Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Test letních gum: české pláště z Číny srovnali se zavedenými značkami

České pneumatiky s čínským rodným listem Tomket za sebou mají první nezávislý test. Značku, která sází na nízkou cenu, ale slibuje zároveň dobré jízdní vlastnosti, podrobila zkoušce globálně uznávaná nezávislá testovací agentura.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ocenili i komfort českých pneumatik, upozornili jen na vyšší úroveň vibrací, které se přenášejí do kabiny.

;-D;-D;-D;-D

Větší protimluv jsem už dlouho nezažil, skvělý fakt jo :))) Komfortní pneu, super, akorát si holt musíte zvyknout na to, že vám auto při pohodové cestě po dálnici vibruje :D

0 0
možnosti

Český výrobek z Číny? Asi je někde něco špatně.

1 0
možnosti

No, jestli to nebude tím, že ty levné pneu mají fakt kvalitní gumu jen na povrchu a pod tím je "stlačená čínská tma". ̈

viz https://auto.idnes.cz/zimni-pneumatiky-celorocni-michelin-hloubka-dezenu-fhx-/automoto.aspx?c=A171214_051957_automoto_fdv

1 0
možnosti
Foto

Daleko důležitější je profil. Měl jsem na Mercedesu Micheliny Alpine, ale se vzorkem 3,5- 4 mm vysokým to byly už nebezpečné pneumatiky.

0 0
možnosti

Ale to jsou zimní pneumatiky, tedy 4mm jsou minimum a máte je vyměnit.

0 0
možnosti

Já bych si strašně rád koupil "doporučované" pneumatiky těmi úplně "nezávislými" testy. Ale nějak němůžu najít právě u těch doporučovaných rozměr 175/70R14H. U zimních není k dipozici u žádného výrobce, ale díky možnosti snížit u zimní pneumatiky o 1 rychlostní stupeň dolů je to řešitelné. Takže asi budu muset trvale jezdit na zimních i v létě.:-)

0 0
možnosti
Foto

clanek bez odkazu, zato skoro i s presnou adresou, kde bydli ;-D... panko tomket grill tam mohl poslat nejaky kvalitni kusy, vsak ona takova reklama urcite oklame par tupounu... dokud to nebude iniciovano onou testovaci firmou, budu si i nadale o techto pneu myslet svy

0 0
možnosti

výroba pravděpodobně LingLong,ten opravdu patří mezi 15 největších výrobců díky čínskému trhu....v testech vždy propadák,ale třeba je to jinak

0 0
možnosti

Jedinej Tomket, kterej jsem ochoten akceptovat a vzhlížet k němu je Grumman F-14 Tomcat a ten samozřejmě není z Číny.

6 0
možnosti

L77u84d80ě89k 96N78o34v75ý

16. 4. 2018 14:25

1. čínská guma a guma vyrobená v Číně, je rozdíl. Dnes se tam vyrábějí i prémiové věci. Běžně. (tím neříkám, že Tomket je prémiový, říkám jen, že v tom nemusí být nutně problém)

2. že je to reklamní článek? Že je to test objednaný výrobcem? No a? Jak jinak to chcete dělat? Vždyť je to běžné ve všech oborech. Předastavte si, že jste nový výrobce čehokoli a chcete lidem ukázat, že váš výrobek je konkurenceschopný. Co jiného chcete udělat? Tradiční testéři vás do testu jen tak o své vůli prostě nezařadí. Vemte si třeba pořady typu Autosalon - samozřejmě že je do značné míry v režii výrobců. Stejně tak třeba hudební žebříčky jsou v režii vydavatelů. Takže tady ty posměšky jsou spíš samy o sobě směšné. Že je někdo zadavatelem testu, to nemusí znamenat, že mu jde test na ruku. Ano, může, ale sama firma, která testy dělá, si tím kazí jméno. To je taky nějaká forma záruky. Ale hlavně opakuju, řekněte mi jak jinak to má nový výrobce udělat? Až má někdo jméno, zařazují ho do testů sami, do té doby to ale jinak nejde.

2 1
možnosti

Tradiční testéři vás do testu jen tak o své vůli prostě nezařadí. Vemte si třeba pořady typu Autosalon - samozřejmě že je do značné míry v režii výrobců.

Uf. To je tvrzení proti sobě samému, ne?

0 0
možnosti

Já to neřeším. Jezdím na Crossclimate a hotovo. Už je mám 3 roky a nestěuji si. Hlavní myslím je mít pneumatiky ses vzorkaem. Občas koukám na čem lidi jezdí a bývá to šok. I na drahých autech se často vidí pneu sjeté skoro do hladka.

0 0
možnosti

Souhlasím, Crossclimate jsou výborná volba, když toho člověk, jako já, moc nenajezdí. Prostě v zimě nepojedu jako šílenec a na suchu a mokru jsou vynikající.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...