Diskuze

I nového saaba berte vždy s benzinovým dvoulitrem turbo

Spojením pohodlné jízdy, přiměřeného výkonu, stability na dálnici a obratnosti na užších cestách má dvoulitrový, samozřejmě, že přeplňovaný, Saab 9-5 co nabídnout. Vlídné charisma jeho tvarů by českým silnicím slušelo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tajas

2. 4. 2011 22:54
Saab v ČR

Saab je tu v povědomí lidí hlavně proto, že se tu prodával přes Tuzex, tenkrát to byla liga, kupovali to hlavně umělci. Desítky slavnejch lidí ho měli. Teď s odstupem času přichází novej model což je tak trochu zázrak a uvidí se co z toho bude. Držím jim palce aby se toho hodně prodalo.

0 0
možnosti

loogieboy

1. 4. 2011 17:01
no doufejme

ze udelali motory vice podle sebe nez ve starsi verzi, protoze to odlehceni co s GM vymysleli, co dokazalo znicit motor do 200k km bylo hodne spatne. Mel jsem dedecka saab 900, to bylo nesmrtelny auto. Ted 9-5 je to pocitove lepsi, ale uz to neni uplne ono. A na tohle jsem zvedav, bude-li mit "geny" 900vky, tak mam jasno, protoze prirovnani napr. skody oktavie k 9-5 muze vyrknout jen nekdo, kdo s obema auty nikdy nejel.... (nebo nema rad rychlou pohodlnou jizdu ;-D)

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

11. 4. 2011 21:01
Re: no doufejme

R^R^

0 0
možnosti

Stork24

1. 4. 2011 7:52
Honda

Accord:-/...

0 0
možnosti

Antonín, topič

5. 4. 2011 8:46
---

Ehm, co má být, s autem střední třídy?

0 0
možnosti

Věnceslav-Kolo

31. 3. 2011 23:45
Saab je v České republice oblíbenou značkou

Nikdo nekouká na původ v americkém GM a netvrdí, že Opel Insignia je totožné auto jako nový Saab 9-5 !

                    PRODEJE Saabu v České republice celkem:

rok 2005 - 131 kusů,  rok 2006 - 139 kusů,  rok 2007 - 126 kusů,  rok 2008 - 171 kusů,  rok 2009 - 65 kusů,  rok 2010 - 42 kusů !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ale v diskuzích to vypadá, jako by měl každý třicátý čech Saab .................   

0 0
možnosti

Notimes

1. 4. 2011 11:40
Re: Saab je v České republice oblíbenou značkou

a tak ono tam bude hrat roli, ze hodne Sabu tu jezdi jiz pouzitych ze zahranici.

0 0
možnosti

já George XVII

31. 3. 2011 23:01
fleetcar

řekl bych, že této automobilce chybí jedna podstatná věc (alespoň v ČR, nevím jak ve světě). A to podpora pro fleetové a diplomacy nákupy/servis. Volvu tohle pár stovek(možná i tisíců) prodaných aut u nás přinese. My jsme např. měli služebního Saaba, ale bude nahrazen něčím od VW :-/

0 0
možnosti

Antonín, topič

31. 3. 2011 23:10
Re: fleetcar

To je pravda, ostatně marketing taky není zrovna příliš odlišný od nuly.

0 0
možnosti

Věnceslav-Kolo

31. 3. 2011 20:05
Kolik aut vlastně prodá Saab v Česku za ROK ?

Dejte mi někdo odpověď, děkuji.

Kolik Saab prodal celkem nových vozů v Česku v roce 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 a 2010 ?

0 0
možnosti

Antonín, topič

31. 3. 2011 20:23
Re: Kolik aut vlastně prodá Saab v Česku za ROK ?

Zkuste použít gůgl. Nebo prsty jedné ruky;-D

0 0
možnosti

Martin 2011

31. 3. 2011 16:18
Antoníne Topiči

Kupoval jste SAABY nové nebo ojeté? Jinak vščera jsem nechápal vaše osobní napadání v diskuzi o mercedesu. Dnes když jsem zjistil že jezdíte SAABem jsem to již pochopil. Díky za odpověd.

