Diskuze
Radosti pana nadlesního: jízda po kolejích s boxerským šampionem
Děkujeme za pochopení.
mirroc
Ideál je diesel, i pro nadlesního
Upřímně jsem byl až k nekritické chvále posledního Forestera v TV Autosalonu i SM trochu skeptický, ale momentálně mám možnost jezdit s dvoulitovým dieselem, a jsem velmi příjemně překvapen. Auto nepostrádá švih, je zde celkem znát cca 360Nm krouťáku nafty, bez problému tam máte na dálnici 160 km/h, co víc potřebujete ? Auto je v této rychlosti až překvapivě jisté.
Ale naprosto bezkonkurenční je na běžnou rozbitou asfaltku, ať už ve městě nebo na různých okreskách, už se těším na svezení v zimě. V běžném terénu pak máte jistotu zvýšeného podvozku a pohonu AWD, na orání to bez uzávěrky diferáku sice není, ale na polní nebo lesní cestu asi bez výhrad. I inteiér je celkem prostorný, kufr na běžnou přepravu na chatu apod. dostačující. A v kombinaci bílé karoserie s černými plasty nepostrádá i jistou zajímavost, na rozdíl od barevných variant.
Za ty peníze, za které se dá toto subaru pořídit, je to myslím velmi solidní volba, jak na silnici, tak do běžného terénu.
superkutil
To vypadá jak placená reklama.
Jinak Forestery jako každé průměrné auto má problémy a to s kotouči brzd na předku, stavitelnými tlumiči na zadku a se spojkou a ŘJ u dieselového motoru. Problém je v tom, že to odchází kolem 40000km a Subaru na to nechce uznávat záruku. Prý je to chyba řidiče. Výhodou Forestera je jeho hmotnost, na jeho velikost má pod 1500kg.
billa98
Snad v každém článku je zmínka o tom, co na to sousedi...
to snad redaktoři pochází ze závistivých vesnických poměrů? Asi to bude pro redaktory velké překvapení, ale normální člověk sousedovo auto neřeší.
Highdriver
Tak to shrneme v jedné větě...
.. jedná se o zcela průměrné auto, za průměrnou cenu, které si poradí i na lesních cestách.
Lukas (since1989)
Motor má oproti předchozí verzi nevýhodu,
nedá se upravit na pohon LPG už při koupi, prý na to není stavěný. Tím u mě Subaru kleslo...
calver1
Re: Motor má oproti předchozí verzi nevýhodu,
To je přece jedna ze základních výhod.
pokerias
jen odvar starého Forestera
s tímto motorem jsem se zatím nesvezl, ale nedokážu si představit, že by necelých 200 Nm táhlo 1600 kg oceli se silou lokomotivy
jahodove_ticho
jestli si to dobře vybavuju
tak na moje.auto.cz je recenze majitele a ten už by ho nikdy nechtěl. neb v tomhle PR článku nemohli zjistit, že po roce má tenhle šampion vejfuck jako liška
good_man
takze
interier nic moc, spotreba prumer, hlucny motor, relativne levne auto... Jo, do lesa by mohlo bejt.
ziiv
Re: takze
...takze doporucuji napred zkusebni jizdu a pak blbe kecat...
Aichel
Think Feel Drive
Tak tak, není nad poctivá a "ošklivá" Subárka.
V rodině máme dvě. Outbacka 2.5l a nově také Justy 2001. Spotřebu neřeším, to bych se za chvíli zbláznil, ale svezení je to parádní. Navíc subaristi jsou věrtšinou kliďasové, pozdraví, zbytečně se nehoní, nejsou agresivní, prostě pohoda. Škoda jen, že poslední MY už mají se Subaru jen málo společné (viz. spojky a výfuky u diesolových Foresterů, atd.). Nicméně měl jsem možnost projet se v novém Outbacku 3.6R a byl to zážitek...
Switch2
Re: Think Feel Drive
Výfuky bohužel reznou u všech nových Foresterů a co jsem si všiml, tak i u Outbacků a Legacy. A 3.6R? Ještě teď, když si vybavím "poršácký" zvuk roztočeného šestiválcového boxeru, mám husí kůži
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...