Diskuze

Jízda v novém Audi A6 je jako festival splašených koní

Uvnitř i zvenčí vypadá nové Audi A6 jako vlajková loď A8, jen je o něco menší a má trochu jiná světla. Ale to není na škodu - kdo by se nechtěl podobat králi silnic? Na silnici je nový model takřka bezchybný, jak jsme vyzkoušeli během našeho testu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestli něco nenávidím, tak když mně auto buzeruje jak mám jet.

Senzor stěračů ok, automatické svícení o, adaptivní tempomat no dobrá.

Ale aby mi auto brzdilo když nechci (front assistent), nebo hlásilo kopáním do pedálu ať zpomalím. S tím jděte někam.

Jsem svéprávný a mám řidičák, tak snad vím kde, proč a jak chci jet.

20 let bez nehody.

1 0
možnosti

Jsem to přečetl a nic co by mne nějak ohromilo. Jo to bejvala doba, když audi bylo to nej v inovacích.

0 0
možnosti

M96a61r67e56k 71K64l29u80f88a

28. 5. 2018 21:41

Připadá mi, že ta auta se už nevyrábějí pro lidi (= s mozkem, rozumně uvažující, prostě tvory na vrcholu, pány tvorstva), ale pro jednoduché cvičené opice. Rv:-/

2 0
možnosti

A ani tak to nebude stačit a stejně se v tom plno pitomců pozabíjí. :-P

0 0
možnosti

P71e60t23r 62B62á93č64a

28. 5. 2018 21:24

„Ťuk, ťuk, ťuk,“ klepe mi něco do plynového pedálu. Co to? Na palubní desce svítí zelený symbol boty. „Neblbni,“ říká mi tím nová A6, „sundej nohu z plynu“ – nemá smysl přidávat, moje navigace ví, že za chvíli je omezení na padesátku. Nebo křižovatka.

Zvracejici smajlik prosim.

7 1
možnosti

Neboj, až se z té svojí olítané šikmooké japan power jebky dostaneš na nějakou současnou, tak se tam s podobně legrační veteší taky potkáš. Pokrok holt nezastavíš...;-D

3 0
možnosti

Když někdo rád řídí, koupí si BMW. Když má rád pohodlí, koupí si Mercedes. Když se chce odlišit, koupí si Lexus. A když neví co chce, koupí si Audi... Sorry, pokud jsem se fandů značky dotknul, ale já to tak vidím. Audi dělá skvělá auta, jen jsou taková "bezpohlavní". O kousek lepší a kousek dražší Volkswagen. Zkrátka nevidím nic, proč bych měl v prémiovém segmentu zvolit zrovna Audi...

1 0
možnosti

Tohle moudro platilo před dvaceti lety. Dnes už to je všechno na jedno brdo. Já jsem utekl k Jagu, jenže ten se zase nechutně sype...

0 0
možnosti

J82a97n 14M61a16c14h10á68č

28. 5. 2018 19:54

Ten dvoulitr ,no nevim,že by to byla nějaká hitparáda.Ten šestivál v benzínu i v naftě,to je pěkný svezení vždycky.

2 0
možnosti

Dvoulitr je prostě základ, pro nějaký městský a příměstský provoz se to dá akceptovat, ale rozumný uživatel v této třídě volí skutečně V6. Teoretické řeči o papírové hodnotě maximálního výkonu resp. její dostatečnosti si skutečně autor měl nechat pro sebe, vzhledem k okolnostem to působí dost amatérsky.

0 0
možnosti

Majitel firmy, kde pracuji vlastní A8 L, vůz stál 3,5 mil. Kč a jak mně nikdy není v aute blbně, tak v tomhle jsem během jízdy z Itálie do ČR málem hodil šavli. Nenadchlo mě vůbec nic ani interiér ani exteriér ani jízdní vlastnosti. Ano, umí to jezdit rychle, ale to umí kde jaký "střep" do milionu Kč a na těch přecpaných dálnicích je to stejně k ničemu. Navíc to baští jako tank. Za tu cenu bych určitě rodinný dům a něco sportovně laděného na přesuny na splátky k tomu ;-D(Mazdu, Leona nebo Megane)...

0 2
možnosti

J84a31n 18M91a14c26h46á13č

28. 5. 2018 19:46

Kdejaký střep do milionu chcete srovnávat s A8 L......a baští jako tank? 4 litr osmiválec v naftě jezdí i za osm,samozřejmě nejezdit na Sport,a brzda plyn.Prostě směřujete k tomu,že máte asi superba a to je váš automobilovej strop a nebe.

3 0
možnosti

Bohužel i zde quattro ultra... Chybí ale detailnější informace o jeho použítí, je jasné že základní čtyřválec ho má, naopak sportovní verze budou mít klasický středový diferenciál. Ale to mezitím? Výkonnější dieslové verze mají klasický tiptronic místo s-tronicu slabších variant a beznínu, a tam se zatím uplatňovala kombinace s klasickým diffem.

Jo a opravte si chybu - není to sedan luxusní třídy jak je v textu uvedeno ;-)

3 0
možnosti

48V a plachtění - Trochu mi uchází význam kosmické, jinde nepoužité a potenciálně poruchové technologie v autě za milion (ale v obvyklé prodejní ceně blížící se spíše dvěma), pokud je jejím účelem uspoření několika decilitrů paliva/100km.

4 0
možnosti

J56a95n 32T91a70r90a47b35a

28. 5. 2018 18:42

ta technologie se již třetím rokem. používá v Q7 a váš spekulativní poruchový potenciál je nula.

0 1
možnosti

zrovna teď o víkendu jsme se s přáteli bavili o autech a všichni jsme se shodli, že koncernová auta už nikdy....a to tam byli i chlapi co na první oktávky nedali dopustit. Jenže..já osobně ze zkušenosti člověk ze servisu vidím to jak koncernový auta hnijou před očima. Přijeli sem k nám jak Audi A4 z roku 2014 a páty dveře prohnilý skrz...a to samý škoda Octavia z roku 2013. To samé. Páté dveře shnilé. Další mají zkušenost z VW Transporter, kdy ho ve firmě viděl shnilej jak na lemech, tak totálně prohnilé prahy..a to bylo auto z roku 2013. Takže koncern má obrovskej problém v karosařině a co si budeme povídat, tak motory taky nic moc....všichni jsme se shodli, že koncer začíná být těžce předražená bída.

0 9
možnosti

Ono je fajn se na něčem shodovat s přáteli u piva ale druhá věc je jaká je realita. To že obecně kvalita ve smyslu životnosti u novějších aut ustupuje efektivitě výroby a ekonomice je jistě pravda. Do toho spadá i kvalita zinkování a dalších úprav karoserie, zatímco před čtvrtstoletím to byla zásadní věc a sledovaný parametr, dneska to vlastně nikoho nezajímá - tak dlouho auto aby začlo reznout první majitel až na vyjímky nemá. To se pochopitelně týká všech, tedy i koncernu, to že by 4leté audi mělo páté dveře “skrz” je sice samozřejmě nesmysl, stejně jako opravdu nemá T5 prohliné prahy (v obou případech mluvíme o neopravovaných autech s normálním provozem), ale ústup kvality je skutečně patrný i zde. Na druhou stranu to není nic hrozného - jestli bychom to u koncernu měli označit za “obrovský” problém, tak půlka Evropy má potom přímo tragický problém, o japoncích a amerikách ani nemluvě.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.