Diskuze
Tragický požár po nehodě tesly ve Švýcarsku mohly způsobit baterie
Děkujeme za pochopení.
H58o73n18z85a 95T41a42r
AKU BOX Co je uvnitř ?
https://www.youtube.com/results?search_query=TESLA+MODEL+S+BATTERY+TEARDOWN
A92n81t68o58n98í79n 47S45v63o42b98o75d37a
Většinou hoří stará benzínová auta s horší údržbou nebo vadnou konstrukcí, kdy dojde v úniku paliva v motorovém prostoru, čerpadlo žene benzín z nádrže a snaží se udržet tlak v palivovém systému, již při otevření dveří řidiče většina aut dotlakuje palivový systém, u části moderních aut se při havárii odpojí baterie a čerpadlo nemá elektřinu, takže je menší nebezpečí požáru
L45u92d31v52í31k 16G32a89j72d61o85š16í20k
A to co jste napsal má nějakou souvislost s Teslou?
A17l94o25i40s 48S40t56a83r91ý
Jink v té hádavé diskuzi níže o těch statistikách hoření se nějak zapomíná rozlišovat mezi požáry následkem nehody (nárazu) a následkem technické poruchy. Myslím, že právě požáry následkem nehody je to, co hraje zásadní roli z hlediska posuzování pasivní bezpečnosti. Při požáru kvůli poruše máte obvykle čas z auta utéct, po nehodě nikoli.
A17l58e94x48a62n74d52r 92C18h80y39t74i50l
Já bych tu chtěl trochu krotit ty vášně pánů kritiků.
Ročně v ČR shoří cca 2000 aut. Aut tu máme cca 7,7 milionu(http://portal.sda-cia.cz), takže to je cca 0,026%. Pokud se tu někdo v diskuzi rozčiluje nad strašně vysokým počtem hoření elektromobilů v poměru 1/2000, chtěl bych pouze podotknout, že 1/2000=0,05%To znamená, že uhořet v klasickém dopravním prostředku je dvakrát pravděpodobnější než v elektromobilu.
Ostatně tak se vyjádřili i odborníci zde: https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/proc-hori-elektromobily-a-hori-casteji-nez-konvencni-auta-ze/r~729a0c285f7111e7b1e2002590604f2e/?redirected=1526396044
A65l52e64x63a89n19d52r 29C30h82y52t88i72l
Každopádně oficiální statistiky k požárům elektrovozům jsem nikde zatím nenašel, takže dočkejme času :)
J51a30k33u92b 67S29e53k53e85r71a
A s pribyvajici kapacitou baterií, tlakem na jejich rychlejší nabíjení rozšiřováním autonomniho řízení pro nemehla to nebude lepší...
J57o82s52e56f 46Š78o52l15t75e44s
A třeba ve Spojeném království je poslední dostupnou statistikou zhruba 30000 aut, která za rok shořela. Vzhledem k tomu, že mají asi 30 milionů aut, tak je to ještě horší než v USA. Tady shoří jedno auto z tisíce. Každý rok.
P66a39v71e74l 83O49t46i40s71k
A co s tím problém je jestli to bylo při nehodě nebo nikoli, jak stará auta to byla a hlavně uhasit benzínové auto jde celkem snadno, na rozdíl od toho s baterkama
P86e74t51r 58B89á32č32a
Slavny elektromobily, jeste to ani poradne nejezdi a uz je s tim problem za problem.
Kdy konecne tahle slepa vetev definitivne vyhasne?
J69o24s22e20f 30Š95o78l80t17e80s
Mě přijde, že vyhasíná jiná slepá větev.
J46o61s15e50f 76Š77o75l53t15e21s
Statistiky hovoří jasně. Každý rok shoří zhruba 1 ze 2000 vozidel provozovaných na silnici KAŽDÝ ROK. Jelikož Tesel už bylo vyrobeno zhruba 300000, tak mají každý rok nárok zhruba na 150 aut, která shořela, jenom aby vyrovnaly počty spalovacích aut. Ta čísla jsou snadno dostupná, i když spíše pro USA nebo pro Evropu, ale tady to nebude o moc jiné, viz https://www.nfpa.org/News-and-Research/Fire-statistics-and-reports/Fire-statistics/Vehicle-fires/Highway-vehicle-fires.
R57o57m19a27n 81P22o80l98á95č15e33k
Spíš je problém ve výbavě pro hasiče...
G62e34o23r18g 38K91o65m23b69e60r90e67c
Koukam kazdy mesic se nekdo usmazi v Tesle. Pred mesicem v Kalifornii, taky to ridic vzal do svodidel. viz http://imgl.krone.at/scaled/1682342/vd58f05/full
J12o13s83e35f 31Š19o95l75t14e83s
EE, neusmaží. Zpravidla je dávno mrtvej. A mimochodem, každý den uhoří několik lidí v benzínových a naftových autech.
J20a73n 22T15a93r37a17b24a
Ve švycu a "vysokou rychlostí"? Tak to vážně pochybuju.
R79o83m12a57n 82P37o90l41á48č84e20k
Max mají povolenou 120 na dálnici, tak jestli jel max 140?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.