Diskuze

První mrtvý řidič Tesly v Evropě. Záchranáři se pak báli elektromobilu

První smrtelná nehoda elektromobilu tesla v Evropě se stala v nizozemském městečku Baarn. Řidič byl na místě mrtvý. Hasičům pak trvalo několik hodin, než se do vozu dostali, protože měli strach ze zasažení elektrickým proudem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak meli jenom vytahnout tu prodluzovacku ze zastrcky!

0 0
možnosti

kdyz si uzivatel mysli, ze tempomat je autopilot

1 0
možnosti

H11o20n77z77a 28T34a94r

8. 10. 2016 11:47

Ps: Tempomat je v základu, za pokročilý adaptabilní tempomat (autopilot ) se musí připlatit 3 900 Euro

https://www.youtube.com/watch?v=tH1ipC4MBZ0

0 0
možnosti

Pojízdné krematorium pro opravdové a zároveň bohaté fandy.

2 1
možnosti

Tak hlavne aby nemeli baterie od Samsungu , to by teprve byla explozivni jizda. Osobne mne elektro auta nelakaji, ale kdyz se to nekomu libi

2 0
možnosti

R81a37d93i36m 92N12e15b68e33l

19. 9. 2016 22:27

Kolik je tady řidičů, kteří by se chtěli nechat vozit robotem a připravit se o požitek z řízení a jízdy?:-/ Já tedy určitě ne.

8 1
možnosti

Já klidně a moc rád. Aspoň bych nepotkával na silnicích idioty, potřebující se předvádět a ohrožující tak životy ostatních řidičů.

3 3
možnosti

T30o80m53a50s 85H96a91c18e69k

18. 9. 2016 12:20

Cele se mi to zda nejake divne. Nevsiml jsem si ze by hasici pri haseni baraku nejpre hledali privod proudu nez zacnou hasit. Z verim ze kolikrat zasahnou i nedo pod proudem. Nejsem hasis, mozna nekdo z diskutujich hasic je a muze to osvetlit, ale verim ze tohle uz nejak vymyslene maji. Navic v pripade elektrickeho pozaru bych cekal ze budou hasi nejakou penou. A pokud by lezli k ridicovi - v kombineze s prilbou jim je nejakych +/- 400V k smichu.

Spis vidim problem v te stale horici a tezko uhasitelne baterii. Kdo videl na youtube horici LiPol baterii tak vi ze to neni zadna sranda a ten ohen je pomerne dost smerovy, pomalu jak z autogenu, s vysokou teplotou (kolem 1300C). Pokud nevim kdy a kde a jakym smerem vyslehne dalsi vytrysk takoveho plamene pak je ceho se bat, protoze 1300C je dost i na ochranny oblek.

Jak rikam, nejsem hasic, ale ja osobne bych se v ochrannem obleku bal tohodle nez zasahu elektrickym proudem - a mozna to tak bylo, jen se to v novinach prekroutilo :-)

5 0
možnosti

U kolika zásahu jste si toho nevšiml? "Bojový řád jednotek požární ochrany - taktické postupy zásahu" doslova uvádí:

i) v místnostech domů se odpojí zdroj elektrického proudu v postiženém úseku, při pochybnostech zda je ohrožený úsek vypnut a při požáru nebo zátopě se vypne hlavní domovní přívod,

ii) při požáru celých objektů musí být vypnuto venkovní vedení silového zařízení po vedení v okruhu 30 m,

iii) přípojku nebo přívod vysokého napětí pro obec nebo závod může vypnout osoba v obci nebo v závodě k tomu rozvodným energetických podnikem určená, která rovněž zajistí vypnutý stav v souladu s ČSN 34 3100,

iv) při vypnutí elektrického proudu je třeba zjistit, zda nedošlo k přerušení dodávky elektrického proudu pro důležitá zařízení, která by mohla havarovat, požární čerpadla, nouzové osvětlení evakuačních cest, zařízení nutné k evakuaci lidí a materiálu (výtahy apod.),

v) není-li možno elektrický proud vypnout, musí být o tom vyrozuměn velitel

zásahu.

Myslíte, že někdo bude lit kvanta vody do objektu pod proudem a zároveň se plazit kolem zapnutého silnoproudého rozvaděče?

5 0
možnosti
Foto

Stacilo si na internetu najit kde se to vypina. Tesla ma nekolik mist, kde se da vypnout rozvody vysokeho napeti.

1 2
možnosti

asi nemeli v telefonech dostatecny datovy plan

0 0
možnosti

Koukám, že řidič Tesly se může cítit jako pilot raketového ME-163, který se občas rozpustil v uniklém palivu.

1 0
možnosti

Tak hlavně nehasit vodou ani pěnovými přístroji. A až vyndají černou skříňku, bude svět zase chytřejší. ;-D

0 0
možnosti

do hořícího benzíňáku by taky nikdo nelezl

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...