Diskuze

Test jediného auta pro opravdové chlapy

Land Rover Defender má k nafintěným obeliskům á la Touareg či Q7 asi tak daleko, jako podomácku vytuněná auta ke svým závodním vzorům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

rebbe

16. 2. 2007 20:43
Anglická konservativní koloniální bedna

i když Angličany vlastně docela můžu, jsou vždy svoji a nenechají se šmejkat kdejakou módou, někdy jsou holt opravdu zpátečníci. Třeba ta ohřívací kamínka v hotelech fungující na pence, sovereigny a německé feniky (ty ovšem bez požehnání majitele této pamětihodnosti).

Jinak v poušti, třeba v lybijské Sahaře nebo v Maroku se setkáte skoro výhradně s Toyotou Landcruiserem. Range Rover přežívá už  pouze v Jižní Africe a okolí.

0 0
možnosti

marek.x

23. 11. 2006 5:12
Test jediného auta pro opravdové chlapy

Tak dobře jsem se u recenze jakékoliv věci dlouho nepobavil. Autor má smysl pro humor, nehledě k faktu, že Defender je opravdu takový, jaký je...:-D

0 0
možnosti

Pete

8. 11. 2006 12:43
když je to takovej krám

proč vyhrál tendr pro naší armádu? Že by to zase někdo uplatil? ?

0 0
možnosti

wedle

28. 12. 2006 14:04
Re: když je to takovej krám

Jde o to, že je "vojákovzdornej". Zničit ho blbostí řidiče trvá poměrně dlouho. Jezdí s minimálními požadavky na oleje, palivo a čistotu vody do chladiče. V podstatě je to anglický UAZ.

0 0
možnosti

Defikr

7. 11. 2006 18:30
Realita

Myslím, že článek je celkem objektivní. LR DEFENDER je prostě pro  "nadšence", kteří ho chtějí. Máme v "rodině" 5 LR (z toho jednu D110) a musím říci, že pokud řidič není opravdu "magor", a má trochu citu a umí v terénu, tak tyto auta vydrží opravdu hodně. DEFENDERA by si měl pořizovat člověk, který si ho bude schopen také opravit - ND se dají sehnat celkem levně (ale z Anglie, ne v ČR). S tou poruchovostí bych to nepřeháněl - hodně to záleží na tom, jak s tím autem zacházíte.

0 0
možnosti

Catt

7. 11. 2006 23:39
Re: Realita

No a to je ten rozdíl. S UAZem nebo AREm můžeš dělat co chceš, chovat se k němu jako prase a pořád bude jezdit a makat. A taky za podstatně menší peníz. LD aby se člověk bál v terénu škrábnout.

0 0
možnosti

MAK

7. 11. 2006 8:30
Jedine Lamborghini LM002

Jako jedine auto pro spravne chlapy a zazobane arabske bubaky povazuju uz hezkou radku let Lamborghini LM002. Az budu mit taky nejakou svou ropnou vezicku tak ho asi poridim ;)

0 0
možnosti

offroadak

7. 11. 2006 0:17
DEF jako OFF

Tak to mozna ano ale s jinou cenou nebo stejnou cenou a jinou vybavou. Na OFFech jezdim nekolik let v DEFu sem najel x tisic km a co si budem nalhavat, stoji za prd, pokud si nekdo mysli neco jineho a je presvedcen o tom ze DEF je nejlepsi tak mel co se poruchovosti tyce asi naprosto vyjimecnej kus a co se tyce pohodli tak mu je to bud jedno nebo si dokazal zvyknout. Nejlepsi OFF si myslim je tezko urcitelny ale urcite to nebude DEF!!! Mozna auta typu H1, Humvee nebo nevo podobneho, ale to uz sem trosku nekde jinde.R^

0 0
možnosti
A

Arth-

6. 1. 2007 14:49
Re: DEF jako OFF

Tak jo - anonyme. Sežeň si Hummera, já Defendra - a půjdeme si někam zajezdit. Jo? Neboj - já Tě pak vytáhnu navijákem...  :-)  Rozdíl je totoiž v tom, že Defender předpokládá, že řidič má v hlavě mozek. Hummer předpokládá, že ho řídí americkej voják! ;-D

0 0
možnosti

Hugo z hor

6. 11. 2006 23:05
Kvalita

No nevim ja u defíku ale u Discovery je auto dimenzováno tak, že za rok na silnici vodděláte i 4 diferáky, dále odchází do věčných lovišt kříže a další součástky tohoto "off-roadu" a jak zatočí sůl s hliníkem to je věc!:-(

0 0
možnosti

hugo s velehor

6. 11. 2006 23:34
Re: Kvalita

sul s hlinikem zatoci daleko min nez sul s zelezem....A za 6 let s discoverou jsem diferak nemenil nikdy, jezdilo se 60proc silnice 40 teren...byl to rv 91, koupil jsem ho pouzity...

0 0
možnosti

AL

6. 11. 2006 22:58
Defender

Mno tak offy mám dva (TOYOTY) a než si klepat zadek v defíku a mlátit levou rukou vo dveře tak radši toyotu!!! Super je dyž píšou články lidi co vo offech nic nevědí a terén v životě neviděli. Jednou sem měl tu čest být při opravě výrobku firmy Land Rover a zlatý japonci u toyoty inženýři myslej že to auto se bude opravovat a rozebírat, dežto u hliníkový plečky to konstruktérům asi nedošlo. Taky sem viděl co udělá sůl s nereznoucím hliníkem a hliníkový auto ani zadarmo!!

0 0
možnosti

hanz

6. 11. 2006 22:16
Def a snih

No, a zeptejte se nekoho z VCE, ktery s timhle slavnym kramem jezdi, jak se to chova na snehu, tenhle 2,5t drobecek.

0 0
možnosti

RR

7. 11. 2006 20:58
Re: Def a snih

No, moje manželka s touto 2,5 t "bednou" (D110) jezdí na sněhu raději jak s osobákem - nic nejde hned napoprvé - ono se to musí trochu umět.

0 0
možnosti

blue_velvet

6. 11. 2006 20:26
Hezka nostalgie, ale..

Od Afriky az po Afghanistan jezdi vsichni v Toyotach a Mitsubishi. Pruchodnost v terenu obdobna a jako pridavek tesnici dvere, klima a zakladni verze za mnohem nizsi cenu :-/ V Americe uz davno take nejezdi policie na Harleyich, kdo by chtel celou smenu sedet na takovym zebrinaku a v takovym randalu. Rv

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...