Diskuze
Test „rakví“ na auto dokázal, že ty nejhorší na střeše nedrží
Děkujeme za pochopení.
řešení
Thule?
Není to tak dávno, co thule a jejich systém připevnění na příčníky naprosto propadl, protože se utrhával.
Holt jak kdo kdy zaplatí za "test".
BobPigeon
Asi jsem hodnocení trochu nepochopil...
V textu je napsáno: "Thule Dynamic 800... ...v disciplínách bezpečností a obsluhy exceloval, špatně si nevedl
ani v crashtestu, úplně ale propadnul v parametru "provedení"... a v tabulce na konci článku pak vidím hodnocení, kde tento box dostal za crashtest známku 3,5 a za provedení 3,0 ?!?
entony13
Není náhodou Jetbag ve vlastnictví Thule?
Já si myslím, že je to levnější varianta od Thule. Mám od nich nosič na kola, oproti Thule za půlku, ale provedení je jednodušší, ale držák na kouli je Thule :-), zbytek udělaný někde ve Švédsku
dodo-dodo
Re: Není náhodou Jetbag ve vlastnictví Thule?
je to takova odnoz, vybehove modely s malinko horsim uzivatelskym komfortem prodava thule pod touto znackou
hrabe_von_de_rejpal
to má
i své výhody. Rovnou rakev sklouzne do díry v zemi a jen se hrob
zasype.
Santa1
Podle mě je celý test poněkud relativní.
Je otázka, jestli by v testovaných situacích neuletěl dřív střešní nosič nebo hagusy. Když se dívám na ty lešeňovky, na kterých to měli při testu přidělané, to asi nikdo na střeše nemá. Žádná rakev není ani nemůže být trezor, nakonec ani v autě si nemůžete nic nechat. Z uživatelského hlediska moje bezpečnostní požadavky to splňuje, pokud to má homologaci.
fatmike
Tak rozhodně je to lepší než narvat věci dovnitř auta..
To je jako jezdit se špičkou nože v zádech....
Stone_Pilot
Oboustranné otevírání
umí i Hakr a je za polovinu. A nářadí na montáž taky nepotřebuju. Mám ho 5 let a požívám jak v zimě, tak v létě. zatím nepraskl.
pavelthelong
na jedne strane se lidi brani cejchovani a predpisum
na druhe strane spousta vyrobku by mela mit cejchy statnich zkuseben. Nejedna se treba jenom o stresni boxy, ale o helmy na kolo a na lyze, jine sportovni predmety . Treba typicky je priklad byvaleho ceskeho cyklisty (tusim triathlonisty) kteremu pri treninku na kole praskla sedlova trubka a pahylem trubky si prorazil tluste strevo. Clovek ma pouze minimalni moznost si nejak rozume overit, ze vyrobek skutecne plni svoji funkci - nejhorsi je to u vyrobku pro male deti
Štěpán Binko
Thule
Nosiče Thule mají jednu zásadní nevýhodu. Party zlodějů už mají klíče od každého jejich zámku a ti magoři jim to ještě usnadňují číslem vyraženým na vnější straně každého z nich. Když jsem kupoval druhé nosiče na kola, dostalo se mi rady, abych vzal pilník a vypiloval je. Super rada u nejdražšího, co v dané oblasti vůbec je....... Jinak jejich rakve super. Měl jsem dvě a nemají chybu. Primitivní upevnění, otvírání z obou stran, všechny velikosti.....
pavelthelong
Re: Thule
lankovy cislicovy zamek se prodava pod 500 CZK. Vzhledem k tomu, ze otevrit box nebo auto trva zhruba stejne dlouho (nekolik desitek vterin) je lankovy zamek navic docela vhodny. Nicmene zlodeje se stipackami asi neodradi, amatera ano. Ale zase mate dokument pro pojistovnu, ze byl prekonan zamek......
Své dukáty věnuji na chudé psy
Ten Thule jsem měl 2x půjčený,
a fakt nemá chybu - potřeboval jsem o něco větší objem, než má moje vlastní bedna, ale co se do týhle všechno vešelo, to jsem žasnul.
A hlavně to upevnění na nosič je v porovnání se šroubováním těch obvyklých třmenů fakt geniální.
O otevírání z obou stran nemluvím - neocenitelné hlavně proto, že máme vysoké auto a docela blbě by se do toho lezlo
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...