Diskuze
Radosti pana nadlesního: jízda po kolejích s boxerským šampionem
Děkujeme za pochopení.
mirroc
Ideál je diesel, i pro nadlesního
Upřímně jsem byl až k nekritické chvále posledního Forestera v TV Autosalonu i SM trochu skeptický, ale momentálně mám možnost jezdit s dvoulitovým dieselem, a jsem velmi příjemně překvapen. Auto nepostrádá švih, je zde celkem znát cca 360Nm krouťáku nafty, bez problému tam máte na dálnici 160 km/h, co víc potřebujete ? Auto je v této rychlosti až překvapivě jisté.
Ale naprosto bezkonkurenční je na běžnou rozbitou asfaltku, ať už ve městě nebo na různých okreskách, už se těším na svezení v zimě. V běžném terénu pak máte jistotu zvýšeného podvozku a pohonu AWD, na orání to bez uzávěrky diferáku sice není, ale na polní nebo lesní cestu asi bez výhrad. I inteiér je celkem prostorný, kufr na běžnou přepravu na chatu apod. dostačující. A v kombinaci bílé karoserie s černými plasty nepostrádá i jistou zajímavost, na rozdíl od barevných variant.
Za ty peníze, za které se dá toto subaru pořídit, je to myslím velmi solidní volba, jak na silnici, tak do běžného terénu.
superkutil
To vypadá jak placená reklama.
Jinak Forestery jako každé průměrné auto má problémy a to s kotouči brzd na předku, stavitelnými tlumiči na zadku a se spojkou a ŘJ u dieselového motoru. Problém je v tom, že to odchází kolem 40000km a Subaru na to nechce uznávat záruku. Prý je to chyba řidiče. Výhodou Forestera je jeho hmotnost, na jeho velikost má pod 1500kg.
billa98
Snad v každém článku je zmínka o tom, co na to sousedi...
to snad redaktoři pochází ze závistivých vesnických poměrů? Asi to bude pro redaktory velké překvapení, ale normální člověk sousedovo auto neřeší.
Highdriver
Tak to shrneme v jedné větě...
.. jedná se o zcela průměrné auto, za průměrnou cenu, které si poradí i na lesních cestách.
Lukas (since1989)
Motor má oproti předchozí verzi nevýhodu,
nedá se upravit na pohon LPG už při koupi, prý na to není stavěný. Tím u mě Subaru kleslo...
calver1
Re: Motor má oproti předchozí verzi nevýhodu,
To je přece jedna ze základních výhod.
pokerias
jen odvar starého Forestera
s tímto motorem jsem se zatím nesvezl, ale nedokážu si představit, že by necelých 200 Nm táhlo 1600 kg oceli se silou lokomotivy
jahodove_ticho
jestli si to dobře vybavuju
tak na moje.auto.cz je recenze majitele a ten už by ho nikdy nechtěl. neb v tomhle PR článku nemohli zjistit, že po roce má tenhle šampion vejfuck jako liška
good_man
takze
interier nic moc, spotreba prumer, hlucny motor, relativne levne auto... Jo, do lesa by mohlo bejt.
ziiv
Re: takze
...takze doporucuji napred zkusebni jizdu a pak blbe kecat...
Aichel
Think Feel Drive
Tak tak, není nad poctivá a "ošklivá" Subárka.
V rodině máme dvě. Outbacka 2.5l a nově také Justy 2001. Spotřebu neřeším, to bych se za chvíli zbláznil, ale svezení je to parádní. Navíc subaristi jsou věrtšinou kliďasové, pozdraví, zbytečně se nehoní, nejsou agresivní, prostě pohoda. Škoda jen, že poslední MY už mají se Subaru jen málo společné (viz. spojky a výfuky u diesolových Foresterů, atd.). Nicméně měl jsem možnost projet se v novém Outbacku 3.6R a byl to zážitek...
Switch2
Re: Think Feel Drive
Výfuky bohužel reznou u všech nových Foresterů a co jsem si všiml, tak i u Outbacků a Legacy. A 3.6R? Ještě teď, když si vybavím "poršácký" zvuk roztočeného šestiválcového boxeru, mám husí kůži
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.