Diskuze
Překvapení testu letních gum: lacinější předčily ty prémiové
Děkujeme za pochopení.
Z59d63e68n80ě73k 18P50a19v17l82i39š
Na autě mám zimní gumy, na příští sezónu budu kupovat nové, zimáky klidně dojedu do srpna.
L26a53d71i25s94l39a18v 26K88a37l85o59u32s
Moje zkušenost je ta, že po delší době pneumatiky ztvrdnou natolik, že jsou nepoužitelné. Navíc řada výrobců není schopna dodat pneumatiky ve vyšší rychlostní specifikaci. Např. všichni nabízí kategorii T, ale výrobce předepisuje H, tím pomalu není z čeho vybírat.
R86o25m52a81n 61Š30i50m33o79n
Zajimavej test. Hlavně zajimavý je např. vredstein sportrack 5, který byl v minulosti vítězem a hlavně nějak u něho totálně nesedí váženej průměr...
K80a19r40e30l 11V76a44c35h86u19t
Djó, minulost je asi taky už minulostí...
J88a89n 34S28t92e29h69l12í57k
Hlavně je vyzkoušejte až budou mít najeto tak 10.000 km. To jsem pak zvědavej. Prostě levná pneu(respektivě, levné cokoli) = levný materiál. Z prdu kuličku neuděláš.
M11a73r14t45i94n 83J30u35r66e35č30k18a
nejde jen o nájezd, dost bych pochyboval o vlastnostech i třeba za rok nebo více, nízké nebo naopak vysoké teplotě a ne jen dělat test při nějakých pokojových teplotách
L30u91d44ě84k 98N87o24v22ý
Nakonec je potřeba se podívat na výsledky podrobně a podle toho vybrat. Protože to, jak byl určen vítěz testu, pro mě nejsou správná kritéria. Continentalka je jednoznačně nejbezpečnější, ale rychle se ojíždí, tak je ve spodní polovině pořadí. Ano, ekonomickou stránku věci samozřejmě taky zvažuju, ale guma, kvůli které nabourám, se nevyplatí ani ekonomicky.. Je třeba vždycky zvažovat, čemu dát přednost, jaký kompromis je nejpřijatelnější. Včetně pořizovací ceny.
R60a72d22o95m98í61r 95Š58r61á90m28e91k
Stejně je to jedno...jakékoliv gumy které jsem měl na svém autě byly dobré... Ať už to byly Bridgestone, Michelin, Pirelli nebo Nokian..., testy jsem sice kdysi pročítal, ale v praxi mne žádné nikdy nezklamaly...jen zimní Dunlopy na jednom autě mi úplně nesedly... ale to bylo půjčené auto a gumy nebyly úplně nové...
L31u16d75ě72k 44N45o80v51ý
No, je to asi tím, že jste vyjmenoval samé slušné značky, které většinou nepustí na trh úplný šmejd. Ale věřte, že jsou i gumy, u kterých byste rozdíl poznal při prvním špatném počasí.
Z22d68e42n82ě18k 30M81á87č45a17l23a
Kde je sakra test na prémiové pneu Tomket alespoň v edici Sport ???
J41a33n 98U83l67r38y17c73h
Bohužel, pan novinář uvedl jen část informací. Výsledek u většiny pneu neodpovídá čistě váženému průměru, protože do hodnocení se promítají ještě další kritéria, které zůstala zamlčena. Stejný test vyšel v posledním vydání dTestu, který na něm také spolupracoval s ADAC , a to s podrobným vysvětlením výsledků a jejich propočtem. Kromě váženého průměru byl brát v potaz i fakt, kdy pneu skončila pouze uspokojivě v některém dílčím kriteriu. Pokud se tak stalo, pak ta pneu nemohla mít lepší celkový výsledek než byl výsledek daného kriteria. Takže např. pneu Continental by váženým průměrem byla sice vítězem, ale propadla v oblasti opotřebení, což ji v celkovém součtu srazilo dolů. Jediné kriterium, které nemělo tento vliv byla hlučnost.
J38a89n 82U97l85r67y22c63h
Tady je citace z testu těch pneu v dTestu 3/2018:
K vůbec nejčastějším čtenářským otázkám, které v souvislosti s pneumatikami dostáváme, patří dotazy na důvody, proč celkové hodnocení řady výrobků neodpovídá váženému průměru jednotlivých zkoušek. Ani tentokrát propočty podle váženého průměru všude nevycházejí, nelimitované hodnocení v tabulce naleznete pouze u dvou čtrnáctipalcových a šesti šestnáctipalcových pneu. A proč vlastně ta přísnost?
Na rozdíl od mnoha jiných produktů může kvalita nebo naopak nedostatky pneumatik přímo ovlivňovat bezpečnost na silnicích a potažmo rozhodovat o zdraví a životech účastníků silničního provozu.
Limity fungují v případě testu pneumatik tak, že když je hodnocení některé z dílčích zkoušek souvisejících s bezpečností (nebo jinou klíčovou vlastností) uspokojivé a horší, nemůže být celkové hodnocení lepší. Takže v případě, že pneumatika byla průměrná nebo se jí vysloveně nepovedla zkouška na mokré či suché vozovce, rychlostní zkouška, test opotřebení nebo vlivu na spotřebu pohonných hmot, je celková známka limitována. Pod toto přísné měřítko tak nespadá pouze hlučnost.
I51v42a69n 26D60í16t21ě
Tradiční jarně-podzimní masáž týkající se pneumatik začíná.
M83a40r29t23i50n 41F19i39l56i24p92c44z49y45k
Ještě nezačala ... masáž teprve začne články, jak je smrtelně nebezpečné dojíždět zimní pneu.
V60á22c22l68a35v 37N20o38v69á56č24e95k
Prvni Falken ma daleko horsi parametry nez treba Conti a vitezi kvuli vydrzi :) Pokud je guma jak beton, tak je jasny ze tolik neubejva, ale jezdit na tom bude jen sebevrah.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...