Inovovaná thalia se stejně jako její předchůdkyně bude prodávat pouze na vybraných trzích. Jde především o tzv. nová odbytiště - tedy země střední a východní Evropy, Turecko a některé vzdálenější kraje. Například zákazníci z Německa, Británie či Francie si sedan na bázi clia koupit nemohou. Jde o marketingový tah šéfů Renaultu, kteří se snaží bohatším zákazníkům z vyspělých států nabídnout dražší modely, v tomto případě například Renault Megane.
Na uvedení novinky na trh v současnoti intenzivně pracují všichni zainteresovaní národní dovozci. Renault Česká republika plánuje zahájení prodeje na počátek dubna. V tuzemsku by se letos mělo prodat dle očekávání dovozce 1500 až 2000 thalií. Loni se podařilo na českém trhu umístit 1455 vozů.
Kromě dvou známých benzínových čtrnáctistovek se v inovované thalii objeví i 1,5litrový diesel dCi (48kW/65k), který dosud v nabídce chyběl. Nejrychlejší svezení v 4,15 metru dlouhém sedanu umožní 16-ti ventilový zážehový agregát s objemem 1,6 l a výkonem 77 kilowatt (107 k). O prodeji této varianty u nás však zatím ještě nebylo rozhodnuto.
Cena základního modelu s motorem 1,4 a výbavou Authentique bude v tuzemsku začínat na 264 900 Kč. Renault přináší s novou thalií i nová označení stupňů výbav, zkratky RN či RT se stávají i u thalie minulostí. Základní výbava nese nově jméno Authentique, střední řada Expression. Nejlépe vybavený model Francouzi nazývají Dynamique.
Sám výrobce se chlubí vysokým standardem bezpečnosti thalie. Ten je prý na nejvyšší úrovni ve třídě, do níž lze zahrnout vedle fabie sedanu například i Seat Cordoba, Daewoo Lanos sedan, VW Polo Classic či Fiat Siena, který se na českém trhu neprodává.