Diskuze
Test jediného auta pro opravdové chlapy
Děkujeme za pochopení.
rebbe
Anglická konservativní koloniální bedna
i když Angličany vlastně docela můžu, jsou vždy svoji a nenechají se šmejkat kdejakou módou, někdy jsou holt opravdu zpátečníci. Třeba ta ohřívací kamínka v hotelech fungující na pence, sovereigny a německé feniky (ty ovšem bez požehnání majitele této pamětihodnosti).
Jinak v poušti, třeba v lybijské Sahaře nebo v Maroku se setkáte skoro výhradně s Toyotou Landcruiserem. Range Rover přežívá už pouze v Jižní Africe a okolí.
marek.x
Test jediného auta pro opravdové chlapy
Tak dobře jsem se u recenze jakékoliv věci dlouho nepobavil. Autor má smysl pro humor, nehledě k faktu, že Defender je opravdu takový, jaký je...
Pete
když je to takovej krám
proč vyhrál tendr pro naší armádu? Že by to zase někdo uplatil?
wedle
Re: když je to takovej krám
Jde o to, že je "vojákovzdornej". Zničit ho blbostí řidiče trvá poměrně dlouho. Jezdí s minimálními požadavky na oleje, palivo a čistotu vody do chladiče. V podstatě je to anglický UAZ.
Defikr
Realita
Myslím, že článek je celkem objektivní. LR DEFENDER je prostě pro "nadšence", kteří ho chtějí. Máme v "rodině" 5 LR (z toho jednu D110) a musím říci, že pokud řidič není opravdu "magor", a má trochu citu a umí v terénu, tak tyto auta vydrží opravdu hodně. DEFENDERA by si měl pořizovat člověk, který si ho bude schopen také opravit - ND se dají sehnat celkem levně (ale z Anglie, ne v ČR). S tou poruchovostí bych to nepřeháněl - hodně to záleží na tom, jak s tím autem zacházíte.
Catt
Re: Realita
No a to je ten rozdíl. S UAZem nebo AREm můžeš dělat co chceš, chovat se k němu jako prase a pořád bude jezdit a makat. A taky za podstatně menší peníz. LD aby se člověk bál v terénu škrábnout.
MAK
Jedine Lamborghini LM002
Jako jedine auto pro spravne chlapy a zazobane arabske bubaky povazuju uz hezkou radku let Lamborghini LM002. Az budu mit taky nejakou svou ropnou vezicku tak ho asi poridim ;)
offroadak
DEF jako OFF
Tak to mozna ano ale s jinou cenou nebo stejnou cenou a jinou vybavou. Na OFFech jezdim nekolik let v DEFu sem najel x tisic km a co si budem nalhavat, stoji za prd, pokud si nekdo mysli neco jineho a je presvedcen o tom ze DEF je nejlepsi tak mel co se poruchovosti tyce asi naprosto vyjimecnej kus a co se tyce pohodli tak mu je to bud jedno nebo si dokazal zvyknout. Nejlepsi OFF si myslim je tezko urcitelny ale urcite to nebude DEF!!! Mozna auta typu H1, Humvee nebo nevo podobneho, ale to uz sem trosku nekde jinde.
Arth-
Re: DEF jako OFF
Tak jo - anonyme. Sežeň si Hummera, já Defendra - a půjdeme si někam zajezdit. Jo? Neboj - já Tě pak vytáhnu navijákem... :-) Rozdíl je totoiž v tom, že Defender předpokládá, že řidič má v hlavě mozek. Hummer předpokládá, že ho řídí americkej voják!
Hugo z hor
Kvalita
No nevim ja u defíku ale u Discovery je auto dimenzováno tak, že za rok na silnici vodděláte i 4 diferáky, dále odchází do věčných lovišt kříže a další součástky tohoto "off-roadu" a jak zatočí sůl s hliníkem to je věc!
hugo s velehor
Re: Kvalita
sul s hlinikem zatoci daleko min nez sul s zelezem....A za 6 let s discoverou jsem diferak nemenil nikdy, jezdilo se 60proc silnice 40 teren...byl to rv 91, koupil jsem ho pouzity...
AL
Defender
Mno tak offy mám dva (TOYOTY) a než si klepat zadek v defíku a mlátit levou rukou vo dveře tak radši toyotu!!! Super je dyž píšou články lidi co vo offech nic nevědí a terén v životě neviděli. Jednou sem měl tu čest být při opravě výrobku firmy Land Rover a zlatý japonci u toyoty inženýři myslej že to auto se bude opravovat a rozebírat, dežto u hliníkový plečky to konstruktérům asi nedošlo. Taky sem viděl co udělá sůl s nereznoucím hliníkem a hliníkový auto ani zadarmo!!
hanz
Def a snih
No, a zeptejte se nekoho z VCE, ktery s timhle slavnym kramem jezdi, jak se to chova na snehu, tenhle 2,5t drobecek.
RR
Re: Def a snih
No, moje manželka s touto 2,5 t "bednou" (D110) jezdí na sněhu raději jak s osobákem - nic nejde hned napoprvé - ono se to musí trochu umět.
blue_velvet
Hezka nostalgie, ale..
Od Afriky az po Afghanistan jezdi vsichni v Toyotach a Mitsubishi. Pruchodnost v terenu obdobna a jako pridavek tesnici dvere, klima a zakladni verze za mnohem nizsi cenu V Americe uz davno take nejezdi policie na Harleyich, kdo by chtel celou smenu sedet na takovym zebrinaku a v takovym randalu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...