14e32t63r 84Z43a51s89k45o27č33i66l
"ti, kdo se o auta nezajímají a o auta na baterky už vůbec" - naopak, benzínový auta mě nikdy nezajímaly, auta mě začly zajímat až od použitelnýho - tedy elektrickýho - drivechainu Tesly.
O71l84d62ř31i83c89h 16O35l15e97š
Pane Zaskočile promiňte ale jste osel. Omlouvám se těmto nevinným tvorům i redakci za tento hanlivý výraz.
P40e20t27r 38Z70a38s31k37o25č88i51l
Bože, to je Fremont (ne Freemont).
V40í16ť39a 27K21r65u73t88i75š
50kWh baterie a dojezd 350km? To jako spotřeba 14kWh/100 km? Menší Nissan Leaf má v reálném provozu okolo 17 kWh a tato Tesla tak bude někde mezi 20-22. Tudíž opět se dostávám na použitelný dojezd (s nějakou bezpečnostní rezervou) okolo 200 km, resp. 300 km u silnější verze.
M87a51r63t55i47n 70B43a87r97t85e64k
Model 3 má nejmenší aerodynamický odpor ze všech sériově vyráběných a aut. Takže může mít menší spotřebu než Leaf. On ten Leaf zase o tolik menší není. Asi nějakých 25 centimetrů.
O28l89d75ř72i21c46h 55O71l23e67š
Do výbavy přidají zdarma ebonitovou tyč a liščí ocas.
J17i12ř43í 24S40c78h33w14a71c33h
poznámka k údajně vysoké ceně "lidové" Tesly:
"lidových" vozítek s dynamikou pod 6 sec/100 a cenou více pod milion až tak moc velký výběr nebude
J41a46k38u20b 87S56e71k89e10r94a
Tak "lidove" urcite neni koeficient zrychleni, ale ceny vs kupni sily
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...