Diskuze
Jízda v novém Audi A6 je jako festival splašených koní
Děkujeme za pochopení.
A20n72t36o57n48í56n 89S96e97b74e45r73a
Jestli něco nenávidím, tak když mně auto buzeruje jak mám jet.
Senzor stěračů ok, automatické svícení o, adaptivní tempomat no dobrá.
Ale aby mi auto brzdilo když nechci (front assistent), nebo hlásilo kopáním do pedálu ať zpomalím. S tím jděte někam.
Jsem svéprávný a mám řidičák, tak snad vím kde, proč a jak chci jet.
20 let bez nehody.
Z88d52e88n70e85k 85N80o86v93o90h59r93a44d83s23k72ý
Jsem to přečetl a nic co by mne nějak ohromilo. Jo to bejvala doba, když audi bylo to nej v inovacích.
M96a61r67e56k 71K64l29u80f88a
Připadá mi, že ta auta se už nevyrábějí pro lidi (= s mozkem, rozumně uvažující, prostě tvory na vrcholu, pány tvorstva), ale pro jednoduché cvičené opice.
J20i61ř80í 51P49e24l46n53á37ř
A ani tak to nebude stačit a stejně se v tom plno pitomců pozabíjí.
P71e60t23r 62B62á93č64a
„Ťuk, ťuk, ťuk,“ klepe mi něco do plynového pedálu. Co to? Na palubní desce svítí zelený symbol boty. „Neblbni,“ říká mi tím nová A6, „sundej nohu z plynu“ – nemá smysl přidávat, moje navigace ví, že za chvíli je omezení na padesátku. Nebo křižovatka.
Zvracejici smajlik prosim.
J60i29ř22í 42P23e64l43n26á10ř
Neboj, až se z té svojí olítané šikmooké japan power jebky dostaneš na nějakou současnou, tak se tam s podobně legrační veteší taky potkáš. Pokrok holt nezastavíš...
M45i17c88h12a34l 32M17o80u58c75h28a
Když někdo rád řídí, koupí si BMW. Když má rád pohodlí, koupí si Mercedes. Když se chce odlišit, koupí si Lexus. A když neví co chce, koupí si Audi... Sorry, pokud jsem se fandů značky dotknul, ale já to tak vidím. Audi dělá skvělá auta, jen jsou taková "bezpohlavní". O kousek lepší a kousek dražší Volkswagen. Zkrátka nevidím nic, proč bych měl v prémiovém segmentu zvolit zrovna Audi...
J15i51ř51í 45P56e90l55n50á22ř
Tohle moudro platilo před dvaceti lety. Dnes už to je všechno na jedno brdo. Já jsem utekl k Jagu, jenže ten se zase nechutně sype...
J82a97n 14M61a16c14h10á68č
Ten dvoulitr ,no nevim,že by to byla nějaká hitparáda.Ten šestivál v benzínu i v naftě,to je pěkný svezení vždycky.
P56e23t55r 28Č63e51r13m16á57k
Dvoulitr je prostě základ, pro nějaký městský a příměstský provoz se to dá akceptovat, ale rozumný uživatel v této třídě volí skutečně V6. Teoretické řeči o papírové hodnotě maximálního výkonu resp. její dostatečnosti si skutečně autor měl nechat pro sebe, vzhledem k okolnostem to působí dost amatérsky.
M51i13l48a52n 41R14e86z75n59i18c76e76k
Majitel firmy, kde pracuji vlastní A8 L, vůz stál 3,5 mil. Kč a jak mně nikdy není v aute blbně, tak v tomhle jsem během jízdy z Itálie do ČR málem hodil šavli. Nenadchlo mě vůbec nic ani interiér ani exteriér ani jízdní vlastnosti. Ano, umí to jezdit rychle, ale to umí kde jaký "střep" do milionu Kč a na těch přecpaných dálnicích je to stejně k ničemu. Navíc to baští jako tank. Za tu cenu bych určitě rodinný dům a něco sportovně laděného na přesuny na splátky k tomu (Mazdu, Leona nebo Megane)...
J84a31n 18M91a14c26h46á13č
Kdejaký střep do milionu chcete srovnávat s A8 L......a baští jako tank? 4 litr osmiválec v naftě jezdí i za osm,samozřejmě nejezdit na Sport,a brzda plyn.Prostě směřujete k tomu,že máte asi superba a to je váš automobilovej strop a nebe.
P36e94t29r 32Č48e34r44m29á10k
Bohužel i zde quattro ultra... Chybí ale detailnější informace o jeho použítí, je jasné že základní čtyřválec ho má, naopak sportovní verze budou mít klasický středový diferenciál. Ale to mezitím? Výkonnější dieslové verze mají klasický tiptronic místo s-tronicu slabších variant a beznínu, a tam se zatím uplatňovala kombinace s klasickým diffem.
Jo a opravte si chybu - není to sedan luxusní třídy jak je v textu uvedeno
D50a10v47i38d 97R49y51c11h68e51t93s26k85ý
48V a plachtění - Trochu mi uchází význam kosmické, jinde nepoužité a potenciálně poruchové technologie v autě za milion (ale v obvyklé prodejní ceně blížící se spíše dvěma), pokud je jejím účelem uspoření několika decilitrů paliva/100km.
J56a95n 32T91a70r90a47b35a
ta technologie se již třetím rokem. používá v Q7 a váš spekulativní poruchový potenciál je nula.
P35e66t12r 31S55p82a26t14z17i68e67r74e18r
zrovna teď o víkendu jsme se s přáteli bavili o autech a všichni jsme se shodli, že koncernová auta už nikdy....a to tam byli i chlapi co na první oktávky nedali dopustit. Jenže..já osobně ze zkušenosti člověk ze servisu vidím to jak koncernový auta hnijou před očima. Přijeli sem k nám jak Audi A4 z roku 2014 a páty dveře prohnilý skrz...a to samý škoda Octavia z roku 2013. To samé. Páté dveře shnilé. Další mají zkušenost z VW Transporter, kdy ho ve firmě viděl shnilej jak na lemech, tak totálně prohnilé prahy..a to bylo auto z roku 2013. Takže koncern má obrovskej problém v karosařině a co si budeme povídat, tak motory taky nic moc....všichni jsme se shodli, že koncer začíná být těžce předražená bída.
P17e39t47r 86Č81e65r89m44á74k
Ono je fajn se na něčem shodovat s přáteli u piva ale druhá věc je jaká je realita. To že obecně kvalita ve smyslu životnosti u novějších aut ustupuje efektivitě výroby a ekonomice je jistě pravda. Do toho spadá i kvalita zinkování a dalších úprav karoserie, zatímco před čtvrtstoletím to byla zásadní věc a sledovaný parametr, dneska to vlastně nikoho nezajímá - tak dlouho auto aby začlo reznout první majitel až na vyjímky nemá. To se pochopitelně týká všech, tedy i koncernu, to že by 4leté audi mělo páté dveře “skrz” je sice samozřejmě nesmysl, stejně jako opravdu nemá T5 prohliné prahy (v obou případech mluvíme o neopravovaných autech s normálním provozem), ale ústup kvality je skutečně patrný i zde. Na druhou stranu to není nic hrozného - jestli bychom to u koncernu měli označit za “obrovský” problém, tak půlka Evropy má potom přímo tragický problém, o japoncích a amerikách ani nemluvě.
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...