Diskuze
Nová auta se ode dneška schvalují podle přísnějších testů
Děkujeme za pochopení.
M48a65r58e47k 66H22r56u57b52y
Cokoli nad EURO3 uz je u osobaku zbytecne, rozdil je naprosto zanedbatelny. Ale eurourednici holt musi vykazovat cinnost
P97e47t76r 42H68o19r29á72k
Tak určitě, experte, ty hodnoty jsou desetkrát nižší, a to je pořádný rozdíl.
T19o84m47á95š 78V44a90l50d78e74r
EU a státní aparát nás šikanuje. Dovolí jezdit smrdící vozy s podvodným SW a s homologacemi které neodpovídají skutečnostem. Několikanásobně normy převyšující toxické složky apod.. Na druhé straně šikanuje placením Za EURO 0;1; 2 .
P85e82t14r 70Č70e51r38m12á90k
To sice šikanuje, ale tady nemůže jinak. V EU je sw zcela legální, auta mají změřené emise v normě a tím to hasne.
Snaha zpoplatňovat starší auta pak není ani tak šikanou jako dobře promyšleným ekonomickým nástrojem na obnovu vozového parku (a tedy zajištění odbytu celému automotivu) který si automobilky prosadili.
T51o17m28á59š 24Z88e95m45a35n
Kdyby se přestalo strašit s CO2 a u emisních testů se řešily jen opravdu škodlivé látky jako NOx, SOx, PM atd, nebyl by takový tlak na miniaturizaci motorů.
P60e77t18r 19H56o68r11á56k
Tak snad konečně skončí doba sazometů.
V84á15c58l12a35v 18P84o19l34á90k
Jednoduše bude méně nových modelů a více faceliftů. Již to tu jednou bylo když byla nařízena nová náplň do klimatizací.
J19a59n 70M57a98c43h18á73č
Tak to jsem zvědavej,co na to automobilky s motorama,co vyvíjeli posledních deset let,a které mají v reálném prostředí spotřebu větší,než jejich objemnější předchůdci.
P18e63t54r 32Č94e19r72m29á92k
Nic, jednak je ten nový cyklus stále především laboratní (to že se neměří na válcích ale na silnici na tom nic nemění), a hlavně se na ní automobilky už roky připravovali.
J82a16n 70Š73m19í40d93a
A co ohromným způsobem ovzduší devastující námořní lodě a dieselové lokomotivy?Spáleniny po leteckém petroleji z ohromného počtu letadel přispívají svojí měrou také! Podle jakých kriterií se schvaluje provoz těchto dopravních prostředků?
M19a27r41t42i47n 74Č22a76p20e27k
Ohromným způsobem devastující? Kdyby měla mít auta stejný pověr výkonu na tunu jako lokomotivy, tak se ani nerozjedou (pro 6 vozů + el. Vectron cca 16kW/t). Takže ve skutečnosti je to naopak - největším znečišťovatelem je silniční doprava a to díky velké energetické a prostorové náročnosti.
A schvalování lokomotiv probíhá tak, že emise se neměří lokomotivě, ale samotnému motoru.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...