Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Toledo dostalo nejvýkonnější, ale žíznivý motor

  15:14aktualizováno  15:14
Španělská automobilka doplnila do své motorové palety k modelu toledo nejvýkonnější agregát. Přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.8 20VT o výkonu 132 kW/180 k nahradil na pozici jedničky zážehový pětiválec 2.3 s výkonem 125 kW/170 k. Toledo s nejsilnějším motorem je k mání pouze ve výbavě"Sport" za 649 900 korun. Nabízí sice sportovní zážitek se zrychlením z 0 na 100 km/h za 7, 7 sekundy, což ovšem něco stojí...ve městě řekne o téměř 12 litrů na 100 km, mimo mesto o 6,6 l/100 km a jeho prumerná spotreba činí 8,5 l/100 km.

Čtyřválcem 1.8 20VT/132 kW se nabídka motorů pro modely toledo rozrostla na čtyři zážehové a tři vznětové jendotky o výkonech 77 kW/105 k až 132 kW/180 k. V nabídce je i verze se samočinnou převodovkou, zákazníci mohou volit ze třech úrovní výbavy: Stella, Sport a Signo.

Kombinace motorů a výbav Seat Toledo

motor

Stella

Sport

Signo

1.6 16V /77 kW (105 k)  

499 900

X

586 900

1.8 20V/92 kW (125 k)     

X

X

626 900

1.8 20V/92 kW (125 k) automat

X

X

686 900

2.3 V5/125 kW (170 k)

X

 

669 900

1.8 20VT/180 k (132 kW)   

X

649 900

X

1.9 TDi/66 kW (90 k)  

539 900

X

X

1.9 TDi/81 kW (110 k) 

569 900

X

646 900

1.9 TDi/110 kW (150 k)   

X

699 900

729 900

Toledo poháněné novým čtyřválcem dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během 7,7 s, 1 km s pevným startem zvládne ujet za 28,5 s, jeho nejvyšší rychlost činí 229 km/h. Ve všech těchto parametrech nové toledo 1.8 20VT/132 kW překonává dosud nejvýkonnější model 2.3 V5/125 kW. Spotřeba: v městském provozu 11,8 l/100 km, mimo město o 6,6 l/100 km a průměrná spotřeba 8,5 l/100 km.

Nejvýkonnější Seat Toledo se prodává pouze ve stupni výbavy "Sport". Do standardní výbavy tohoto modelu patří např. integrované přední mlhovky, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, hliníková kola 7J x 16“, výškově a podélně

Nabídku vozů Seat za bezkonkurenční ceny najdete ZDE!
nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektrické ovládání předních i zadních oken, palubní počítač, autorádio Aura s CD přehrávačem, dálkově ovládané centrální zamykání nebo automatická klimatizace Climatronic. Bezpečnost cestování zajišťují čelní a boční airbagy, protiblokovací systém brzd ABS a protiprokluzové zařízení ASR.

Autor:


Témata: ABS, klimatizace, Seat


Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.