Diskuze
Test letních pneumatik: Guma buď šetří, nebo drží, obojí neumí
Děkujeme za pochopení.
ping-pong
test
Mišelíny nejsou špatné ,akorát je třeba přefouknout o 0.2 . Pak se odvalují jak mají a nejsou ani tak hlučné
1000mb
Měl jsem na autě
16" Michelin energy saver.Potom jsem zkusil Barum Bravuris 2.Spotřeba po cca 20 tis.km totožná,na vodě bych si troufnul říct,že Barumky lépe sedí.(Mondeo kombi 2l benzín r.v.2004)
Antonín, topič
Re: Měl jsem na autě
Já sem to měl opačně na patnáctkách, a vidím to jinak, ale je fakt, že jednak byly za podobný peníze a jednak nové koště asi lépe mete.
Qíteček
Prosím
Přepočítejte někdo tu tabulku bez tý ekologie, to mě fakt nezajímá.
fishkaa
muhehe
a co na to ekoteroristi a jejich "ekopneu" s nízkým valivým odporem - uštřím 0,0001 l/100km, ale někoho smetu, nebo se podívám do kufru, protože brzdná dráha se dosti natáhne....
Logika je jasná, ale holt je třeba těchto testů více, aby lidi pochopili a nenechali si výmývat mozek eko lobováním...
Agent-přisluhovač
Re: muhehe
Pak si kupuj dešťové gumy pro F1 - sice mají životnost max 1000 km, ale zato drží na suchu i na mokru výborně.
Krištof
To je blábol
To že je valivý odpor tření mezi gumou a silnicí je taky nápad testu, nebo si to přidal náš redaktor? Každopádně je to na pořádný trest.
mana-žer
tak trochu si závydím
mám porše na léto a sůf q7 pažero na zimu a nic nepřezouvám, nic neřeším
Podrazza
Re: tak trochu si závydím
Já bych v bačkůrkách nemoh jezdit celej rok.
honza-v
mě by zajímalo,
za jakých podmínek test probíhal.Jaká byla například teplota vzduchu a asfaltu?Pokud se tu v koncem února objeví článek o letních pneumatikách,tak ty teploty asi moc letní nebyly
MaC707
Re: mě by zajímalo,
test kvůlivá zachování objektivity proběhl na Bahamách
Georgik-I
A úplně nejvíc nejlepší jsou mudrcové
co řeší, která pneu je levnější na provoz (valivý odpor), přitom jich polovina ani jednou za sezonu nezkontroluje tlak v pneu...
Naviatik
něco pro chytrolíny,
Autoklub: Ojeté zimní pneumatiky dopadly v testu nejhůř. Na suchu byly
ve srovnání s vítězem testu o cca 20 % horší, ovšem při brzdění na mokru
s ABS z rychlosti 80 kilometrů za hodinu měly ojeté zimní pláště se vzorkem 2,7 až 3 milimetry o 60 % delší brzdnou
dráhu než vítězné pneumatiky. To v praxi znamená i několik desítek
metrů brzdné dráhy navíc.
lajos.bacs
Re: něco pro chytrolíny,
testu, kterej si sam nesfalsuju neverim. o 60%? blbost, prosim zdroj. co jsem zkousel na svym aute porovnavat chovani letnich vs zimnich pres leto, tak na bezny jezdeni zadny problem, trochu hur drzi na mokre silnici a to jeste v zavislosti na teplote, ale nic s cim by se nedalo pocitat a prizpusobit tomu zpusob jizdy, proste tu zatacku projedu o 5km/h pomaleji. navic zimni za 2-3roky ztvrdnou na uroven letnich.
Podrazza
Se chystám v létě dojet zimní...
... jestli to zase nějaká hlava nezakáže a pošetřit si letní alu než silnice aspoň trochu po zimě vyspraví. Vyhazovat zimní pneu s 4mm vzorkem se mi nechce. Jasně že to není košer a v hicu napřed opatrně na dovolenou tam raději hodím letní, ale když tu ve vládě a ve sněmovně sedí takové základní stádo a tažná zvířata
lajos.bacs
Re: Se chystám v létě dojet zimní...
neprozivas to trochu moc? na zimnich se da naprosto v pohode jezdit pres leto i ve 35C vedrech. pokud budes dodrzovat rychlostni limity, tak uz vubec neni o cem mluvit. navic si chovani auta prectes na par rychlejsich prujezdech zatackou a pripadne tomu prizpusobis zpusob jizdy. me to fakt pripada jako kdyz v diskusich o pneu ma kazdej auto s 300bhp a honi casy na okruhu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...