Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tiché elektromobily ohrožují chodce, USA uvažují o povinném bzučáku

Do roku 2015 chtějí mít Spojené státy v ulicích více než milion elektromobilů. S podporou alternativního pohonu aut začínají řešit úředníci prezidenta Baracka Obamy závažný problém: auta na elektřinu jsou příliš tichá, a proto nebezpečná pro chodce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lkrata

13. 7. 2011 14:32
Takze jsem vlastne permanentne ohrozen

Navrhuji, aby se behalo s tim praporkem, protoze potom nebude diskriminace nas, co neslysime ani ty spalovaci. Neslysim 8 let a nikdy jsem nemel problemy s prechazenim, protoze se rozhlednu. problem je spise to, kdyz neslysici osoba neco vytrousi z kapsy a ne to, ze po silnici jezdi auta a je treba davat pozor. Pri tech pokusech meli lidem ucpat usi a ne zavazat oci. Kdo by auto nevidel, sel by povinne na ocni.

0 0
možnosti

Hagenbaden

14. 7. 2011 16:06
Re: Takze jsem vlastne permanentne ohrozen

Samozrejme mas pravdu v tom, ze clovek musi videt, jestli neco jede. Jiste si ale pamatujes, ze kdyz ti slouzi vsechny smysly, tak je vyuzivas a spolehas se na ne. Ty se vyhradne spolehas na zrak. Slysici se spolehaji i na sluch a to je ten problem. Nicmene existuje dost mist na okrajich mest, kde se jezdi dost pomalu na to, aby nebyly slyset valici se (nikoli třená) kola, ve chvili, kdy je auto videt, je uz pozde.

Btw. nekdy myslim, ze Cinane nedelaji spatna rozhodnuti ;-)

0 0
možnosti

S-Tony

13. 7. 2011 14:28
dělo

Na chodce by to chtělo do aut montovat zvukové dělo.

0 0
možnosti

Leinad

13. 7. 2011 12:06
A pak že euta vlády chtějí

Zakazuje se jedna z jejich tržních výhod, i když nepodstatná. (hlučnost)

Co takhle ještě zakázat konstantní zrychlení, nařídit povinné řazení, dostat trh s elekřinou do podobné/horší situace, než trh s palivy(snahy už sou, viz povinné odkupy od solárek), zakázat konstruktérům snahu o sestrojení akumulátoru, zrušit zákazy vjezdu "smraďochů" do měst.... a pak se divit, že elektroauta nikdo nechce a vymýšlet dotace.  R^

1 0
možnosti

osk

13. 7. 2011 11:42
To je šaškárna

je třeba naučit ldiid že exisatují elektromobily a takovu zákaldní věc která se většina učí od malého dítěte - rozhlídnout se než vlezu na cestu, bohuže lexistuje spoustu blbů. Vždyt to je ejdna z velkých výhod elktromobilu zvlášt ve městě že to nedělá takový hluk a oni do toho narvou reprák (pokud to bude všechno jak v te toyotě tak to potěš koště)

1 0
možnosti

Anonym152

13. 7. 2011 11:00
hm to je ptákovina

Chodec než vstoupí do vozovky se má rozhlédnout... Dneska hlavně mládež má sluchátka na ušich a na přechodu se chovají jako Ti co mají absolutní přednost a vstupují tam bez rozhlednutí... Nechcete ještě aby auta vydavala rušivý signál, aby jim sluchátka začala bzučet? :-D Mě to přijde ptákovina... Všude se bojuje s tím jak hluk škodí a jsou na to limity a když se má hluk ve městech snížit, tak se kvůli pár primitivním jedincům, co se nedokáži rozhlédnout na přechodu, bude vyrábět umělý hluk... Lidská společnost začíná být solidní kocourkov...

1 0
možnosti

Olds

13. 7. 2011 14:40
Re: hm to je ptákovina

R^

0 0
možnosti

xdriver1

13. 7. 2011 8:56
Elektromobili jsou

další příspěvek do zelené blamáže. Jsou to auta, která jezdí převážně na uhlí a to mi nepřijde jako krok vpřed...

0 0
možnosti

Brumbal

13. 7. 2011 11:45
Re: Elektromobili jsou

Co vite ? treba jezdi na elektrinu z jadernych elektraren, tudiz s naprosto ekologickym zpusobem.

Za par desitek let budou jezdi na elektrinu z Fuznich reaktoru, a to bude na dlouhou dobu konecna stanice.

0 0
možnosti

CZMiki

13. 7. 2011 8:54
Navrhuju

rovnou zavést běžce s vlaječkou před auto, jako to bylo v počátcích automobilismu, hned ubude i pobíračů dávek:-)

3 0
možnosti

dodo-dodo

13. 7. 2011 10:21
Re: Navrhuju

R^;-D

0 0
možnosti

legnaw

13. 7. 2011 8:06
udrzujme trvalu hladinu hluku

...hlavne ze kvoli hluku znizili na vjazde do prahy rychlost .... kocurkovo par excelence

2 0
možnosti

radik

13. 7. 2011 11:17
Re: udrzujme trvalu hladinu hluku

No on je rozdíl když jedeš 100 a když jedeš 40 - ty pneumatiky dělaj ve vysokejch rychlostech dělaj kolikrát větší randál než motor. A při 40 s elektromotorem ve městě to auto ani nezaslechneš. Jinak tu rychlost kvůli hluku snížili v ČR - bzučáky chtěj dávat v USA - máš to nějaký pomotaný.

0 0
možnosti

tojsouveci

13. 7. 2011 6:27
Komplexně

Tak doufám, že to budou řešit komplexně. Tzn. že repro s hlikem bude muset používat i cyklista nebo klasický automobil nebo motorka, které z kopce pojedou s vyřazenou rychlostí. Zároveň bude mít chodec povinnost mít zvukovody nezakryté sluchátky z MP3 nebo jiných zařízením bránícím zvukovým vlnám  v průchodu k ušnímu bubínku. :-)

1 0
možnosti

Olds

13. 7. 2011 14:42
Re: Komplexně

R^

0 0
možnosti

Tvuj_Omyl

12. 7. 2011 23:53
trapná elektroparodie

Rv

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla

1. května 2024

Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...

Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí

30. dubna 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...

AURES Holdings a.s.
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)

AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat: 30 000 - 32 000 Kč