Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tiida: nissan jen pro vybrané

aktualizováno 
Nestálý příliv, tak se jmenuje nejnovější nissan, který dorazí na český trh v červnu. Hatchback a sedan, který se už prodává v Americe a Japonsku ale raději zůstane u japonského překladu tohoto přírodního jevu - Tiida.

Nissan Tiida | foto: Nissan

Nissan se rozhodl Evropanům nabídnout i konvenčněji střižené modely. Mezi malé MPVčko note a SUVčkovitý qashqai se nově dostává tiida.

Model, který ještě před několika měsíci zástupci japonské automobilky chtěli ponechat pouze asijským zákazníkům, se nakonec dostává i na starý kontinent. Dávkování Tiidy pro Evropu je ale velmi citlivé a cíleně míří jen na trhy, na kterých by mohla ukousnout dostatečný kus prodejního koláče.

V pobaltí, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, na Kypru, ve Finsku, řecku, Maďarsku, Irsku, na Maltě, v Polsku, Rumunsku, Rusku, Slovinsku, na Slovensku a Ukrajině bude lovit mezi zákazníky stávající almery a primery, kteří se pro crossoverovitou filozofii Nissanu pro Evropu nenadchli.

Nissan Tiida je v pětidveřovém provedení hatchback dlouhý 4,2 m jako sedan má 4,42 metru. Na výšku měří 1,54 a do šířky 1,7 metru. Rozvor je 2,6 m.

Tiidu budou pohánět motory 1,6 110 koní, 1,8 126 koní a naftová jedna-pětka s výkonem 105 koní.

Nissan chce v evropě prodat  třicet tisíc tiid ročně, k nám dorazí v červnu letošního roku.

Nissan TiidaNissan TiidaNissan Tiida



Nissan TiidaNissan TiidaNissan Tiida 



Nissan TiidaNissan TiidaNissan Tiida



Nissan TiidaNissan TiidaNissan Tiida



 


Autor:




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.