Odmyslete si některé "tuningové" drobnosti jako třeba světla z LEDek nebo devatenáctipalcová kola (rozměr 235/35) a máte před sebou novou ibizu. V našich končinách možná trochu nedoceněné malé auto španělské provenience, ovšem volkswagenovského původu, se představí v sériové podobě ještě letos.
Bocanegra podědila (stejně jako fabia) techniku od předchůdkyně. Je pár milimetrů přes čtyři metry dlouhá, na šířku má metr sedmdesát a vysoká je 135 centimetrů. Rozvor je 246 centimetrů.
Nejnovější dílo Luca Donckerwolkeho a jeho designerského týmu se nese v duchu posledních seatů. Bocanegra vypadá tak trochu jako "sražený" leon. Komu se velkorysé oblouky a vlnobití křivek a prolisů líbí, bude nadšen.
Proč zrovna bocanegra? Ne nadarmo říkáme stále větším a agresivnějším čelním mřížkám chladiče tlama (španělsky boca) a ženevský seatí koncept ji má černou (negro) − dohromady tedy bocanegra.
Žhavou španělku rozdovádí benzinový kompresorem a turbem přeplňovaný motor 1,4 TSI spojený se sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG. Víc čísel prozatím Seat neprozradil.