Diskuze

Elektrická superstar Tesla S je fenomén hlásící konec automobilismu

Pětidveřových limuzín za dva miliony seženete spoustu a lepších. Tesla je však jediná, která vám k němu přidá status automobilové vizionářské celebrity a auru výjimečnosti. A nakonec budete i za šetřílka. Pominete-li dvou až čtyřmilionovou počáteční investici, jezdíte pak už vlastně skoro zadarmo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D75a16v44i27d 96S24u61c41h16ý

17. 3. 2016 12:05

V článku se píše, že si mohu číst noviny pokud pojedu na autopilota např. na jižní spojce. Ale na videu je vidět že nemůžu vzdálit ruce od volantu aby se sytém nevypnul. Takže mi není moc jasné jak moc pohodlná by byla jízda s nataženýma rukama vedle volantu. Na posilování ok, ale pak náš slavný manažer neuzvedne ani propisku ;-D Jak to tedy s tím autopilotem je?

0 0
možnosti

No, kdoví jak to bude. Zatím všechna očekávaná představení měla u Tesly zpoždění. Ale jak taky jinak, začínáte-li s nějčím novým....

0 0
možnosti

Mam Mustanga, sice jen 3.8 V6, ale Magnaflow rezonatory, a dneska sem na dalnici dojel Teslu. Kdyz sem ji predjizdel, tak sem prohrabnul parkrat plyn, z ladaku se ozval rev a chrapot, a Tesla nemohla z toho vubec nic. Ani to povestny zrychleni se nekonalo, asi chtela pani za volantem nekam jeste doject. ;-) Auto ma dopravat i emoce, verim ze Tesla dodava treba jine, ale zvuk klasickeho motoru a vyfuku mam proste rad a z toho duvodu mi elektropohon nevoni. Do centra preplneneho velkomesta nebo na dojizdeni do prace OK (levny provoz, nesmrdi), ale zas ne za takovy penize. Ono ve vysledku to mozna az tak ekologicky neni. Kazdopadne TESLA je momentalne o vyrazny krok napred pred konkurenci a tomu zas fandim. R^

3 0
možnosti

Elektromobilita je velmi výhodná a tam , kde jde o jasné trasy každý den / pošta, zásobování , MHD a další jiné / , je jasnou výzvou pro všechny. V Polsku jsem již viděl v provozu čínský autobus na baterky a jezdí náramně. Čína je také největším výrobcem elektroautobusů. Tam není takový problém s váhou baterek. Jde pouze o zvýšení výroby a ještě lepší technologie baterií a celkem již nic nestojí v cestě. Jistě se naskytne mnoho problémů, ale cesta je jasná. OZE a elektromobilita je velkou šancí pro celou společnost.

0 0
možnosti

Zatím drahá hračka, ve které v zimě mrznou nohy :-D

Když už hodně mrzne, je v tesle trochu zima, přece jen musí topit elektřinou a tu potřebuje hlavně k jízdě.

0 0
možnosti

Asi uvažuji moc "nízce". Ale mně tu chybí infomace ohledně záruky na batere a ceně za jejich výměnu.

Já zapomněl. Auto je na reprezentaci manažerů při jízdách do kanclu :-)

Když se srovnává s X6-kou, tak sezapomíná že X6 je čtyřkolka a že ten šestívál diesel vydrží skoro věčně.

0 0
možnosti

Copak o to, auto je to hezké. Ale to nabíjení bude drobet problém - myslím "na cestě".

Podle dostupných informací Tesly, pokud bych jel z Británie do České republiky, musel pomalu po Evropě kličkovat a ne jet v klidu a pravidelně.

Zde v Británii je to OK, ale nabití baterií bych musel provést hned v Calais, potom v Gentu v Belgii, v Bruselu nic, potom AŽ někde u Bonnu, dál by to celkem šlo. Tedy až na hranice. Protože třeba v Praze, kde je jediná stanice - dle Tesly, tak ona stanice "není v provozu", ale připravuje se, na uvedení do provozu.

Zde je odkaz, a foto z dnešního dne, tedy 30.1.2016

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/53451-Anyone-know-anything-about-the-Czech-Republic-superchargers?p=1281901&viewfull=1#post1281901

Takže pokud pojedu, tedy zase klasicky úplně stejně jako jezdím. Klasické auto a benzín, i na onu vzdálenost. Naftu zkrátka ne.

Ale líbí se mi to, ne že ne. Jen je pro moje účely zatím brzy ... ;-)

0 0
možnosti

I na nabíjení se rychle pracuje. Bezdrátové nabíjení kupř. v dálničních pruzích může přijít brzy

0 0
možnosti

Takže je to manařerské auto na pojíždění po městě a pendlování do práce, nebo dálniční koráb? V tomhle bodě je autor poněkud nekonzistentní.

1 0
možnosti

Je dobře, že řidiči vyspělých států považují elektromobil za imige záležitost - hlavně v USA kde do nedávna byl vrchol manažera Lincoln s V8 motorem. Ekologie je otázkou, protože elektřina se také musí vyrobit a výroba baterií ve velkém + následná likvidace je dost velká ekologická zátěž /nemluvě o současné životnosti baterií

0 0
možnosti
Foto

skoro zadarmo;-Da až vezmou baterie za své, tak pořídíte po 5 letech nové a ty vás přijdou natolik, jako nové auto na benzin a když rozpočítáte náklady tak je kilometr sakra drahý. Auto s řidičem nekomunikuje zvukem jako běžná auta a připadal jsem si dost divně. Jel jsem ale jen pár set metrů, asi se na to dá zvyknout, jako na všechno.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...