Diskuze
Tiché elektromobily ohrožují chodce, USA uvažují o povinném bzučáku
Děkujeme za pochopení.
lkrata
Takze jsem vlastne permanentne ohrozen
Navrhuji, aby se behalo s tim praporkem, protoze potom nebude diskriminace nas, co neslysime ani ty spalovaci. Neslysim 8 let a nikdy jsem nemel problemy s prechazenim, protoze se rozhlednu. problem je spise to, kdyz neslysici osoba neco vytrousi z kapsy a ne to, ze po silnici jezdi auta a je treba davat pozor. Pri tech pokusech meli lidem ucpat usi a ne zavazat oci. Kdo by auto nevidel, sel by povinne na ocni.
Hagenbaden
Re: Takze jsem vlastne permanentne ohrozen
Samozrejme mas pravdu v tom, ze clovek musi videt, jestli neco jede. Jiste si ale pamatujes, ze kdyz ti slouzi vsechny smysly, tak je vyuzivas a spolehas se na ne. Ty se vyhradne spolehas na zrak. Slysici se spolehaji i na sluch a to je ten problem. Nicmene existuje dost mist na okrajich mest, kde se jezdi dost pomalu na to, aby nebyly slyset valici se (nikoli třená) kola, ve chvili, kdy je auto videt, je uz pozde.
Btw. nekdy myslim, ze Cinane nedelaji spatna rozhodnuti
Leinad
A pak že euta vlády chtějí
Zakazuje se jedna z jejich tržních výhod, i když nepodstatná. (hlučnost)
Co takhle ještě zakázat konstantní zrychlení, nařídit povinné řazení, dostat trh s elekřinou do podobné/horší situace, než trh s palivy(snahy už sou, viz povinné odkupy od solárek), zakázat konstruktérům snahu o sestrojení akumulátoru, zrušit zákazy vjezdu "smraďochů" do měst.... a pak se divit, že elektroauta nikdo nechce a vymýšlet dotace.
osk
To je šaškárna
je třeba naučit ldiid že exisatují elektromobily a takovu zákaldní věc která se většina učí od malého dítěte - rozhlídnout se než vlezu na cestu, bohuže lexistuje spoustu blbů. Vždyt to je ejdna z velkých výhod elktromobilu zvlášt ve městě že to nedělá takový hluk a oni do toho narvou reprák (pokud to bude všechno jak v te toyotě tak to potěš koště)
Anonym152
hm to je ptákovina
Chodec než vstoupí do vozovky se má rozhlédnout... Dneska hlavně mládež má sluchátka na ušich a na přechodu se chovají jako Ti co mají absolutní přednost a vstupují tam bez rozhlednutí... Nechcete ještě aby auta vydavala rušivý signál, aby jim sluchátka začala bzučet? :-D Mě to přijde ptákovina... Všude se bojuje s tím jak hluk škodí a jsou na to limity a když se má hluk ve městech snížit, tak se kvůli pár primitivním jedincům, co se nedokáži rozhlédnout na přechodu, bude vyrábět umělý hluk... Lidská společnost začíná být solidní kocourkov...
xdriver1
Elektromobili jsou
další příspěvek do zelené blamáže. Jsou to auta, která jezdí převážně na uhlí a to mi nepřijde jako krok vpřed...
Brumbal
Re: Elektromobili jsou
Co vite ? treba jezdi na elektrinu z jadernych elektraren, tudiz s naprosto ekologickym zpusobem.
Za par desitek let budou jezdi na elektrinu z Fuznich reaktoru, a to bude na dlouhou dobu konecna stanice.
CZMiki
Navrhuju
rovnou zavést běžce s vlaječkou před auto, jako to bylo v počátcích automobilismu, hned ubude i pobíračů dávek
legnaw
udrzujme trvalu hladinu hluku
...hlavne ze kvoli hluku znizili na vjazde do prahy rychlost .... kocurkovo par excelence
radik
Re: udrzujme trvalu hladinu hluku
No on je rozdíl když jedeš 100 a když jedeš 40 - ty pneumatiky dělaj ve vysokejch rychlostech dělaj kolikrát větší randál než motor. A při 40 s elektromotorem ve městě to auto ani nezaslechneš. Jinak tu rychlost kvůli hluku snížili v ČR - bzučáky chtěj dávat v USA - máš to nějaký pomotaný.
tojsouveci
Komplexně
Tak doufám, že to budou řešit komplexně. Tzn. že repro s hlikem bude muset používat i cyklista nebo klasický automobil nebo motorka, které z kopce pojedou s vyřazenou rychlostí. Zároveň bude mít chodec povinnost mít zvukovody nezakryté sluchátky z MP3 nebo jiných zařízením bránícím zvukovým vlnám v průchodu k ušnímu bubínku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...