0 0
možnosti

Antonín, topič

31. 3. 2011 20:24
Re: Antoníne Topiči

Nové auto je pro mne ekonomicky nesmyslné (malý roční nájezd).

0 0
možnosti

FrantaKibyc

31. 3. 2011 11:17
Autore, aspoň si to po sobě přečti

Cenová hladina Saabu je úplně jinde než u Opelu, přesto je na místě pozastavit se nad rozdíly mezi 9-5 a insignií, jejíž příbuznost se novému saabu často předhazuje.

První z nich spočívá v inteligenci využití prostoru. Deseticentimetrového prodloužení rozvoru totiž saab na rozdíl od superbu nevyužívá k tomu, abyste vzadu mohli hrát na violoncello, ale k rovnoměrnému posunutí obou řad sedadel dozadu.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/jemne-vychovani-silaka-saaba-berte-vzdy-s-benzinovym-dvoulitrem-turbo-1me-/auto_testy.asp?c=A110327_233140_auto_testy_fdv

Cenová hladina je jinde než u Insignie. První z rozdílů je....narozdíl od superbu 8-o No mě by ale opravdu víc zajímaly rozdíly proti té insignii...

0 0
možnosti

FrantaKibyc

31. 3. 2011 11:19
Re: Autore, aspoň si to po sobě přečti

Pardon, copy a paste se nějak nedařilo... Měl tam být jen ten poslední odstaveček...

0 0
možnosti

Martin 2011

31. 3. 2011 10:55
SAAB nemá bohužel co nabídnout

aby k němu přešli zákazníci od dnešních úspěšných prémiových značek. A i prodeje naznačují že SAAB nečeká hezká budoucnost. Osobně odhaduji že do tří let bude o pět stát před krachem. Možná kdyby byl tento vůz o 150-200 tis levnější bylo by to adekvátní a našel by si možná nějaké zákazníky.

0 0
možnosti

já George XVII

31. 3. 2011 11:17
Re: SAAB nemá bohužel co nabídnout

vím o 15lidech ze svého okolí, kteří mají předobjednán Saab 9-5 kombi. Neznám ani tolik lidí vlastnící třeba BMW.

Já bych se úspěchu této automobilky nebál.

0 0
možnosti

MKN

31. 3. 2011 10:06
joooo SAAB 9000 Turbo 16

byl svého času můj sen (na gymplu jsem měl v pokoji jeho plakát). Nicméně severská auta - volvo a zejméne saab mají jednu zvláštnost - divný, nezvyklý, nebo dejme tomu osobitý interiér, který mi naprosto nevyhovuje. Musím se uvnitř cítit útulně. A budete se divit, nejlepší jsou v tom Němci, myslete si co chcete, že německé auto má každý mamlas bez fantazie. Jinak té servisní síti.  V našem městě je snad 10 značek (naštěstí), ale když s jedním firemním autem musíte 70km, tak to štve. A mluvím jen o pravidelných kontrolách a udržbě, žádná porucha.

0 0
možnosti

neznalek_na_mesici

31. 3. 2011 10:46
Re: joooo SAAB 9000 Turbo 16

Kazdemu vyhovuje neco jineho a hodne veci je jen otazkou zvyku. U ''spotrebnich'' aut resim predevsim funkcnost. Pro mne znamenaji saabovska sedadla a pristrojova deska se stredovou konzolou top.

K servisu asi tolik: U novych aut v zaruce je samozrejme nejlepsi znackovy servis, pozdeji je to uz spise otazka opravdu slusneho servisu resp. mechanika.

A nemecka utulnost? Ano, premiove Mercedesy nebo Porsche 911 jsou smakozni. Vetsina ostatnich je opet otazkou vkusu a naroku kazdeho jednotliveho ridice.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...