Diskuze
Překvapení testu letních gum: lacinější předčily ty prémiové
Děkujeme za pochopení.
Z68d85e41n24ě29k 81P44a72v28l86i81š
Na autě mám zimní gumy, na příští sezónu budu kupovat nové, zimáky klidně dojedu do srpna.
L42a26d58i29s39l21a61v 52K59a98l85o49u79s
Moje zkušenost je ta, že po delší době pneumatiky ztvrdnou natolik, že jsou nepoužitelné. Navíc řada výrobců není schopna dodat pneumatiky ve vyšší rychlostní specifikaci. Např. všichni nabízí kategorii T, ale výrobce předepisuje H, tím pomalu není z čeho vybírat.
R82o86m84a31n 82Š75i86m17o14n
Zajimavej test. Hlavně zajimavý je např. vredstein sportrack 5, který byl v minulosti vítězem a hlavně nějak u něho totálně nesedí váženej průměr...
K48a73r23e41l 69V65a94c61h34u20t
Djó, minulost je asi taky už minulostí...
J84a71n 28S22t30e18h21l20í36k
Hlavně je vyzkoušejte až budou mít najeto tak 10.000 km. To jsem pak zvědavej. Prostě levná pneu(respektivě, levné cokoli) = levný materiál. Z prdu kuličku neuděláš.
M68a72r69t10i90n 44J46u94r59e50č44k20a
nejde jen o nájezd, dost bych pochyboval o vlastnostech i třeba za rok nebo více, nízké nebo naopak vysoké teplotě a ne jen dělat test při nějakých pokojových teplotách
L94u89d38ě76k 83N16o96v50ý
Nakonec je potřeba se podívat na výsledky podrobně a podle toho vybrat. Protože to, jak byl určen vítěz testu, pro mě nejsou správná kritéria. Continentalka je jednoznačně nejbezpečnější, ale rychle se ojíždí, tak je ve spodní polovině pořadí. Ano, ekonomickou stránku věci samozřejmě taky zvažuju, ale guma, kvůli které nabourám, se nevyplatí ani ekonomicky.. Je třeba vždycky zvažovat, čemu dát přednost, jaký kompromis je nejpřijatelnější. Včetně pořizovací ceny.
R94a57d97o74m75í64r 17Š63r73á63m23e70k
Stejně je to jedno...jakékoliv gumy které jsem měl na svém autě byly dobré... Ať už to byly Bridgestone, Michelin, Pirelli nebo Nokian..., testy jsem sice kdysi pročítal, ale v praxi mne žádné nikdy nezklamaly...jen zimní Dunlopy na jednom autě mi úplně nesedly... ale to bylo půjčené auto a gumy nebyly úplně nové...
L65u60d47ě41k 78N73o31v96ý
No, je to asi tím, že jste vyjmenoval samé slušné značky, které většinou nepustí na trh úplný šmejd. Ale věřte, že jsou i gumy, u kterých byste rozdíl poznal při prvním špatném počasí.
Z33d70e44n20ě88k 98M89á80č89a45l46a
Kde je sakra test na prémiové pneu Tomket alespoň v edici Sport ???
J12a23n 68U40l21r73y94c34h
Bohužel, pan novinář uvedl jen část informací. Výsledek u většiny pneu neodpovídá čistě váženému průměru, protože do hodnocení se promítají ještě další kritéria, které zůstala zamlčena. Stejný test vyšel v posledním vydání dTestu, který na něm také spolupracoval s ADAC , a to s podrobným vysvětlením výsledků a jejich propočtem. Kromě váženého průměru byl brát v potaz i fakt, kdy pneu skončila pouze uspokojivě v některém dílčím kriteriu. Pokud se tak stalo, pak ta pneu nemohla mít lepší celkový výsledek než byl výsledek daného kriteria. Takže např. pneu Continental by váženým průměrem byla sice vítězem, ale propadla v oblasti opotřebení, což ji v celkovém součtu srazilo dolů. Jediné kriterium, které nemělo tento vliv byla hlučnost.
J36a36n 82U30l95r37y72c54h
Tady je citace z testu těch pneu v dTestu 3/2018:
K vůbec nejčastějším čtenářským otázkám, které v souvislosti s pneumatikami dostáváme, patří dotazy na důvody, proč celkové hodnocení řady výrobků neodpovídá váženému průměru jednotlivých zkoušek. Ani tentokrát propočty podle váženého průměru všude nevycházejí, nelimitované hodnocení v tabulce naleznete pouze u dvou čtrnáctipalcových a šesti šestnáctipalcových pneu. A proč vlastně ta přísnost?
Na rozdíl od mnoha jiných produktů může kvalita nebo naopak nedostatky pneumatik přímo ovlivňovat bezpečnost na silnicích a potažmo rozhodovat o zdraví a životech účastníků silničního provozu.
Limity fungují v případě testu pneumatik tak, že když je hodnocení některé z dílčích zkoušek souvisejících s bezpečností (nebo jinou klíčovou vlastností) uspokojivé a horší, nemůže být celkové hodnocení lepší. Takže v případě, že pneumatika byla průměrná nebo se jí vysloveně nepovedla zkouška na mokré či suché vozovce, rychlostní zkouška, test opotřebení nebo vlivu na spotřebu pohonných hmot, je celková známka limitována. Pod toto přísné měřítko tak nespadá pouze hlučnost.
I43v51a96n 97D20í83t10ě
Tradiční jarně-podzimní masáž týkající se pneumatik začíná.
M86a84r75t73i36n 73F38i26l20i57p95c30z36y66k
Ještě nezačala ... masáž teprve začne články, jak je smrtelně nebezpečné dojíždět zimní pneu.
V48á94c70l50a49v 48N81o25v54á55č39e91k
Prvni Falken ma daleko horsi parametry nez treba Conti a vitezi kvuli vydrzi :) Pokud je guma jak beton, tak je jasny ze tolik neubejva, ale jezdit na tom bude jen sebevrah.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Automechanik/Autoelektrikář, dopravné, super benefity #tOXpz
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Karlovarský kraj
nabízený plat:
32 000 - 48 000 Kč