náhledy
Přístrojová deska je jednoduchá a přehledná. Materiály na úrovni levného evropského kompaktu, ale zpracování je bezproblémové.
Autor: Jan Matura
Jednoduchý palubní počítač (v rychloměru) se ovládá dvojicí tlačítek vlevo pod přístrojovým štítem. Je to velmi krkolomné, na tlačítka není přes volant vidět.
Autor: Jan Matura
Dálková světla jsou k ničemu, svítí jen do šířky.
Autor: Jan Matura
To se v Evropě nevidí, zrcátka nelze sklápět.
Autor: Jan Matura
Bezklíčové otvírání dveří a startování tlačítkem má altima už několik generací, v té předposlední a poslední je součástí nejzákladnější výbavy.
Autor: Jan Matura
Tvary sedanu jsou docela pohledné, v Evropě by se altima neztratila. Nový model je dynamičtější než předposlední generace na snímku.
Autor: Jan Matura
Kufr je velký, ale je to sedan, takže přístup do něj je omezený.
Autor: Jan Matura
Přestože je to sedan střední třídy, tak v základní výbavě nejsou ani mlhovky. Na druhou stranu příplatky za vyšší výbavu jsou z evropského pohledu spíše symbolické.
Autor: Jan Matura
V základní výbavě má altima šestnáctipalcová kola a jak je ve velké části USA obvyklé, tak s univerzálními celoročními pneumatikami.
Autor: Jan Matura
Je to kus auta, z evropské produkce se altimě zhruba rovná Ford Mondeo, nová oktávka je přibližně o deset centimetrů kratší.
Autor: Jan Matura
Pro čtyři dospělé pasažéry je altima dostatečně velká, dost místa je na zadních sedadlech i pro dlouhány.
Autor: Jan Matura
V Evropě už Nissan na tradiční modely rezignoval, specializuje se na mini auta a malá SUV. V USA je jeho nabídka mnohem širší.
Autor: Jan Matura