Diskuze

Škoda Octavia Greenline: do Chorvatska se čtyřlitrovou spotřebou

Auto vážící 1,4 tuny, měřící přes 4,5 metru, a dokáže jet za necelé čtyři litry nafty? To musí být buď reklamní lež, nebo nějaká supermoderní technologie, třeba hybridní. Omyl, zázraky ani baterie octavii s přídomkem Greenline nepohánějí. Je to vlastně obyčejné naftové auto a jeho recept na malou žravost je jednoduchý, skoro se chce říci banální.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petrasso

1. 7. 2011 14:22
Tak nevím

V roce 1998 jsem dostal služební octavii 1,9 TDi.Pravda neměla klimatizaci, ale jezdila mi za 3,8 l na 100 km. Tak nevím,v čem je tato úsporná octavia úsporná.

0 0
možnosti

Barbucha_the_bearspook

26. 6. 2011 21:10
Hmm

Že bych musel jet do Chorvatska se oktávkou, čučet na kompl, jestli mi to moc nežere a ještě vypínat klimatizaci, abych ušetřil deci ropy, tak to fakt ne. A dát za takovou prťavou ptákovinu 400 litrů? To si vystačím s autem normální velikosti a s normálním motorem a spotřebou kolem deseti litrů. Aspoň budu odpočatý a nebudu mít problémy se sluchem. To je pro masochisty.

0 0
možnosti

f0rr35t

27. 6. 2011 1:46
Re: Hmm

R^ Takové šetření už zavání posedlostí.

0 0
možnosti

Falewick

26. 6. 2011 19:25
ekovoloviny

Člověk musí umět akorát počítat a už sám přijde na to jestli chce benzín, diesel nebo LPG. Tyhlety zelený modely jsou na dvě věci. Ta spotřeba je zajímavá, ale ty dlouhý převody udělají z oktávky líný auto. Fiat 500 TwinAir je taky krasavec a žere 4L/100, ale za 400 tisíc by si ho koupil akorát magor.

0 0
možnosti

Zirkon

26. 6. 2011 11:03
nejvíc určitě ušetřřil ten STARTSTOP systém

Po cestě  do Jugoslíávie  určitě nejvíc   ušetřřil ten  START-STOP systém !

0 0
možnosti

Bafikybaf

26. 6. 2011 9:37
No jo, spotřeba 4l...

ale z vlastní zkušenosti jezdí Oktávka spíš na žárovky, než na naftu. ;-D

1 0
možnosti

djdave2

8. 7. 2011 13:36
Re: No jo, spotřeba 4l...

jo predni to pekne zere:)

0 0
možnosti

Max Braun

26. 6. 2011 8:20
Otáčky motoru, které autor

uvádí při padesáti kilometrové rychlosti, jsou pro diesel smrtící. 1250, 1500 ot/min a to by chtěl jezdit po městě na pětku? Do roka bude celý motor a výfukové díly tak zakarbonovaný, že se auto promění v línou a žravou mrtvolu. Tímto stylem jízdy z Vás peníze uspořené na palivu vytahá servis.

0 0
možnosti

KarelV

25. 6. 2011 10:26
Když si autor tak pochvaluje, jak je Greenline odlehčená

tak to jel jistě SÁM a s jediným zavazadlem - tenkou plackou, kde měl jen občanku a řidičák... ;-D

My ale jezdíme do Chorvatska starším typem 1,2-kou Fabií combi, ve dvou lidech, zato ale slušně naložení (asi tak jako bez zavazadel ve 4 lidech), na dálnici ji nešetříme, tzn. když to jde tak pořád 130 km/h (to je cca nějakých 4050 otáček)... a podle palubního pc jsme se dostali nakonec na velmi slušnou spotřebu 6,5 litru/100km (s benzínem BA95). - A to s mírně puštěnou klimatizací během 2.půle cesty. - Myslím, že jsem na 5 řádcích poskytl čtenářům více informací, než celý článek. ;-)

0 0
možnosti

KarelV

25. 6. 2011 10:43
Re: Když si autor tak pochvaluje, jak je Greenline odlehčená

a za cenový rozdíl, mezi Octávkou Greenlinem a Fábkou najezdíme ještě nejméně tak dalších 40000 km... ;-)

0 0
možnosti

lolek77

24. 6. 2011 16:33
Jezdím s rezervou, obyčejnými pneu Michelin,

a hlavně převážně ve městě, celoročně a to na benzín takže to není líná mrcha vyhnaná 6-tikvaltem a můj dlouhodobý průměr je 5,26 l. Motor vypínám jen u závor.:-P

0 0
možnosti

Lobos

24. 6. 2011 15:52
Od rána do pozdního večera jsme měli zapnutou klima

se divim, ze z toho nenastydli.....;-D8-o

0 0
možnosti

Nahlas se ti směju 2

24. 6. 2011 16:04
Re: Od rána do pozdního večera jsme měli zapnutou klima

Proč by měli?

0 0
možnosti

Lobos

24. 6. 2011 15:49
odstraníte vše, co má přebytečná kila, třeba rezervní kolo

hlavni duvod neni uspora vahy, ale uspora penez.... ale lidi to porad jeste zerou.... Radio taky vyndali protoze moc vazi....misto skel to bude mit bakelit. Nadrz by mohla byt jenom tak na 10 litru...to staci, kdyz to ma takovou zavratnopu spotrebu... to by taky usetrilo ....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...